A Qatar Airways színeiben repül egy C-17.
Ezt miből gondolod?A Mrija-hoz visszatérve, ha oroszok kezében lenne a gyár már rég befejezték volna a 2. példány építését.
"Inkább a meglévo An-124-100 flottát kéne modernizálni An-124-300 projekt alapján"
Ehez is egy nem létező motort írtak. Azt is meg kéne csinálni.
Nos, a Burán ügyből tuti nem lessz semmi. Valószinű a Ruszlánból sem. Egy Airbus380 400miló $. Ha szükség lenne ilyesmire, olcsóbban kihoznák, mint az ukránok.Nos a Mrija a Buran-hoz lett kifejlesztve , de a SZU felbomlása után az egyetlen példány az ukránoknál maradt. Most vakaroznak az oroszok, hogy ujjá élesztenék a Buran programot(lásd az USA és Kína pilotanélkuli katonai urhajok fejlesztését), aminek torlése nagy hiba volt!
sondor961
Egy gép újragyártásának indításához, szukséges a gyártokapacitás kiépítése, az alkatrészek gyártásának ujraindítása a 0-rol .....
Sokan itt elfelejtik , hogy a Szu-ban szét voltak osztva a gyárak , beszállítok tobb tagkoztársaság kozott.... A Szu felbomlása után ezek megszuntek 90-100% -ban. ....
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..