An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 668
84 175
113
A cseheknél jönnek-mennek az An-124-esek... hétfői afganisztáni szállítmány.

94017826_3117160168315679_1812577079103848448_n.jpg


93913297_3117160181649011_4252781195210784768_n.jpg


94143810_3117160251649004_4930507887555379200_n.jpg


93983236_3117160231649006_2772924778577657856_n.jpg


94159602_3117160324982330_8087121787109769216_n.jpg
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 128
32 146
113
Továbbra sem értem ezt a fejlesztési logikát a Ruszlánok kiváltására, ugyanis esetükben már aktívan zajlik a "Szlon" program, ami elvileg 180 tonnát tudna elvinni és hasonló felépítésű lenne, mint a Ruszlán. Pluszban itt még a Volga-Dnyepr is erősen érdeklődik, mint polgári üzemeltető. A CAGI is egy hónapja adott ki közleményt, mi szerint az aerodinamikai tesztek második szakaszába léptek a Szlonnal:
https://www.tsagi.ru/pressroom/news/4835/?sphrase_id=72564

A PAK VTA inkább tűnik nekem egy orosz C-17-nek az Il-76 illetve a Ruszlánok közé beillesztve.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 668
84 175
113

KoviUbi

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 830
6 685
113

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 030
113
Felszállás közben hajtóműhiba: https://www.airlive.net/breaking-a-...sion-following-an-uncontained-engine-failure/

A pályáról lefutott Novoszibirszkben és az orrfutó is becsuklott.

124991536_127876045506920_443916531387915920_n.jpg
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 936
86 491
113
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.
125182351_932897623783793_522747021168618984_o.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and fishbed

sequadon

Active Member
2013. december 7.
348
191
43
Itt egy videó a teljes leszállásról.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nem jöttek hosszúra, pedig viszonylag alacsonyan kellett visszafordulniuk.
Amit nem értek, hogy miért nem tudtak megállni? Nyilván tele volt a tank, nem volt idő leengedni. Alig lassul a földetérés után.
Sugárféket nyilván csak a megmarad 3 hajtóművön lehet nyitni, de Boki videóján sem látni hogy használták volna.
Illetve mi okozta a jobb oldali sérüléseket?
An-124-front-view.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson and fishbed

Flexus

Well-Known Member
2018. március 16.
1 475
5 294
113
Itt egy videó a teljes leszállásról.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nem jöttek hosszúra, pedig viszonylag alacsonyan kellett visszafordulniuk.
Amit nem értek, hogy miért nem tudtak megállni? Nyilván tele volt a tank, nem volt idő leengedni. Alig lassul a földetérés után.
Sugárféket nyilván csak a megmarad 3 hajtóművön lehet nyitni, de Boki videóján sem látni hogy használták volna.
Illetve mi okozta a jobb oldali sérüléseket?
An-124-front-view.jpg
Vlsz a gepen keresztül szallo fokozat darabjai. Itt is nagyobb a kimeneti nyilas mint a bemeneti. Mint wgy fegyvernel.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson