A cseheknél jönnek-mennek az An-124-esek... hétfői afganisztáni szállítmány.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Erről a képről jut eszembe.A lipcsei reptéren folyton van 1-2 AN124es.Egyszer ugyanigy rakodtam a Ruszlánban ott,mint a képen van a kamion-baxot nagy egy dög
A Volga-Dnepr társaságnak van ott egy állandó bázisa, mert úgy látták hogy van rá igény...
(Volga-Dnepr Airlines has used the special two-tier car racking system developed for its An-124-100 freighter fleet to deliver 30 vehicles on a single flight.)
És mennyivel drágább...!!!Kár, hogy nem ilyenek közlekednek a La Manche-csatornán, mennyivel jobb (vagy legalábbis izgibb) lenne, mint a komp vagy a vonat
Itt van magyarul is, videókkal:Felszállás közben hajtóműhiba: https://www.airlive.net/breaking-a-...sion-following-an-uncontained-engine-failure/
A pályáról lefutott Novoszibirszkben és az orrfutó is becsuklott.
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.Felszállás közben hajtóműhiba: https://www.airlive.net/breaking-a-...sion-following-an-uncontained-engine-failure/
A pályáról lefutott Novoszibirszkben és az orrfutó is becsuklott.
Úgy nézem a hajtóműnek valamelyik kompresszor-fokozata robbanhatott szét, annak a szétrepülő darabjai csinálták a gépen a rombolásokat, sérüléseket. Nagy szerencséjük volt hogy tüzelőanyag-tartályrekesz valószínűleg nem kapott ilyen "repeszt", azért nem gyulladtak ki mert nem folyt a keró a gépből.
Vlsz a gepen keresztül szallo fokozat darabjai. Itt is nagyobb a kimeneti nyilas mint a bemeneti. Mint wgy fegyvernel.Itt egy videó a teljes leszállásról.
Nem jöttek hosszúra, pedig viszonylag alacsonyan kellett visszafordulniuk.
Amit nem értek, hogy miért nem tudtak megállni? Nyilván tele volt a tank, nem volt idő leengedni. Alig lassul a földetérés után.
Sugárféket nyilván csak a megmarad 3 hajtóművön lehet nyitni, de Boki videóján sem látni hogy használták volna.
Illetve mi okozta a jobb oldali sérüléseket?