Tudod a megmosolyogtató az,hogy pont te jelented ki azt ,hogy "Ez a probléma veletek(ezt mondjuk nem értem mert ha jól érzékeltem akkor mi egyes számban beszélgetünk egymással,de végül is nincs jelentősége)…próbálod elutasítani a tényeket" aki a maláj adatokat holmi szem problémára hivatkozva lesöpörte az asztalról.
Légy szíves idézzél tőlem bármilyen olyan kijelentést amelyben tagadtam volna,hogy nem voltak problémák a géppel,a belinkelt cikkre visszatérve remélem figyelmesen elolvastad mielőtt ide betetted,ugyanis a motorokat és a sebességváltókat érintő problémát az Airbus illetve a hajtómű gyártója már ha jól emlékszem 2017-n vagy 2018-n kijavította,érdekes módon a többi A400-t alkalmazó légierő már rég megoldotta a hibás hajtóművek és sebességváltók cseréjét illetve javítását csak az angolok ütemezik ezt 2020 közepére,
"“Airbus Defence and Space has also been held to account, but, following the problems with the engines and gear boxes, those parts will be replaced on each of the aircraft by the middle of next year."
Arról nem is beszélve,hogy ugye,hogy ezt az Airbus fizeti:
"The MoD confirmed that there will be no additional cost to the taxpayer and that all reliability improvements will be funded by industry."
Remélem ezt a részt is figyelmesen elolvastad,
"The latest serviceability figures for the RAF’s A400M, from February this year, showed that 12 of the 20 were in the ‘Forward Fleet’, which comprises serviceable aircraft and those temporarily unavailable due to minor works or other technical inspections that can arise on a day-to-day basis.
The number of aircraft available varies day-to-day according to normal flight management activities and general serviceability."
Ahogy ezt is
"The RAF version of the A400M - called Atlas - is due to replace the current fleet of C-130 Hercules cargo aircraft.
With a capacity of 35 tonnes and a 2,000 nautical mile range it is far more capable and versatile than the ageing Hercules. As it is fitted with propellers rather than jet engines it can operate from dirt strips and unprepared runways and can fly up to 400 knots.
Although the larger C-17 Globemaster can carry around 70 tonnes of supplies, it has to fly from established air bases, limiting its utility in disaster relief or covert operations.
Britain has bought 22 aircraft, with 20 delivered so far, at a cost of £2.6 billion. The planned in-service date of 2009 slipped more than six years."
Igen benne van a cikkben ,hogy a gépek átadása 6 évet csúszott,de hát itt ezt nem tagadta senki sem,és persze az is benne van,hogy a németek túl rendelték magukat és megpróbáljak csökkenti a mennyiséget ez is köztudott volt és ezt se tagadta senki.
Az is beszédes adat,hogy ezek a makacs angolok annak ellenére,hogy köztudott,hogy az A400-s csak egy "statikus szállítógép"mégis igényt tartanak mind a 22 db A400-a ez is szerepel az általad felhozott cikkben.
És végül az álltalad belinkelt 2015 jelentésre is reagáljak:
"..
In a controversial move, the UK government's Strategic Defence and Security Review of 2010 proposed removing the RAF's entire C-130J fleet from service. But with the service facing a looming tactical airlift shortfall and delays to the introduction of tactical capabilities for its incoming Airbus Defence & Space A400M Atlas, this decision was partially reversed in its 2015 review, which identified a need to retain 14 Hercules.
Flight Fleets Analyzer shows the RAF's C4-model C-130Js as being aged between 17 and 21 years. Its short-fuselage C5-standard examples have already been retired from use or placed in storage. The UK acquired an original 25 "Super Hercules", with one having been destroyed after sustaining damage from an improvised explosive device on landing at a remote airstrip in Iraq in 2007...""
Ebben annyi szerepel csak,hogy mivel az A400-k rendszeresítése csúszik ezért megtartanak a 14 db C-130-t ennyi se nem több se nem kevesebb nem írnak benne semmi olyat,hogy ezt végleges megoldásnak szánnák,azóta eltelt ugye 5 év és láss csodát ahogy érkeznek be az Atlasok (és bővülnek a képességeik) úgy csökkentik ezek a csökönyös angolok a C-130 számát,ahogy a honvédelmi államtitkár válaszában is olvasható:
https://www.parliament.uk/business/...s/written-question/Commons/2019-07-03/272887/
A történeti áttekintést hálásan köszönöm,pár apró részletet kivéve képben voltam az angolokkal.de most te komolyan azzal akarsz érvelni az Atlas ellen,hogy 5 év késéssel kapták meg a gépet és az eredetileg 25 gépes A400-s flottájukat (amellyel ugye a teljes C-130-s flottájukat le akarták cserélni) 22 db-ra csökkentették és ,hogy a franciák és a németek is C-130-t is üzemeltetnek az Atlasok mellett na ne már te ennél többet tudsz
Amúgy meg nem értem miért álltál meg 2015-l?Mi van az elmúlt öt évvel gondolom az angol A400-k nem gubbasztottak béna kacsaként az angol repülőterek poros betonján.