A magyar hadiipar napjainkban

Én azért reménykedem benne, hogy nem támadjuk és nem szálljuk meg Ausztriát.

A németeket nem nagyon érdekelte. A 2 két kínai egymás között felosztotta a témákat. Kőkeményen gyártási gondok meh dinamikus igénybevételek szilárdsági számolása.

Igen. Ez a nyugati oktatásban általános gond. Azt várja el a szülő, hogy beadja a pelenkás bébit és az iskola másik kapuján pár évvel később kijön a saját lábán az öltönyös, nyakkendős, minden tudással felvértezett 18 éves kisgyereke.
 
  • Tetszik
Reactions: krisss
Kár, hogy a toronyháztilalom miatt Budapest nem tud pénzügyi központtá fejlődni (ahol a milliárdok kevesebbet érnek, mint néhány sehonnai bürokrata szava, aki megtilthatja a pénz reprezentációját a szektor igényelte külsőségek -tehát toronyházak- formájában, ott a pénz nincs biztonságban), mert nem csak az ipar menekül Németország és fog még jobban, hanem a tőke és a vagyon is!
 
Kár, hogy a toronyháztilalom miatt Budapest nem tud pénzügyi központtá fejlődni (ahol a milliárdok kevesebbet érnek, mint néhány sehonnai bürokrata szava, aki megtilthatja a pénz reprezentációját a szektor igényelte külsőségek -tehát toronyházak- formájában, ott a pénz nincs biztonságban), mert nem csak az ipar menekül Németország és fog még jobban, hanem a tőke és a vagyon is!
Én még mindig aztmondom nem feltétlen kellene BP re egy pénzügyi központ én Rajkát fejleszteném valami hasonlóvá (persze kertvárossal eggyütt :) jajj de szép lenne :)
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Ki vette meg??

Siegdried Wolf nyugdíjas topmenedzser

1995 - 2010 a Magna különböző vezetője, elnöke.

Jelenleg
Sberbank Europe AG, Oroszország legnagyobb bankja, a Sberbank európai leányvállalatának elnöke . [10] 2016 januárjában elnyerte az Orosz Barátság Rendje kitüntetést. [11]

De hol dolgozott korábban???

Következő pozíciója a Hirtenberger AG -nél volt 1983 és 1995 között . Ott először a minőségügyi osztály vezetőjétől az osztályvezetőig dolgozott fel. Miután Wolf később az üzemeltetési menedzser funkcióját töltötte be, végül munkaigazgató és általános felhatalmazott aláíró volt.
 
Ki vette meg??

Siegdried Wolf nyugdíjas topmenedzser

1995 - 2010 a Magna különböző vezetője, elnöke.

Jelenleg
Sberbank Europe AG, Oroszország legnagyobb bankja, a Sberbank európai leányvállalatának elnöke . [10] 2016 januárjában elnyerte az Orosz Barátság Rendje kitüntetést. [11]

De hol dolgozott korábban???

Következő pozíciója a Hirtenberger AG -nél volt 1983 és 1995 között . Ott először a minőségügyi osztály vezetőjétől az osztályvezetőig dolgozott fel. Miután Wolf később az üzemeltetési menedzser funkcióját töltötte be, végül munkaigazgató és általános felhatalmazott aláíró volt.

Nem vágom mi ez a WSA Beteiligungs Gmbh, de ilyen fantomcégnek tűnik így elsőre. (Wolf Siegdried Automobile???)
Kellemetlen illata van ennek az egésznek.

@pöcshuszár arra akartál rámutatni, hogy MAN-t ‘23-ig gyártanak már csak a Steyr-ben? Ergo valahova megy? Vagy hogy a WSA mögött mo vagyunk?
 
Nem vágom mi ez a WSA Beteiligungs Gmbh, de ilyen fantomcégnek tűnik így elsőre. (Wolf Siegdried Automobile???)
Kellemetlen illata van ennek az egésznek.

@pöcshuszár arra akartál rámutatni, hogy MAN-t ‘23-ig gyártanak már csak a Steyr-ben? Ergo valahova megy? Vagy hogy a WSA mögött mo vagyunk?
Ahogy nezem ilyen családi vállalkozás.

Anno a Papa nagy spíler volt

 
Kár, hogy a toronyháztilalom miatt Budapest nem tud pénzügyi központtá fejlődni (ahol a milliárdok kevesebbet érnek, mint néhány sehonnai bürokrata szava, aki megtilthatja a pénz reprezentációját a szektor igényelte külsőségek -tehát toronyházak- formájában, ott a pénz nincs biztonságban), mert nem csak az ipar menekül Németország és fog még jobban, hanem a tőke és a vagyon is!
Halistennek nem tudjak szetbaszarintani a varoskepet. Az egyetlen hely, ahova el tudnam kepzelni, az valamelyik csepeli betonrengeteg helyere, de ahhoz meg partizezer embert kellene kivasarolni a panelokbol plusz normalis kozlekedest csinalni stb...
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
Halistennek nem tudjak szetbaszarintani a varoskepet. Az egyetlen hely, ahova el tudnam kepzelni, az valamelyik csepeli betonrengeteg helyere, de ahhoz meg partizezer embert kellene kivasarolni a panelokbol plusz normalis kozlekedest csinalni stb...
A Mol toronnyal már sikerült.

Én a Csepel északi végére raktam volna ezt a tornyos részt, a szennyvízderítő helyére. Ehelyett van már az Árpád híd pesti hídfőjénél egy, meg most építenek egyet Dél-Budán a Kopaszinál.

Mondjuk ez itt erősen off, úgyhogy bocsánat, téezres.
 
Nem vágom mi ez a WSA Beteiligungs Gmbh, de ilyen fantomcégnek tűnik így elsőre. (Wolf Siegdried Automobile???)
Kellemetlen illata van ennek az egésznek.

@pöcshuszár arra akartál rámutatni, hogy MAN-t ‘23-ig gyártanak már csak a Steyr-ben? Ergo valahova megy? Vagy hogy a WSA mögött mo vagyunk?
Konkretan nekem ugy hangzik a cikk, hogy 2023-ban kifut a MAN licensz markahasznalati joga es utana Steyr neven akarnak mindenfelet gyartani (valoszinuleg tovabbra is RM linceszelve a technologiat.)
 
Nem vágom mi ez a WSA Beteiligungs Gmbh, de ilyen fantomcégnek tűnik így elsőre. (Wolf Siegdried Automobile???)
Kellemetlen illata van ennek az egésznek.

@pöcshuszár arra akartál rámutatni, hogy MAN-t ‘23-ig gyártanak már csak a Steyr-ben? Ergo valahova megy? Vagy hogy a WSA mögött mo vagyunk?
Az utolsó rész az szerintem nem stimmel, de alapvetően az mindenképpen informatív, hogy tőlük a MAN mint márkanév megy onnan.
Ez megkönnyítene egy esetleges magyarországi áttelepülést.
Ha kezdetben csak a military üzletág kerül át hozzánk, úgy hogy a hajtásláncot, alvázat csak megkapjuk, és itthon végzik a kabin összerakását, már az egy pozitív dolog. Aztán lehet szépen bővülni.
Én korábban eléggé szkeptikus voltam ezzel a forgatókónyvvel kapcsolatban, de így, hogy az osztrákoknál folyamatos és tervezezzett visszafejlesztés jön, ráadásul 2 éves időtávban....hááát minimum elgondolkodtató...
Az az igazság, hogy a katonai járművek kis példányszámai jó alternatíva lehet egy győri átköltözésre.
 
Az utolsó rész az szerintem nem stimmel, de alapvetően az mindenképpen informatív, hogy tőlük a MAN mint márkanév megy onnan.
Ez megkönnyítene egy esetleges magyarországi áttelepülést.
Ha kezdetben csak a military üzletág kerül át hozzánk, úgy hogy a hajtásláncot, alvázat csak megkapjuk, és itthon végzik a kabin összerakását, már az egy pozitív dolog. Aztán lehet szépen bővülni.
Én korábban eléggé szkeptikus voltam ezzel a forgatókónyvvel kapcsolatban, de így, hogy az osztrákoknál folyamatos és tervezezzett visszafejlesztés jön, ráadásul 2 éves időtávban....hááát minimum elgondolkodtató...
Az az igazság, hogy a katonai járművek kis példányszámai jó alternatíva lehet egy győri átköltözésre.

Ez jól hangzik.

Mondjuk én akkor lennék maradéktalanul boldog, ha a D2066-os mocit meg az győri Audinál gyártanák. Csak úgy, mellesleg.

Hopp beleért a bilibe a kezem.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Kár, hogy a toronyháztilalom miatt Budapest nem tud pénzügyi központtá fejlődni (ahol a milliárdok kevesebbet érnek, mint néhány sehonnai bürokrata szava, aki megtilthatja a pénz reprezentációját a szektor igényelte külsőségek -tehát toronyházak- formájában, ott a pénz nincs biztonságban), mert nem csak az ipar menekül Németország és fog még jobban, hanem a tőke és a vagyon is!
Érzik a komcsi szagot. Félnek a még magasabb adóktól. A mai választási eredmények pedig azt igazolják hogy a rémálom valóra válik a számukra.