An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 791
37 490
113
Ha jól veszem ki, akkor inkább gyalog járnak. Merthogy nem rendeltek egy orosz repülőt sem.

Hát az An-140-essel nem voltak jó tapasztalataik. Meg a Tu-154-eseik is potyogtak.
Valószínűleg nem tudtak az oroszok amerikai alkatrészt nem tartalmazó gépeket kínálni.

Iranian Plan To Spend $2B On Russian Passenger Jets Collapses Due To U.S. Sanctions

vagy találtak kerülőutat, hogy Airbusokhoz jussanak:

Has Iran Found A Way Around U.S. Sanctions On Aircraft Deals?

 
  • Tetszik
Reactions: gacsat

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 664
84 162
113
Former Israeli Air Force F-16 fighter jets are currently being loaded in Tel Aviv on an Antonov An-124, which will take them to their new owners in Canada...

143276289_3665139946895412_3543852971587016492_n.jpg


142830788_3665139740228766_1230006378822210311_n.jpg


143393296_3665139646895442_1187133675486043437_n.jpg


143566216_3665139653562108_8011595171725125341_n.jpg
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 128
32 146
113
A Volga-Dnyepr tavaly novemberi An-124 balesetének vizsgálatakor a D-18T hajtóművek egyik eddig nem ismert gyártási hibájára derült fény, mely a vizsgált 53 hajtómű közül 27-ben volt jelen és okozhatott volna potenciális balesetet. A hiba kijavítása fokozatosan zajlik, a jelenleg üzemelő gépeknél már elárította azt a légitársaság. https://aviation21.ru/avarijnaya-po...t-proizvodstvennyj-defekt-u-dvigatelya-d-18t/
 

maxim

Active Member
2011. március 8.
147
245
43
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Kispalyas hoki!

(a gep nem repult - a zugas a APU hangja, jeg sem igazi, de azert fasza!)

 
W

Wilson

Guest
A kijevi líbiai nagykövetség vezetője már várja az 5A-DKL számú An-124-100-s visszatérését.

lyb_230421_02.jpg




Líbia An-124-es teherszállító repülőgépe az év végére készen áll a hazatérésre - közölte Adel Issa, a líbiai nagykövetség kijevi képviseletének vezetője.

A nyilatkozatra azt követően került sor, hogy Issa egy nagykövetségi küldöttség kíséretében meglátogatta az Antonov gyárat Kijevben.

Elmondta, hogy a látogatásra a nagykövetség azon szándékának keretében került sor, hogy tanulmányozzák a líbiai állam ukrajnai érdekeit és tulajdonát, valamint megvizsgálják a Líbiai Polgári Légiközlekedési Hatóság tulajdonában lévő AN-124-es teherszállító repülőgép karbantartási munkálatainak szakaszait.

A teherszállító repülőgép 2010 óta áll a gyárban karbantartás céljából, és az elmúlt évek líbiai instabilitása miatt a javítási munkálatok elhúzódtak.

Az ukrajnai líbiai nagykövetség szerint azonban a líbiai kormánynak a karbantartás befejezésére tett új erőfeszítéseinek köszönhetően néhány hónapja újraindult a munka az An-124-es repülőgépen. Adel Issa hozzátette, hogy a munkát időben és a szerződéseknek megfelelően végzik, ha a pénzügyi kötelezettségeket a meghatározott ütemtervnek megfelelően teljesítik.

A líbiai nagykövetség nyilatkozatát és a gyárlátogatást az váltotta ki, hogy a média találgatásai szerint "néhány gátlástalan közvetítő megpróbálta eladni az Antonovot" azzal az ürüggyel, hogy Líbia nem fizet a repülőgép karbantartásáért és tárolásáért.

lyb_230421_01.jpg



A líbiai ruszlánok történetéről és sorsáról.

Az An-124-s repülőgépet Ukrajna 2017-ben árverésre bocsátotta volna, ha a líbiai kormány nem fizeti ki az Antonovnak a repülőgép tárolásáért és folyamatos karbantartásáért 2009 óta az Antonov kijevi üzemében fennálló 1,2 millió dolláros tartozását.

Az Antonov ezután 2019-ben közleményben közölte, hogy tárgyalásokat folytattak a nemzetközileg elismert líbiai kormánnyal arról, hogy az egyik An-124-es repülőgépnek visszaadják a légi alkalmasságát. A megállapodás értelmében a repülőgépet korszerűsíteni kell és meg kell hosszabbítani az élettartamát.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 664
84 162
113