Akkor pacsiA két dolognak közé nincs egymáshoz 6 éve járnak ide folyamat![]()

Akkor pacsiA két dolognak közé nincs egymáshoz 6 éve járnak ide folyamat![]()
A Nimr gyártója tepert még nagyon errefelé.Akkor már inkább vmelyik új generációs HMMWV. Mintha itt mondták volna a honvédek,hogy a csehek vagy kik nem voltak teljessen oda az LMV-ért. A svejci Eagle is jónak hangzik,vagy talán Renault Sherpa lesz az lenne a meglepi igazán...![]()
Meglep, hogy ez senkinek nem érte el az ingerküszöbét.
http://www.origo.hu/nagyvilag/20181...iipari-es-nuklearis-megallapodast-kotott.html
Akkor csak én maradtam le arról, hogy bárki hivatalosan bejelentett 20 francia airbust? Netán félreértek valamit?a hadiipari része nem újdonság, szerintem azért
Te maradtál le.Akkor csak én maradtam le arról, hogy bárki hivatalosan bejelentett 20 francia airbust? Netán félreértek valamit?
Köszi. Eddig csak a német airbusokról tudtam.Te maradtál le.
Köszi. Eddig csak a német airbusokról tudtam.
Dudi: akkor ez a 20 db a hónapokkal ezelőtti 20?Te maradtál le.
A jelenlegi EMBT-t csak prezentációs célzattal mutatta be a Nexter és a Krauss. A végleges verzió nem így fog kinézni, és csak 2020-30 körül fog érkezni, ha minden igaz.Folytatva a tendenciát akkor EMBT lesz.
Azzal is két helyre tudunk egyszerre nyalni. Amúgy az nem rossz gép.
Az mennyire normális, hogy a miniszter úr mutató ujja állandóan az elsütő billentyűn van? Nekünk annak idején ez volt az első amit megtanítottak hogy még akkor sem tartjuk az ujjunkat rajta, ha üres a fegyver (kivéve persze ha lőni akarunk).... Ma ez már nem divat?
A meglepetés a Komondor lenne.
Az Iveco nem lenne meglepetés, az a legvalószínűbb. A meglepetés a Komondor lenne. Na azon mindenki meglepődne és nem jó értelemben. Jobb volna ha adnának nekik egy megrendelést amit tudnának teljesíteni és aztán elfelejtenék az egész projektet.. Az egyetlen cél aminek volna értelme, már írtam az aknavetős topicban a pick up felépítésű Komondoron 120 mm-es aknavető (lehetne Expal is). Nem bonyolult és hiányt pótolna. A cég is megkapná végre a megrendelését és a Honvédség is jól járna.
Az a szomorú hogy a románokhoz került a helikoptergyár (ami nem mellesleg nem üzemel), és nem hozzánk. Így sajna csak egy sima vásárlás, pedig most lehet megérte volna egy összeszerelő-karbantartó esetleg részegységgyártó üzemet létrehozni, hisz légijármű gyártásunk nincs, most legalább részben lehetne.
Ugyan már, hány év alatt gyártanák le ,akár csak egy század járműigényét is ? Komoly gyártókhoz képest, csak manufaktúra az a cég, már bocsánat, nem bántani akartam őket, de tényleg ez a helyzet.
A románoknál Puma gyár van, a mi H145-ünk így is úgy is Donauwörth-ben készül.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..