Admiral Kuznyecov / Kuznetsov / Project 11435 (Szovjetunió)

Ráadásul belső kommunikáció, ismét nagyhatalom nemcsak az atomfegyverek miatt. Ha belegondolunk a terrorizmus ellen az Oroszok is kb. annyit érnek katonailag mint a nyugati világ, csak ők egy 5-10 évvel ezelőtt mondták ugyanezt... Ha nem a titkosszolgálatok fegyverezték volna fel Szaudi/Amcsi/ny.európai segítésggel a törvényes Szír kormány ellenes felkelőket, és nem TOW rakétákkal és más nyugati harceszközökkel harcolt volna az ISIS/ vagy az Al-Nuszra és egyéb szervezet, akkor talán verhetnénk a mellünket. De így, hogy mi is diktatúrákat támogatunk, és közben más diktatúrákat meg ellenzünk, és meg akarunk dönteni (amcsik+nato+eu) nem vagyunk jobbak mint az oroszok. Mindkét fél csak a saját érdekérvényesítő képességét probálja ráeröltetni a világra és sz*rik az ottani emberek tényleges akaratára...
 
milyen marketing ertek?
aruljak a kuznjat? nem
aruljak a tu 160? nem
aruljak a kalibrt? nem
ezek csak marketing a sajat nepnek, hogy nezzetek milyen erosek vagyunk. mas nagyhatalmaknak ez nem szol. nekik van vagy ugyan ilyen vagy ezektol ujabb jobb.

a su35/34 es az uj bombak stb, ezek a nagyvasak nelkul is jol teljesitetek.
miert kellet azt a jo kepet elrontani? ez a cirkusz utan jobban pl. fog menni a mig 29 eladasa? biztos vagyok benne hogy nem
 
  • Tetszik
Reactions: Fade
3. gép balesetére 21 órás bejegyzést találtam csak. Valószínűsítem, hogy téves a dolog. :)

A korábbi két balesetre ezt találtam még.

http://www.kommersant.ru/doc/3162712

Nem tudom értelmezni rendesen a nyelvi hiányosságaim miatt, de hablatynak tűnik.

Illusztráció, mert így szebb.
KMO_103132_00515_1_t218_224838.jpg
 
Ráadásul belső kommunikáció, ismét nagyhatalom nemcsak az atomfegyverek miatt. Ha belegondolunk a terrorizmus ellen az Oroszok is kb. annyit érnek katonailag mint a nyugati világ, csak ők egy 5-10 évvel ezelőtt mondták ugyanezt... Ha nem a titkosszolgálatok fegyverezték volna fel Szaudi/Amcsi/ny.európai segítésggel a törvényes Szír kormány ellenes felkelőket, és nem TOW rakétákkal és más nyugati harceszközökkel harcolt volna az ISIS/ vagy az Al-Nuszra és egyéb szervezet, akkor talán verhetnénk a mellünket. De így, hogy mi is diktatúrákat támogatunk, és közben más diktatúrákat meg ellenzünk, és meg akarunk dönteni (amcsik+nato+eu) nem vagyunk jobbak mint az oroszok. Mindkét fél csak a saját érdekérvényesítő képességét probálja ráeröltetni a világra és sz*rik az ottani emberek tényleges akaratára...
Igy van. Jó olvasni értelmes gondolatot is itt néha...
 
Olcsó,gyorsan meg van és hatékony.
Igen, hogy mi olcsó, az relatív természetesen, de egy SSBN horozó atomtengóhoz, vagy egy B-2 höz képest olcsó. Mindeközben elég nagy flexibilitással, mind hagyományos és atomtöltettel képes csapást mérni messzire, nagy őrjáratozási idővel, hatótávval. Az is nagyon fontos, hogy sokkal nehezebben lehet egy első csapással kivonni a forgalomból, elkerülve a válaszcsapást róla, mint egy telepített rendszerből. Ezek egyértelmű hasznos dolgok egy olyan országnak, amely töredék forrásból szeretne a játékban maradni, ahol olyan ellenfelei vannak, mint az USA, és Kína.
 
Annál olcsóbb és annál gyorsabban megvan mintha újat fejlesztenének.A hatékonyság pedig nem kérdéses akkor amikor egy TU-95 vagy egy B-52 is nagyon hatékony tud lenni.
 
Azért van egy dolog ami nem nagyon hagy nyugodni.
Szóval évek óta elvan ez a hajó és minden a legnagyobb rendben. Elmennek vele Szíriához és elkezdenek keményen repülni a gépeikkel, minek hatására két gépet is veszítenek valószínüleg a fékezőkötelek miatt.
Ez a probléma, miért nem derült ki mostanáig?
 
Azért van egy dolog ami nem nagyon hagy nyugodni.
Szóval évek óta elvan ez a hajó és minden a legnagyobb rendben. Elmennek vele Szíriához és elkezdenek keményen repülni a gépeikkel, minek hatására két gépet is veszítenek valószínüleg a fékezőkötelek miatt.
Ez a probléma, miért nem derült ki mostanáig?
Mert nem használták annyit őket,hogy előjöjjön.
 
Azért van egy dolog ami nem nagyon hagy nyugodni.
Szóval évek óta elvan ez a hajó és minden a legnagyobb rendben. Elmennek vele Szíriához és elkezdenek keményen repülni a gépeikkel, minek hatására két gépet is veszítenek valószínüleg a fékezőkötelek miatt.
Ez a probléma, miért nem derült ki mostanáig?

nem hiszem hogy ott minden a legnagyobb rendben volt regen.
csak a hires komunista gondolkodasmod alapjan elhalgatak a problemakat.
ugy is ez az egesz kudetes politikai okok miat van, a politikusoknak meg ha fejbe vesznek valamit akor nem szamit hogy minden ok vagy sem, csinalni kell ahogy mondjak
 
Ok, mikor kiderül, hogy küldik a Kuznetszovot írtam, hogy ez lényegében PR fogás, különösebb gyakorlati haszon nélkül.
Ezekből az esetekből számomra az derül ki, hogy otthon talán volt havonta 1-2 felszállás és kész.
 
Ennek semmi értelme, 10 leszállás egy kötélnek ugyanaz Szíriánál is, mint otthon egy gyakorlaton. Akkor nem leszállást számoltak hanem időt. Otthon pl a nap végén cserélték vagy a gyakorlat előtti napon, aztán Szíriában egy nap alatt többet ölik, mint otthon egy gyakorlaton.
 
Ennek semmi értelme, 10 leszállás egy kötélnek ugyanaz Szíriánál is, mint otthon egy gyakorlaton. Akkor nem leszállást számoltak hanem időt. Otthon pl a nap végén cserélték vagy a gyakorlat előtti napon, aztán Szíriában egy nap alatt többet ölik, mint otthon egy gyakorlaton.
Nyilván nem 10 volt Szíriánál...
 
Azért van egy dolog ami nem nagyon hagy nyugodni.
Szóval évek óta elvan ez a hajó és minden a legnagyobb rendben. Elmennek vele Szíriához és elkezdenek keményen repülni a gépeikkel, minek hatására két gépet is veszítenek valószínüleg a fékezőkötelek miatt.
Ez a probléma, miért nem derült ki mostanáig?

Ez az elso harci bevetése a hajónak, tehát ennyire intenzív le és felszállások még nem voltak a Kuznyecovon. Idén májusban, októberban volt néhány hetes úton a Barentsz -tengeren. Akkor is csak néhány géppel gyakoroltak-nem intenzíven.
 
Ez az elso harci bevetése a hajónak, tehát ennyire intenzív le és felszállások még nem voltak a Kuznyecovon. Idén májusban, októberban volt néhány hetes úton a Barentsz -tengeren. Akkor is csak néhány géppel gyakoroltak-nem intenzíven.

Igen, valami ilyesmire gondoltam én is.
 
A tíz az csak egy szám, de X leszállás Szíriánál is ugyanaz, mint otthon ugyanannak a kötélnek, de egy napi leszállás már nagyon nem.
 
Nem tudom, hogy hol készült.

A fékező kötél jól látszik. Komoly mechanizmus lehet a fedélzet alatt. Gondolom, hogy a nem könnyű kötelet kicserélni, nem 1 egyszerű eset lehet. Van súlya az anyagnak, meg befűzni? Hogy a MiG-et miért nem küldték el időben a szárazföldre? Ha, csak már akkor sem volt elég üza.

Cy-h1M4W8AAad82.jpg
 
van valakinek valami adata, hogy az amcsik ruszkik stb ezeket a koteleket hogy cserelik, milyen idoszak utan, hany leszalas utan stb..biztos kell hogy legyen hozza valami utasitas, nem lehet azt ufy cserelni amikor valakinek eszibe jut
 
A tíz az csak egy szám, de X leszállás Szíriánál is ugyanaz, mint otthon ugyanannak a kötélnek, de egy napi leszállás már nagyon nem.
A dailymail-en (most sem rohog! :)) az egyik hozzaszolo szerint ezeknek a a koteleknek teljesen mas a csillapito mechanizmusa mint a nyugatiaknak. Ott van valamilyen mechanikai csillapito szerkezet, az oroszoknal meg a kotel nyulasaval is szamolnak (es folyton ujra kell fonni oket) vagy valami ilyesmi. @boki talan tobbet tud ezekrol.
 
  • Tetszik
Reactions: joker