Nah akkor fussunk neki még egyszer te egy 2017-s 2 milliárd dolláros indonéz beszerzési keret alapján,vontál le az árra vonatkozó következtetést úgy,hogy egy homályos utaláson kívűl (5 gépből 3db-t talán Indonéziában gyártanának le) semmit sem lehet tudni,hogy mit is tartalmaz ez a keret,ennyi információból azt a következtetést levonni,hogy a gép horror drága nagy bátorságra vall az meg,hogy ezt levetíted egy esetleges magyar beszerzésre már elnézést a kifejezésért számomra megmosolyogtató.Miért nem a maláj gép beszerzési áraiból indulsz ki, ha már mindenképpen pálcát akarsz törni az A400-s horror ára felett,az egy kézzel fogható hivatalos adat.
Azzal a kijelentéssel sem tudok mit kezdeni,hogy emiatt a keretösszeg miatt nincs még konkrétum az A400-s beszerzésével kapcsolatban,a késlekedésnek számtalan más oka is lehet.Felsorolok párat gazdasági
(per pillanat nincs rá zsé),bürokratikus (arrafelé ez teljesen megszokott jelenség),politikai(belpolitikai,illetve a Nagy tesó nyomás gyakorlása vegyenek inkább Herkyt).
Az Új-zélandi C-130-s beszerzésnél az amcsik nagyon komoly nyomást gyakoroltak az Új-zélandi kormányra, plussz mivel már elég régóta üzemeltetik a típust, gyakorlatilag az infrastruktúra adott,így aztán kézenfekvő volt,hogy a C-130-t választották miután úgy ítélték meg,hogy számukra nem kell több a C-130-s képességeinél.