Pedig van benne ráció!
Nekünk elég 2022-ben átadni a megmaradt Hind-eket. Még lesz bennük üzemidő. Onnantól kezdve pedig már a nigériaiak dolga, hogy hogyan intézik a felújításokat. (Persze az oroszokkal fogják)
Akár az összes Mi-24-is mehet akkor már, mert addigra - reméljük - felkerülnek a Spike-ok is a H145M-ekre is. Én támogattam a Mi-24 felújítást, mert akkor az még egy védhető projekt volt, és talán ez lehet az egyetlen módja, hogy hasznosíthassuk őket.
Ezt már a Hind topicban is kifejtettem (és
@emel - nyugodjék békében - is megerősített ebben) , hogy attól, hogy lejár az élettartamuk, attól még tovább repülhetnek, csak a gyártó nem vállal tovább rájuk felelősséget. De állapot alapján - az erre certifikációval rendelkező cévek - továbbra is csinálhatnak nagyjavításokat.
A lengyelek pont ezt fogják csinálni a saját Hindjeikkel. Az ő gépeik öregebbek, mint a mieink.
Nagyon alapos szerkezeti terheléses tesztek után döntöttek így.
A mi gépeink meg még annyit sem repültek.