Ma reggel érkezett LHBP-re
https://live.staticflickr.com/65535/49049779636_9f67213353_h.jpg
Mikor jott vegul?
Es mikor megy?
Ma reggel érkezett LHBP-re
https://live.staticflickr.com/65535/49049779636_9f67213353_h.jpg
A GE a Volga-Dnyeperrel karöltve elvileg dolgozik a 124-esek áthajtóművezésén CF6-80C2-re.
0830LT / holnap reggelMikor jott vegul?
Es mikor megy?
"és minek jött?"Mikor jott vegul?
Es mikor megy?
"és minek jött?"kimaradt
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...Jelenleg az Antonovnak semmilyen palettája nincs. Nem gyártanak semmit és nem is nagyon fognak már szerintem. Faszán elvágták magukat mindenhonnan.
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...
Ja, és ők nem vágtak el semmi, mert nem 1 repülőgépgyár határozza meg Ukrajna politikáját...
Viszont Oo-ban a Szuhoj sincs jó helyzetben, pedig ott van állami pénz, ám a lopakodó még mindig nincs kész. A Superjetet ugyan gyártják, de nem kell a kutyának sem, mert nincs hozzá alkatrész.
Szóval pénz ide vagy oda, Kelet-Európa repülőgépgyártása továbbra is évtizedes lemaradásokkal küzd...![]()
Persze, hogy nem gyártanak, mert megrendelő és pénz nélkül nehéz lenne bármit is gyártani. - Így most csak várhatják a nyugati befektetőket...![]()
Ja, és ők nem vágtak el semmi, mert nem 1 repülőgépgyár határozza meg Ukrajna politikáját...
Viszont Oo-ban a Szuhoj sincs jó helyzetben, pedig ott van állami pénz, ám a lopakodó még mindig nincs kész. A Superjetet ugyan gyártják, de nem kell a kutyának sem, mert nincs hozzá alkatrész.
.Milyen teljes antonov paletta? (nehogy már az A-1-től induljunk 194x-ből...) Boki írta, hogy 1db prototípust izzadtak ki sok év alatt, az An70 és változatai kb becsődölt próbálkozások, kína már bevásárolt valószínűleg az antonovból, azt meg ne várjuk, hogy a nyugat majd megsegíti őket. Esetleg úgy mint minket, felvásárolnak majd bezárnak. Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék.
A prototípus az An-132 volt, amit a szaúdiak pénzeltek, ám a politika ott is közbeszólt. - És ki tudja, hogy lesz-e újabb pénzes megrendelő...Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
.
Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
"Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék"
A nagysikeru horvat MiG-21 nagyjavitas, upgrade utan en sem biznek semmit az ukranokra...
.
.
Azert ez igy nem igaz. Az Antonovek utolso aktiv eveiben a haboru elött az An-148/158 program ment, aminek lett volna teherrampas katonai valtozata An-178 neven, meg egy csomo ilyen-olyan terv ezekböl.
Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
.
"Ahogy hallom még a nagyjavítások sem mennek úgy, ahogyan azt a megbízók elképzelnék"
A nagysikeru horvat MiG-21 nagyjavitas, upgrade utan en sem biznek semmit az ukranokra...
Ez igaz, háború előtt a legnagyobb példányszámban az oroszok vettek tőlük az An148-ból, An158-ból külföldön csak Kuba lízingel 6db-ot 1 pedig az ukránoknál van (gondolom az a prototípus). Megint eljutunk oda, hogy mekkora cumi lett az oroszokba belerúgniuk.Az An-148/158 egy viszonylag kulturalt szemelyszallito gep lett volna, igenytelenebb/szegenyebb piacokon meg valamennyi eselye is lehetett volna, parat sikerult is eladni, tehat ez nem csak prototipus volt.
Váltani szeretnék vele LM L100/An32 közül valamelyiket vagy csak simán tesztnek vették?Egyébként két napja aláírtak egy szerződést Limában.Peru rendelt egy An-178-at.
Megnyertek egy tendert (olasz, spanyol volt a másik két résztvevő) mivel a gép univerzális , tehát több feladatot el tud látni: áruszállítás, személyszállítás, desszantolás, kutató-mentő feladatok...stb. és olcsó. Az An-32 -t fogja váltani. Kérdés, hogy ki tudják-e váltani az orosz alkatrészeket és tudják-e tartani a határidőt. (amit kétlek)Váltani szeretnék vele LM L100/An32 közül valamelyiket vagy csak simán tesztnek vették?
.Megnyertek egy tendert (olasz, spanyol volt a másik két résztvevő) mivel a gép univerzális , tehát több feladatot el tud látni: áruszállítás, személyszállítás, desszantolás, kutató-mentő feladatok...stb. és olcsó. Az An-32 -t fogja váltani. Kérdés, hogy ki tudják-e váltani az orosz alkatrészeket és tudják-e tartani a határidőt. (amit kétlek)
A gyár és a típus létezik, az utóbbit még az oroszos időkben fejlesztették. Problémát az orosz alkatrészek cseréje /pénz és idő/ okozhat, ami Perunak /kötbér formájában/ még jól is jöhet, mert valószínű, hogy az ár okán választottak...Egy darabos gyartasi szerianak igen nagy ertelme van, es egy nemletezö gyartol rendelni egy nemletezö tipust szinten oriasi döntes....Vajon mennyit kapott ezert Peruban zsebbe valaki?
Ezzel Peru ugy fog jarni, mint minden kulföldi probalkozo a Superjettel, aminek szinten a tul kis peldanyszam, es az emiatt gyenge, kialakulatlan globalis alkatreszellatas a veszte.
Lehet hogy az olcsóbb ár miatt választottak így, de azért a kötbér egyetlen repgép-tulajdonost se vígasztal, ha a gép üzemképtelenül ácsorog a földön ...A gyár és a típus létezik, az utóbbit még az oroszos időkben fejlesztették. Problémát az orosz alkatrészek cseréje /pénz és idő/ okozhat, ami Perunak /kötbér formájában/ még jól is jöhet, mert valószínű, hogy az ár okán választottak...
.Lehet hogy az olcsóbb ár miatt választottak így, de azért a kötbér egyetlen repgép-tulajdonost se vígasztal, ha a gép üzemképtelenül ácsorog a földön ...![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..