An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 905
82 498
113
A cseheknél jönnek-mennek az An-124-esek... hétfői afganisztáni szállítmány.

94017826_3117160168315679_1812577079103848448_n.jpg


93913297_3117160181649011_4252781195210784768_n.jpg


94143810_3117160251649004_4930507887555379200_n.jpg


93983236_3117160231649006_2772924778577657856_n.jpg


94159602_3117160324982330_8087121787109769216_n.jpg
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 082
31 671
113
Továbbra sem értem ezt a fejlesztési logikát a Ruszlánok kiváltására, ugyanis esetükben már aktívan zajlik a "Szlon" program, ami elvileg 180 tonnát tudna elvinni és hasonló felépítésű lenne, mint a Ruszlán. Pluszban itt még a Volga-Dnyepr is erősen érdeklődik, mint polgári üzemeltető. A CAGI is egy hónapja adott ki közleményt, mi szerint az aerodinamikai tesztek második szakaszába léptek a Szlonnal:
https://www.tsagi.ru/pressroom/news/4835/?sphrase_id=72564

A PAK VTA inkább tűnik nekem egy orosz C-17-nek az Il-76 illetve a Ruszlánok közé beillesztve.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 905
82 498
113

KoviUbi

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 830
6 685
113

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Felszállás közben hajtóműhiba: https://www.airlive.net/breaking-a-...sion-following-an-uncontained-engine-failure/

A pályáról lefutott Novoszibirszkben és az orrfutó is becsuklott.

124991536_127876045506920_443916531387915920_n.jpg
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 722
85 734
113
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.
125182351_932897623783793_522747021168618984_o.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and fishbed

sequadon

Active Member
2013. december 7.
348
191
43
Itt egy videó a teljes leszállásról.


Nem jöttek hosszúra, pedig viszonylag alacsonyan kellett visszafordulniuk.
Amit nem értek, hogy miért nem tudtak megállni? Nyilván tele volt a tank, nem volt idő leengedni. Alig lassul a földetérés után.
Sugárféket nyilván csak a megmarad 3 hajtóművön lehet nyitni, de Boki videóján sem látni hogy használták volna.
Illetve mi okozta a jobb oldali sérüléseket?
An-124-front-view.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and fishbed

Flexus

Well-Known Member
2018. március 16.
1 467
5 260
113
Itt egy videó a teljes leszállásról.


Nem jöttek hosszúra, pedig viszonylag alacsonyan kellett visszafordulniuk.
Amit nem értek, hogy miért nem tudtak megállni? Nyilván tele volt a tank, nem volt idő leengedni. Alig lassul a földetérés után.
Sugárféket nyilván csak a megmarad 3 hajtóművön lehet nyitni, de Boki videóján sem látni hogy használták volna.
Illetve mi okozta a jobb oldali sérüléseket?
An-124-front-view.jpg
Vlsz a gepen keresztül szallo fokozat darabjai. Itt is nagyobb a kimeneti nyilas mint a bemeneti. Mint wgy fegyvernel.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson