Ma reggel érkezett LHBP-re
https://live.staticflickr.com/65535/49049779636_9f67213353_h.jpg
Mikor jott vegul?
Es mikor megy?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ma reggel érkezett LHBP-re
https://live.staticflickr.com/65535/49049779636_9f67213353_h.jpg
A GE a Volga-Dnyeperrel karöltve elvileg dolgozik a 124-esek áthajtóművezésén CF6-80C2-re.
0830LT / holnap reggelMikor jott vegul?
Es mikor megy?
"és minek jött?"Mikor jott vegul?
Es mikor megy?
"és minek jött?"kimaradt
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...Jelenleg az Antonovnak semmilyen palettája nincs. Nem gyártanak semmit és nem is nagyon fognak már szerintem. Faszán elvágták magukat mindenhonnan.
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...
Ja, és ők nem vágtak el semmi, mert nem 1 repülőgépgyár határozza meg Ukrajna politikáját...
Viszont Oo-ban a Szuhoj sincs jó helyzetben, pedig ott van állami pénz, ám a lopakodó még mindig nincs kész. A Superjetet ugyan gyártják, de nem kell a kutyának sem, mert nincs hozzá alkatrész.
Szóval pénz ide vagy oda, Kelet-Európa repülőgépgyártása továbbra is évtizedes lemaradásokkal küzd...![]()
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...![]()
Ja, és ők nem vágtak el semmi, mert nem 1 repülőgépgyár határozza meg Ukrajna politikáját...
Viszont Oo-ban a Szuhoj sincs jó helyzetben, pedig ott van állami pénz, ám a lopakodó még mindig nincs kész. A Superjetet ugyan gyártják, de nem kell a kutyának sem, mert nincs hozzá alkatrész.
.Milyen teljes antonov paletta? (nehogy már az A-1-től induljunk 194x-ből...) Boki írta, hogy 1db prototípust izzadtak ki sok év alatt, az An70 és változatai kb becsődölt próbálkozások, kína már bevásárolt valószínűleg az antonovból, azt meg ne várjuk, hogy a nyugat majd megsegíti őket. Esetleg úgy mint minket, felvásárolnak majd bezárnak. Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék.
A prototípus az An-132 volt, amit a szaúdiak pénzeltek, ám a politika ott is közbeszólt. - És ki tudja, hogy lesz-e újabb pénzes megrendelő...Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
.
Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
"Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék"
A nagysikeru horvat MiG-21 nagyjavitas, upgrade utan en sem biznek semmit az ukranokra...
.
.
Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
"Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék"
A nagysikeru horvat MiG-21 nagyjavitas, upgrade utan en sem biznek semmit az ukranokra...
Ez igaz, háború előtt a legnagyobb példányszámban az oroszok vettek tőlük az An148-ból, An158-ból külföldön csak Kuba lízingel 6db-ot 1 pedig az ukránoknál van (gondolom az a prototípus). Megint eljutunk oda, hogy mekkora cumi lett az oroszokba belerúgniuk.Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
Váltani szeretnék vele LM L100/An32 közül valamelyiket vagy csak simán tesztnek vették?Egyébként két napja aláírtak egy szerződést Limában.Peru rendelt egy An-178-at.
Megnyertek egy tendert (olasz, spanyol volt a másik két résztvevő) mivel a gép univerzális , tehát több feladatot el tud látni: áruszállítás, személyszállítás, desszantolás, kutató-mentő feladatok...stb. és olcsó. Az An-32 -t fogja váltani. Kérdés, hogy ki tudják-e váltani az orosz alkatrészeket és tudják-e tartani a határidőt. (amit kétlek)Váltani szeretnék vele LM L100/An32 közül valamelyiket vagy csak simán tesztnek vették?
.Megnyertek egy tendert (olasz, spanyol volt a másik két résztvevő) mivel a gép univerzális , tehát több feladatot el tud látni: áruszállítás, személyszállítás, desszantolás, kutató-mentő feladatok...stb. és olcsó. Az An-32 -t fogja váltani. Kérdés, hogy ki tudják-e váltani az orosz alkatrészeket és tudják-e tartani a határidőt. (amit kétlek)
A gyár és a típus létezik, az utóbbit még az oroszos időkben fejlesztették. Problémát az orosz alkatrészek cseréje /pénz és idő/ okozhat, ami Perunak /kötbér formájában/ még jól is jöhet, mert valószínű, hogy az ár okán választottak...Egy darabos gyartasi szerianak igen nagy ertelme van, es egy nemletezö gyartol rendelni egy nemletezö tipust szinten oriasi döntes....Vajon mennyit kapott ezert Peruban zsebbe valaki?
Ezzel Peru ugy fog jarni, mint minden kulföldi probalkozo a Superjettel, aminek szinten a tul kis peldanyszam, es az emiatt gyenge, kialakulatlan globalis alkatreszellatas a veszte.
Lehet hogy az olcsóbb ár miatt választottak így, de azért a kötbér egyetlen repgép-tulajdonost se vígasztal, ha a gép üzemképtelenül ácsorog a földön ...A gyár és a típus létezik, az utóbbit még az oroszos időkben fejlesztették. Problémát az orosz alkatrészek cseréje /pénz és idő/ okozhat, ami Perunak /kötbér formájában/ még jól is jöhet, mert valószínű, hogy az ár okán választottak...
.Lehet hogy az olcsóbb ár miatt választottak így, de azért a kötbér egyetlen repgép-tulajdonost se vígasztal, ha a gép üzemképtelenül ácsorog a földön ...![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..