Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<i>"A személyzet felszállás után nem sokkal hibát jelentett, és engedélyt kért, hogy visszatérjen a repülőtérre, de a pályától északnyugatra már annyi magasságot vesztett, hogy beleütközött egy nagyfeszültségű távvezeték oszlopába. Az elért legnagyobb magasság a Flightradar24 adatai szerint 500 méter alatt volt, és a radaradatok elvesztésekor, becsapódáskor a gép sebessége 167 csomó volt. A gép repülésének körülményeiről és a hiba jellegéről az Airbus egyelőre nem tett közzé részleteket, de a spanyol sajtó úgy fogalmaz, „súlyos technikai hiba” késztette az A400-as személyzetét a tesztrepülés megszakítására, egyes hírek szerint vészjelzés leadására is."</i>
A400-as katasztrófa: reptilalom a németeknél is
A föld felé ment, mert nem volt vonóerő... Irányított zuhanás.
Olyan nincs, hogy 3hmű egyszerre leáll. Vmit elb..tak.
Vagy valami más, de az biztos!Szomorú. (90% pilótahiba v mulasztás. sztem )