Nem veletlenul telepitik az osszes kulcsuzemet melyebbre, tipikusan Nyugat fele. Debrecen igen kozel van a hatarhoz, oda valoban bazis meg hadero valo, meg Miskolc is elegge kozel van, oda is olyat tennek, ami nem annyira kritikus (pl a loporgyar nem masnapra termel, mert van strategiai loszertartalek, ugye.)
Kijjebb kell tolni a határt, nincs mese.
akk csak szerelgetnek ott vmit!
Ezt simán a nyakába lőcsölték a Szolnoki Járműjavítónak. Ami így a rendes feladatát nem tudja ellátni.
Nyilván panaszkodtak, hogy nincs ember, mert "már senki nem akar dolgozni". Persze, szarért, húgyért nem is. Ez az IC+, ami úgy 15 éve számított volna extrának, aztán nyert is egy egyiptomi tenderen, be is rendeltek belőle 1100 darabot. Mivel Szolnokon meg évi pár tucatot tudnak csak legyártani, így az lett a vége, hogy a nagyját kiszervezték az oroszoknak, az apraját meg Dunakeszinek, amit valahogy megkaparintottak közben az oroszok, így a MÁV részére készülő Stadler KISS motorvonatokat nem itt, hanem Belarusban építik. Libsiék szerint az egyébként roma származású neonáci miniszterelnökünk a hatalma megtartása érdekébe ajándékozta oda Putyinnak. Kormánypártiak szerint meg fogalmam sincs, de biztos, hogy minden a legnagyobb rendben. Passz.
Ja, egy kis ráadás: A Szolnoki Stadler a munkaerőhiányt úgy próbálta meg orvosolni, hogy tisztességes bért ajánlott. erre az akkor pógármester a fejükre is csirippelt, hogy hogy van ehhez merszük? Így elcsábítják a melóst a hevercégtől.
Állítólag.