Á, a bamba képedből értem, mire gondolsz. Ez a szegmens a ZF-en belül nem oda tartozik?A kettő állítás nem mond ellent egymásnak.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Á, a bamba képedből értem, mire gondolsz. Ez a szegmens a ZF-en belül nem oda tartozik?A kettő állítás nem mond ellent egymásnak.
Szerintem a Luftfahrtechniknek semmi része nincs nálunk.Á, a bamba képedből értem, mire gondolsz. Ez a szegmens a ZF-en belül nem oda tartozik?
A ZF Hungária Kft valóban a német ZF Friedrichshafen AG leánya, de a vétel tárgya a ZF AG másik tulajdona, a ZF Luftfahrttechnik GmBH volt. Aminek semmi köze a magyar Kft-hez. Szerintem...Ezzel a ZF egri váltógyára is az Airbushoz került....
Három kérdésem azért lenne az elképzeléshez:
1, Török torony? Pont te szoktad mondani, hogy minél több részt mi fejlesszünk, használjuk azt, amink van! Miért hagynád le a most fejlesztett embernélküli tornyunkat? Ez most első hallásra 100%-ban úgy hangzott, hogy csak azért nem jó valami, mert RM. Akkor hagyjuk veszni! Importáljunk Törökországból! Vagy vásároljuk meg a licencet és fizessünk "termék adót"! Csak ne használjuk azt a korszerű tornyot, ami fele részt az állam tulajdona lesz, mert meggazdagszik belőle az RM? (Szólj, ha csak félre értettem a szavaidat, de az utóbbi időben minden hsz-edben azzal érvelsz, hogy ejtenünk kellene a már berakott pénzünket, csak hogy a német ne legyen boldog. Amit egy 85%-os adósság szint mellett nem hiszem, hogy megengedhet magának az ország. Jelen helyzetben egy RÁBA fejlesztésnél is komoly megfontolás tárgyává tenném, hogy mit tudunk a másik vegyesvállalatból átvenni, mint "kéznél lévő megoldás".)
2, Amit még érteni vélek, te ezzel visszakanyarodnál a ne legyen csúcskategória, mert az túl drága irányhoz. Az általad felvázolt paraméterek messze alul múlják az eddig beszerzett eszközök színvonalát. Aktív védelmet nem raknál, vagyis olcsón kijönne az 1000 darab, de úgy lángolnának, mink a fáklya a csatamezőn, ahol mostanában minden bokorban virít egy RPG. Az integrált vezetés irányítási rendszert sem említetted kritériumként, ezt erősíti a török torony szerepe is, ha jól értem. A jármű nem lenne része a digitális katona programnak. Pedig ez utóbbi is nem külföldi tech transzfer lenne, hanem Zala egyik fő profilja. Oké, egy ilyen munka elvégzése megint csak megjelenne az árban. A papíron jobban mutat egy olcsóbb gép az összehasonlításnál, ha csak a főfegyverzet rubrikát, páncélvastagságot kell megadni. Nekem meggyőződésem, hogy bár rádión keresztül idővel minden megbeszélhető, a jelenlegi modernizációs programunk egyik kiemelt eredményjavulása a hatékonyabb kommunikáció lesz, ami a csatatéren emberéletekben lesz majd mérhető.
3, Melyik piacra szánnád exportra? Örülök, hogy megjelent ez is, hiszen export lehetősége nélkül tényleg csak a lengyel és a román modell maradna. (Lengyelek azért jó paraméterek alapján fejlesztenek maguknak, a románok tudatosan alacsony technológiai szinten.) Ez csak elvi lehetőség, amikor elkészülünk vele, akkor majd meglátjuk vagy vannak konkrét elképzelések, amiknek az igényeit az elején figyelembe vetted?
Ha csak kisiklattam a témát és nem egy konkrét típust "építünk" jelenleg, csupán a féllánctalpas, gumihevederes, 6*6-s verziókat próbáljuk összehasonlítani, akkor elnézést kérek. Csak elkezdted összelegózni a török toronytól kezdve a hibrid meghajtásig, 66%-ban úgy tűnt a hsz, hogy egy konkrét típust építünk, 34%-ban pedig úgy, hogy gyors ecsetvonásokkal felfestünk egy komplexebb képet, de megmaradunk a futómű kitárgyalásánál a többi résznél csak érintőleges példák felsorolásával. Nem tudtam eldönteni, hogy pontosan melyikről van szó.
Azért az igazságtartalma remélem nem annyi az egésznek mint amit a Ferihegyről mond:Európa egyik meghatározó hadiipari központja épül fel Magyarországon
A nulláról építi újra a magyar kormány a hazai hadiipart, olyan tempóval, hogy csak az előző évben hat új üzem építéséről született megállapodás. A döntéshozók azzal számolnak, hogy 2030-ra már többszáz milliárd forint fölötti kibocsátást ér el a hazai hadiipar, a honvédelmi igények kiszolgálása...www.portfolio.hu
Igen, nekem is feltünt ez a "nem fejlődik Ferihegy" szöveg. Ugyanakkor a hitelfelvételi "gáncsolás" már az átvételi adok-kapok része volt.Azért az igazságtartalma remélem nem annyi az egésznek mint amit a Ferihegyről mond:
"A 2005-ös privatizáció óta a budapesti repülőtér nem fejlődött."
aztán pedig:
Ötéves lett a SkyCourt
Az idei nyári menetrend életbelépésével egy újabb évfordulót ünnepelt a Budapest Airport, most lett ötéves a SkyCourt.airportal.hu60 milliárd forintért fejlesztett a Budapest Airport
A koronavírus-járvány is kedvezett beruházásoknak a repülőtéren.index.hu
És hát ha valakit rugdosunk hogy nem fejleszt, akkor nézzük meg hogy mi gáncsoljuk vagy segítjük:
Nyilván ha ellehetetlenítjük akkor előbb-utóbb eladja nekünk amije van és elmegy, aztán akkor ha már haveré mehet neki a pénz. Eladni faszság volt persze egy fejőstehenet, de azért könnyen utolérhető hazugságokat meg nem kellene szórni.Magyarország kormánya akadályozta meg a ferihegyi repteret működtető cég hitelfelvételét
Ötvenmillió eurótól esett el a Budapest Airport Zrt.index.hu
A taxishiéna probléma meg rendészeti ügy szerintem, menjen ki 100 rendőr és dugjon gumibotot abba aki fenyegetőzik a reptéren.
Köszi a kérdéseket!Európa egyik meghatározó hadiipari központja épül fel Magyarországon
A nulláról építi újra a magyar kormány a hazai hadiipart, olyan tempóval, hogy csak az előző évben hat új üzem építéséről született megállapodás. A döntéshozók azzal számolnak, hogy 2030-ra már többszáz milliárd forint fölötti kibocsátást ér el a hazai hadiipar, a honvédelmi igények kiszolgálása...www.portfolio.hu
Értem a stratégiai cég visszaszerzése témát, csak mi vagyunk a keresztény ország:Ferihegyi reptér.
Ezt a kormány egyértelműen ellenséges privatizációnak tekinti. A politikai nyilatkozatok mögött is ez húzódik meg. De ez nem hungarikum. A nemetek és franciák ugyanígy védik a strategiai cégeiket az ellenséges, főleg kínai felvásárlástól.
Valóban más egy csak nyereségre törekvő külföldi cég kezében egy reptérfejlesztés, üzembentartás és más hazai, állami tulajdonban. Rengeteg állami projekt már évekkel ezelőtt az egyet nem értés miatt elakadt, pl. gyorsvasút.
A német cég korábban is félszívvel tetülassan fejlesztett, csak a minimált. Ez azóta termeszetesen lelassult.
Elég botrányosan néz ki a parkoló stb. A fapadosra van 1 félmegoldás. De részben bőröndökkel továbbra is lépcsőzni meg buszozni kell. Az hogy a verebek bent az épületben, az éttermeknél belexarnak a kajádba, az már Balkán.
Itt Máltán, most ott hesszelek , qrvajól megoldották a taxiskérdést. Egy külön pultnál, képernyőn feltüntetett árakon lehet jegyet váltani és ezt viszed a taxishoz. Nincs pofapénz, lehúzás. Aztán ha elég segítőkész még adhatsz neki borravalót.Igen, nekem is feltünt ez a "nem fejlődik Ferihegy" szöveg. Ugyanakkor a hitelfelvételi "gáncsolás" már az átvételi adok-kapok része volt.
Valahogy ki kell kényszeríteni, hogy eladják az arany tojást tojó tyúkot.
A hiénák elleni fellépés viszont szerintem nem igazán kivitelezhető a jelenlegi keretek között.
A Rendőrség bevonása jelenleg lehet, hogy megoldaná a problémát, azonban a Rendőrség jelenlegi állapota 100 rendőr kivezénylését is erősen megkérdőjelezi. Az meg megint másik téma, hogy ha a Budapest Airport üzemelteti (és szedi be a pénzt) a repteret, akkor neki kellene megfelelő biztonsági személyzetet biztosítani. Igazság szerint a jelenlegi jogi háttér (magáncég által üzemeltetett reptér melletti közterületen lehet-e szabadságukban korlátozni a hiénákat) egyáltalán nem a megoldást vezeti fel. Mostmeg, hogy vissza akarja az Állam szerezni az üzemeltetést, pláne nem fog előremutatót csinálni.
Ha állami kézbe kerül a rendszer, akkor viszonylag egyszerűen megoldás születhet.
"A magyar hadsereg többszáz darab Lynx harcjárművet vásárol majd a Rheinmetalltól "Európa egyik meghatározó hadiipari központja épül fel Magyarországon
A nulláról építi újra a magyar kormány a hazai hadiipart, olyan tempóval, hogy csak az előző évben hat új üzem építéséről született megállapodás. A döntéshozók azzal számolnak, hogy 2030-ra már többszáz milliárd forint fölötti kibocsátást ér el a hazai hadiipar, a honvédelmi igények kiszolgálása...www.portfolio.hu
9. Baleknek ne nézz minket itt übereli a nyolcast. Az üzleti életét meg a becsületet 1 mondatban meg nem tudom értelmezni.Értem a stratégiai cég visszaszerzése témát, csak mi vagyunk a keresztény ország:
8. Ne hazudj, mások becsületében kárt ne tégy!
A többszáz lehet több mint száz vagy többször száz is 200 ra meg mindkettő igaz."A magyar hadsereg többszáz darab Lynx harcjárművet vásárol majd a Rheinmetalltól "
200 darab nem többszáz darab.
Hát ez vagy költői túlzás, vagy elszólta magát...
Tovább is van:"A magyar hadsereg többszáz darab Lynx harcjárművet vásárol majd a Rheinmetalltól "
200 darab nem többszáz darab.
Hát ez vagy költői túlzás, vagy elszólta magát...
A 45 jármű / év kapacitás az elméleti maximuma a gyárnak. Ennyire tervezték. Ettől mi még nem ebben az ütemben fogjuk átvenni ezeket. Főleg nem, ha exportot is szeretnénk.Tovább is van:
"Kiszámoltuk, hogy ha csak ezt a volument gyártanák Zalaegerszegen, már 10 év alatt megtérülne az a beruházás, ami a magyar adófizetők pénzéből megtörtént."
Egyértelmű, hogy nem 200 darabról van szó...
És az is, hogy olyan mennyiség lesz, ami 10 éven keresztül folyamatosan munkát ad a gyárnak.
1 zlj / év - 450 db / 10 év.
2010 óta csak a FőTaxi hajthat be a reptér terminál előtti "érkező" részére...Igen, nekem is feltünt ez a "nem fejlődik Ferihegy" szöveg. Ugyanakkor a hitelfelvételi "gáncsolás" már az átvételi adok-kapok része volt.
Valahogy ki kell kényszeríteni, hogy eladják az arany tojást tojó tyúkot.
A hiénák elleni fellépés viszont szerintem nem igazán kivitelezhető a jelenlegi keretek között.
A Rendőrség bevonása jelenleg lehet, hogy megoldaná a problémát, azonban a Rendőrség jelenlegi állapota 100 rendőr kivezénylését is erősen megkérdőjelezi. Az meg megint másik téma, hogy ha a Budapest Airport üzemelteti (és szedi be a pénzt) a repteret, akkor neki kellene megfelelő biztonsági személyzetet biztosítani. Igazság szerint a jelenlegi jogi háttér (magáncég által üzemeltetett reptér melletti közterületen lehet-e szabadságukban korlátozni a hiénákat) egyáltalán nem a megoldást vezeti fel. Mostmeg, hogy vissza akarja az Állam szerezni az üzemeltetést, pláne nem fog előremutatót csinálni.
Ha állami kézbe kerül a rendszer, akkor viszonylag egyszerűen megoldás születhet.