Belecsomagolják az ancsákat?
Világkiállítás, Magyar pavilon, dubaj...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Belecsomagolják az ancsákat?
Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak es ugy tunik, a kinaiak nyakig benne vannak a gyartoban (Motor Sich) - aki nem kicsi, 21 ezer fo felett foglalkoztat: https://www.washingtonpost.com/worl...b4b9fb62aa2_story.html?utm_term=.a49bf678f683
Az igazgato szerint ha a szankciok miatt ugrik a kinai uzlet, 10 ezer ermbert for az utcara rakni:
"ZAPORIZHIA, Ukraine — The president of a top Ukrainian aerospace company says its new Chinese investors often ask the staff for “little conversations.”
They want to know about record-keeping and planning, the setup of production lines and the interplay between workshops.
“They’ll talk for three hours, and the next day, a totally different group of people will come,” said Vyacheslav Boguslayev, whose sprawling Soviet-era company, Motor Sich, is one of the most advanced military aircraft engine manufacturers in the world.
“They’ll ask all the same questions as yesterday, and this continues for a week,” he said.
Racing to upgrade its military, China has been turning to Ukraine. And Ukraine — with its economy scrambled by hostilities with Russia — has been willing to accept China’s embrace.
“If they ban us from working with China,” Boguslayev said, “then the first thing I’ll do is fire 10,000 people.”
Igen ám, de az amcsi és a nyugati szállítógépek nem fedik le az Antonov teljes termékpalettáját. Kérdés, hogy van-e olyan "hiánypótló" ukrán típus, mely miatt érdemes megmenteni a gyárat, mert a gyártáshoz modernizálásra, és az orosz alkatrészek lecserélésére is szükség lesz...Az uki repülőgépipar és hadiipar mehet a levesbe, a maradékot esetleg majd felvásárolják amerikai cégek. Az nem érdeke az USA-nak, hogy az ukik a kínaiakat (vagy korábban Iránt) lássák el technológiával, vagy hogy az amerikai cégeknek csináljanak konkurenciát. Hacsak nem döntenek úgy politikai okokból, hogy megpróbálják életben tartani ezeket a cégeket, de nem lesznek életképesek, ha Ukrajna a Nyugathoz integrálódik. Ezek arra voltak berendezkedve 2014-ig hogy az oroszoknak és harmadik világbeli országoknak gyártsanak. Az orosz piac elveszett számukra, a beszállítási láncok megszakadtak.
Erre valami bizonyíték?az amcsi és a nyugati szállítógépek nem fedik le az Antonov teljes termékpalettáját
Hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó....Erre valami bizonyíték?
Pár aktív antonovnak nyugati megfeleltethető párja:
An22-C17
An26-C27
An32-C295
An124-747Dreamlifter/beluga
An225-C5
Szóval akkor nincs An225-nek nyugati párja. 124-nek meg talán a cargo747Hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó....
Tehát, ha még a pontatlan összehasonlítást akartad volna csinálni, akkor is a cargo B747-nek kellene itt lennie, és nem a specializált Dreamlifternek és Belugának...
- A C-5-ösök USAF kézben vannak, nem végezhetnek magán szállítást. Az An-225 meg igen.
- Az An-124 a C-5 ellenpárja méretben és teherbírásban és az is végez bérszállítást.
- A Dreamlifter incs akkor méretű és ki-be gurulható tehertere, mint a katonai gépeknek. Pontosan ezért más a rámpás szállítógép vs. civil gépek világa. Ezen felül mindkét gép az airliner gyártás logisztikai eleme, egyik Boeing Dreamliner a másik meg az Airbus. Tudtommal semmiféle más bérszállítást nem végeznek velük, mert egyetlen célra épültek. A Dreamlifter teher tere még csak nem is hermetizált, el sem érhető a kabinból. Még múlt héten tettem be róla videót is... (Ahol egyébként igen sok szó esett a B737 MAX-ról is.)
A két nagy Antonov olyan terhek szállítását tudja a piacon vállalni, amit nyugati gépek nem. An-124-hez hasonló gép csak a C-5, semmi más. Minden civil teherszállító lehet bármekkora, más kategória.
Nem, nem párja.Szóval akkor nincs An225-nek nyugati párja. 124-nek meg talán a cargo747
USÁból lenne elvi igény a Ruszlánra és a Mrijára, de presztízsokok miatt soha nem fognak egy jobbágyországból rendelni.Igen ám, de az amcsi és a nyugati szállítógépek nem fedik le az Antonov teljes termékpalettáját. Kérdés, hogy van-e olyan "hiánypótló" ukrán típus, mely miatt érdemes megmenteni a gyárat, mert a gyártáshoz modernizálásra, és az orosz alkatrészek lecserélésére is szükség lesz...
.Az uki repülőgépipar és hadiipar mehet a levesbe, a maradékot esetleg majd felvásárolják amerikai cégek. Az nem érdeke az USA-nak, hogy az ukik a kínaiakat (vagy korábban Iránt) lássák el technológiával, vagy hogy az amerikai cégeknek csináljanak konkurenciát. Hacsak nem döntenek úgy politikai okokból, hogy megpróbálják életben tartani ezeket a cégeket, de nem lesznek életképesek, ha Ukrajna a Nyugathoz integrálódik. Ezek arra voltak berendezkedve 2014-ig hogy az oroszoknak és harmadik világbeli országoknak gyártsanak. Az orosz piac elveszett számukra, a beszállítási láncok megszakadtak.
.USÁból lenne elvi igény a Ruszlánra és a Mrijára, de presztízsokok miatt soha nem fognak egy jobbágyországból rendelni.
Inkább saját maguk nekiállnak fejleszteni hasonlót a nulláról.
Elvi igény sincs, mert az USAF nem véletlenül költött milliárdokat a Galaxy-k modernizálására és teljes élettartam hosszabbítására.USÁból lenne elvi igény a Ruszlánra és a Mrijára, de presztízsokok miatt soha nem fognak egy jobbágyországból rendelni.
Inkább saját maguk nekiállnak fejleszteni hasonlót a nulláról.
Ez nem a teljes Antonov paletta, ráadásul a 2 legnagyobbat elfelejtheted, mert azokat vevő híján sosem lehetne nyereségesen gyártani. - Miként a készülő Elefánt is veszteséges lesz, de 1 katonai airlifternél más a fejlesztés szempontja.Pár aktív antonovnak nyugati megfeleltethető párja:
An22-C17
An26-C27
An32-C295
An124-747Dreamlifter/beluga
An225-C5
Milyen teljes antonov paletta? (nehogy már az A-1-től induljunk 194x-ből...) Boki írta, hogy 1db prototípust izzadtak ki sok év alatt, az An70 és változatai kb becsődölt próbálkozások, kína már bevásárolt valószínűleg az antonovból, azt meg ne várjuk, hogy a nyugat majd megsegíti őket. Esetleg úgy mint minket, felvásárolnak majd bezárnak. Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék.Ez nem a teljes Antonov paletta
Csak annyi kiegészítés engedtessék meg, hogy az An-26-osank a CN-235 a párja...Erre valami bizonyíték?
Pár aktív antonovnak nyugati megfeleltethető párja:
An22-C17
An26-C27
An32-C295