Rádhagyom. Pár év és meglátjuk.
A mobilitás sok embernek (sajnos/ez van) létszükséglet.
Majd utaznak elektromossal.
A dohányzás meg nem.
Konkrétan ép ésszel felfoghatatlan, hogy a beltéri és n+1 helyen a dohányzás miért nem volt tilos...
Amikor az ember olyan reklámokat lát, hogy mint egészséges társas hobbit reklámozták 60-70 éve, akkor az ember lefejeli az asztalt...
Épp hétvégén néztem egy 2004-es filmet, kicsit furcsa volt nézni, hogy akkoriban még mennyien dohányztak az étteremben is.
Egyébként a muris az, hogy a dohányzás elleni komoly küzdelem nincs. Mert kb. az lenne az igazi, ha minden mai dohányos kapna egy igazolványt, hogy enélkül nem tud élni. Ok, ő vehet. És akkor innentől fogva senki nem vehet. Ha soha nem fogyaszt, akkor nehéz lenne rászokni.
Persze ez mission impossible, de azért érdekes az b*meg, hogy az autózást tiltsuk be, de a dohányzást meg nem...?
Nincs köztünk vita, én a dohányzást is betiltanám, vagy legalábbis mégjobban megadóztatnám.
Na innen már csak egy lépés lenne az alkohol betiltása is, csak ez még nehezebb, mert alkoholt főzni otthon viszonylag könnyű és a szesztilalom nem jött be már régen sem.
Az alkoholt nem kell betiltani. Csak a magasabb alkoholszintűeket kellene durván drágítani, meg bevezetni egy pontozós rendszert, mint a kínaiak, aki sok alkoholt vesz, sok adót fizessen.
Egy üveg sör vagy egy pohár bor a nap végén még kifejezetten egészséges is.
Nem igazán értem ezt. Az autókat igen nagy részben robotok rakják össze. Ergo akkor hol van a kettő közötti nagy munkaerő eltérés...?
Van erre a kijelentésre bárkinek száma produktivitással...? Ja, és akkor a baj még nagyobb. Kevesebb ember kell szerintetek, de mégis rohadt drága a villanyautó. Ajaj,,, Akkor = versenyképtelen.
Kevesebb és egyszerűbb alkatrészből áll egy villanyautó. Ezt fogadd el. Csak az akku ami drágít az árán. Akku nélkül jóval olcsóbb lenne.
Azért drágább, mert most kezdik felfuttani a gyártást.
Nálunk a cégnél több millió euróért vettek új gépeket, azok az első pár évben kell megtérüljenek, viszont valószínűleg használni fogjuk őket még 15 év múlva is.
Na ugyanígy vannak ezzel a nagy autógyárak is, akik új gyártósorokat építettek az elektromos autóknak.