2011-től nincs hivatalos adat a gép üzemeltetéséről, a karbantartások elvégzéséről stb. Az ukriknál egyébként is nyomon követhetetlen mikor milyen alkatrészt cserélnek, javítanak, mennyi a tényleges üzemóra az adott alkatrészben és magában a gépben. A horvát MIG-21 nagyjavítás egy elrettentő példa ezzel kapcsolatosan.
A magyar repülési hatóságtól ez a gép repülő alkalmasságit biztosan nem fog kapni
Olcsón lehet venni AN-2 gépeket (modernebb motorral is) a lengyelektől, tiszta, érvényes papírokkal, de idehaza is vannak eladó gépek. Szerintem (bármilyen kezes is az AN-2) erre felesleges beruházni az eje. alapkiképzést civil repülőklubokban is meglehet csinálni, legfeljebb fizesse ki az árát a honvédség. Én annak idején az MHSZ-ben csináltam 7 bekötött, 3 saját nyitású RS-4/4-el.