Az olaszok ezt írják a saját motorukról:
"A Kos első verziójára telepített erőforrás egy 12 V-os IVECO / FIAT MTCA (Modular TurboCompresso Aftercooler) motorból áll, amely egy IVECO / ZF LG-3000 sebességváltóval van összekapcsolva. A motor koncepciójában és felépítésében teljesen nemzeti; a „V-12 MTCA” 12 hengerrel rendelkezik 90 ° V-os, négyütemű közvetlen befecskendezéssel, két turbóval feltöltve minden hengerparton, utóhűtéses hőcserélőkkel ellátva; a motor 1200 Hp folyamatos teljesítményt és 1300 Hp (956 Kw) maximális teljesítményt képes kifejezni 2300 fordulat / perc sebesség mellett. A maximális kifejezhető forgatónyomaték 4615 Nn 1600 fordulat / perc sebesség mellett. Ez a motor a moduláris dízelmotorok családjába tartozik, amelyet az IVECO fejlesztett ki az EI-ben üzemelő összes páncélozott jármű számára: ez a család magában foglalja a
A FIAT-IVECO motor dízelüzemű, de az EI értékeli a NATO szabványos kerozin-JP8-ra való áttérés lehetőségét, amely garantálja a motor nagyobb teljesítményét és a szennyező anyagok jelentős csökkenését.
A sebességváltó a ZF LSG-3000 hidrodinamikai típus, nyomatékátalakítóval és integrálva van a kormányrendszerrel. Négy előre- és két hátrameneti fokozata van. Meghibásodás esetén mechanikus vezérlés áll rendelkezésre az elülső és a hátrameneti fokozat, valamint a rúgóberendezés behelyezéséhez, amely lehetővé teszi, hogy mindig elérje a maximális forgatónyomatékot, mielőtt magasabb fokozatba kapcsol. A kormányzást elektromosan vezérli egy vezérlőegység, amely a kocsi különféle dinamikus paraméterei alapján biztosítja a legmegfelelőbb sebességfokozat automatikus bekapcsolását a különböző mozgási helyzetekben. Három különböző kormányzási szint lehetséges, plusz a kocsi forgatása önmagában."
"A Kos első verziójára telepített erőforrás egy 12 V-os IVECO / FIAT MTCA (Modular TurboCompresso Aftercooler) motorból áll, amely egy IVECO / ZF LG-3000 sebességváltóval van összekapcsolva. A motor koncepciójában és felépítésében teljesen nemzeti; a „V-12 MTCA” 12 hengerrel rendelkezik 90 ° V-os, négyütemű közvetlen befecskendezéssel, két turbóval feltöltve minden hengerparton, utóhűtéses hőcserélőkkel ellátva; a motor 1200 Hp folyamatos teljesítményt és 1300 Hp (956 Kw) maximális teljesítményt képes kifejezni 2300 fordulat / perc sebesség mellett. A maximális kifejezhető forgatónyomaték 4615 Nn 1600 fordulat / perc sebesség mellett. Ez a motor a moduláris dízelmotorok családjába tartozik, amelyet az IVECO fejlesztett ki az EI-ben üzemelő összes páncélozott jármű számára: ez a család magában foglalja a
A FIAT-IVECO motor dízelüzemű, de az EI értékeli a NATO szabványos kerozin-JP8-ra való áttérés lehetőségét, amely garantálja a motor nagyobb teljesítményét és a szennyező anyagok jelentős csökkenését.
A sebességváltó a ZF LSG-3000 hidrodinamikai típus, nyomatékátalakítóval és integrálva van a kormányrendszerrel. Négy előre- és két hátrameneti fokozata van. Meghibásodás esetén mechanikus vezérlés áll rendelkezésre az elülső és a hátrameneti fokozat, valamint a rúgóberendezés behelyezéséhez, amely lehetővé teszi, hogy mindig elérje a maximális forgatónyomatékot, mielőtt magasabb fokozatba kapcsol. A kormányzást elektromosan vezérli egy vezérlőegység, amely a kocsi különféle dinamikus paraméterei alapján biztosítja a legmegfelelőbb sebességfokozat automatikus bekapcsolását a különböző mozgási helyzetekben. Három különböző kormányzási szint lehetséges, plusz a kocsi forgatása önmagában."