Abban hiszel amiben akarsz. De a spiritualisan nem igazolt hitet ne hozd be ide, ez szakmai forum. Vagy szerinted a BREN gyar is a vizfejnek kell? A H145M is a vizfejnek kell? A 100 busszal is az Orban fog jarni? Szoval amit te irsz azt a tenyek nem tamasztjak ala, csak a hited, ami meg mar vagy 2000 eve meghaladott, nincs itt helye.
Ide figyelj egy kicsit, valszeg akkor lehettem sorkatona, mikor még alig éltél, vagy meg sem születtél. Akkor is volt pld. egy ezrednek több busza, parancsnoki ladája, meg még egy-két személykocsija, de ezek békebeli civil használatú eszközök voltak. És akkor senki sem sztárolta sem a VSZ-t, sem a Déli Hadseregcsoportot, azért, hogy békehasználatú eszközei is voltak az MN-nek. Nem is voltak zöldre festve, hiszen nem volt velük szemben elvárás a csapatok követése. Arra ott voltak a BTR-50-es vezetési központok, 85-ben még működtek is, parancsnoki UAZ-ok. (Csak kérdezném, ma hány korszerű pk. gépkocsi és páncélozott vezetési pont van? Mert egy hadseregnek ezekre is szükség lenne, ha nem akarjuk, hogy a képességeink egy jobban szervezett szabadcsapat szintjéhez nivelláljanak...) Itt egy állítólagos szakmai fórumon meg pont csupa ilyen civil dolgokat sztároltok. Kis túlzással a buszokat is be lehetne állítani helyközi meg távolsági forgalomra... Akkor ezek a békében szükséges, de háborúzásra tökéletesen alkalmatlan eszközök még a futottak még kategóriában voltak. Azt hiszem nem sza@rt be a NATO az akkori IKARUS-októl és kockaladáktól...De a csúcs azért a nemrég jött "felderító" FALCON... Nektek kellene itt a saját súlya szerint kezelni a dolgokat. Persze az nem töltene meg néhányszáz lapot. Az egész arra hasonkít, mint mikor én mondjuk az üzememet akarom fejleszteni, de az igazgatói irodám luxus berendezésén és a saját használatú luxus gépkocsi beszerzésére költenék, míg a termelő eszközök rohadnak. Nem tudom mit végzel, azt hiszem bölcsész vagy, kis élettapasztalattal. Nem szeretnélek oktatgatni, ezért meséltem el az előző kis történetet. Összehasonlítás képpen...