An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 607
7 997
113
antonov_an_326_myriad_by_bispro.jpg

Hejj, de szép is lenne :)
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Új esély az együttműködés újraélesztésére az Antonov (ukrán) és a UAC (orosz) repülőgép gyárak között az AN-124-ek szervizelésének ügyében
Rá vannak kényszerülve, mert gyártás hiányában idővel egyik országnak sem marad használható óriás szállítógépe.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 936
86 491
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 936
86 491
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 689
84 184
113


2016 végén megszűnt a Volga-Dnyepr légitársaság és az Antonov együttműködése. Nyilván politikai okokból. Így onnan már nem kapnak alkatrészt.Az nem lehet hogy üzemeltetési problémáik is vannak?
Ahogy növekszik az üzemképtelen gépek száma, úgy csökken a kapacitás.

Oroszország is ezért akar új nehéz szállítógépet kifejleszteni, az Il-106-ot.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 689
84 184
113
2016 végén megszűnt a Volga-Dnyepr légitársaság és az Antonov együttműködése. Nyilván politikai okokból. Így onnan már nem kapnak alkatrészt.Az nem lehet hogy üzemeltetési problémáik is vannak?
Ahogy növekszik az üzemképtelen gépek száma, úgy csökken a kapacitás.

Oroszország is ezért akar új nehéz szállítógépet kifejleszteni, az Il-106-ot.

Antonov offers An-124s to fill SALIS gap

http://www.aircargonews.net/news/ai...antonov-offers-an-124s-to-fill-salis-gap.html
 
  • Tetszik
Reactions: Cifu

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 914
67 792
113
Egy bajt már látok. Az A400M rákfenéje is a hajtómű, ami katonai gépeknél józan költségvetésnél nem lehet vadonat új, kifejlesztés alatt álló típus.
Itt ugye adott egyszerre négy darab olyan erőforrás, aminek fejlesztési költségei kizárólag ezt az egyetlen projektet terhelik, a tapasztalatok pedig nem állnak rendelkezésre máshonnan.
Más típusoknál (C-130J, C-27, Kawasaki C2, C-5M, C-17, Il-76TD/MD-90, CASA-gépek, KC-390) a hajtómű már egy kiforrott, kifejlesztett megoldás. Vagy megoszlik más gépek közt, lásd 747-8 és 787.

Ennél az új orosz nagygépnél annak a PD-14-esnek a leendő nagytestvérét (PD-35) akarják majd alkalmazni, amiből még csak egyetlen példány repült egy Il-76-os repülő próbapadon.
Azaz egy nagy és drága gépbe négy nagy és drága, egyelőre még nem is létező hajtóművet akarnak betenni.
És ne feledjük, a hajtómű fejlesztések nyilván nem állhatnak meg, de egyelőre a jelenkori trend nyugaton is sajna az, hogy a paraméterek bámulatosak, az üzembiztosság meg még nem az igazi.
Egyelőre a Pratt&Whitney PW1000G gear-je törik, a legújabb RR Trenteknek és a híresen megbízható GE-Snecma CFM56-os család LEAP hajtóműveinek is sok a gondja. Ahogy a GENx-nek is volt.
Nyílván volt, mondhatjuk erre, ahogy azt is, hogy ezek a hibák természetes velejárói ezeknek az újításoknak, melyeket meg kell ismerni és ki kell javítani őket.
Csakhogy az a baj, hogy a mai hajtóművek kacifántos hibái a sokezer órás tervezések után jönnek elő, fokozva ezzel a költségeket. Azokat a költségeket, amelyeket a civil eladásokból idővel vissza lehet termelni.
De a Szlont gép hasonló elszállásait ki fogja majd finanszírozni?
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fishbed

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
51 401
86 513
113
Egy bajt már látok. Az A400M rákfenéje is a hajtómű, ami katonai gépeknél józan költségvetésnél nem lehet vadonat új, kifejlesztés alatt álló típus.
Itt ugye adott egyszerre négy darab olyan erőforrás, aminek fejlesztési költségei kizárólag ezt az egyetlen projektet terhelik, a tapasztalatok pedig nem állnak rendelkezésre máshonnan.
Más típusoknál (C-130J, C-27, Kawasaki C2, C-5M, C-17, Il-76TD/MD-90, CASA-gépek, KC-390) a hajtómű már egy kiforrott, kifejlesztett megoldás. Vagy megoszlik más gépek közt, lásd 747-8 és 787.

Ennél az új orosz nagygépnél annak a PD-14-esnek a leendő nagytestvérét (PD-35) akarják majd alkalmazni, amiből még csak egyetlen példány repült egy Il-76-os repülő próbapadon.
Azaz egy nagy és drága gépbe négy nagy és drága, egyelőre még nem is létező hajtóművet akarnak betenni.
És ne feledjük, a hajtómű fejlesztések nyilván nem állhatnak meg, de egyelőre a jelenkori trend nyugaton is sajna az, hogy a paraméterek bámulatosak, az üzembiztosság meg még nem az igazi.
Egyelőre a Pratt&Whitney PW1000G gear-je törik, a legújabb RR Trenteknek és a híresen megbízható GE-Snecma CFM56-os család LEAP hajtóműveinek is sok a gondja. Ahogy a GENx-nek is volt.
Nyílván volt, mondhatjuk erre, ahogy azt is, hogy ezek a hibák természetes velejárói ezeknek az újításoknak, melyeket meg kell ismerni és ki kell javítani őket.
Csakhogy az a baj, hogy a mai hajtóművek kacifántos hibái a sokezer órás tervezések után jönnek elő, fokozva ezzel a költségeket. Azokat a költségeket, amelyeket a civil eladásokból idővel vissza lehet termelni.
De a Szlont gép hasonló elszállásait ki fogja majd finanszírozni?


Csak ebbe a gépbe kerül az a hajtómű vagy az összes leendő orosz nagy gépbe?