Az MH17 légikatasztrófa (2014.07.17. Ukrajna, Malaysia Airlines)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
Több, mint érdekes, hogy ez a bizonyos "rakéta maradvány" egy hónappal azután kerül elő, hogy a DSB megküldte az anyagát az ICAO-nak is és a kivizsgálásban résztvevőknek.
http://www.onderzoeksraad.nl/en/onderzoek/2049/investigation-crash-mh17-17-july-2014/inzage/1643/progress-of-the-mh17-investigation#fasen

Arról már nem is beszélve, hogy az - már sokat emlegetett - Annex 13 szerint minden vizsgálattal kapcsolatos dolgot a DSB-nek kellene közölnie és nem az Ügyészségnek.
 

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
This report is preliminary. The information must necessarily be regarded as tentative and
subject to alteration or correction if additional evidence becomes available. Further work
will at least include the following areas of interest to substantiate the factual information
regarding:

•detailed analyses of data, including CVR, FDR and other sources, recorded onboard
the aircraft;
•detailed analyses of recorded ATC surveillance data and radio communication;
•detailed analyses of the meteorological circumstances;
•<b>forensic examination of wreckage if recovered and possible foreign objects, if found;</b>
•results of the pathological investigation;
•analyses of the in-flight break up sequence;
•assessment of the operator’s and State of Occurrence’s management of flight safety
over a region of conflict or high security risk;
•any other areas that are identified during the investigation.
http://www.onderzoeksraad.nl/uploads/phase-docs/701/b3923acad0ceprem-rapport-mh-17-en-interactief.pdf 32 oldal.

Ha jól gondolom, most a fel/megtalált "rakéta darab" tüzetes vizsgálata kell, hogy következzen.
 

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
In cooperation with the Dutch Safety Board (DSB) the Joint Investigation Team (JIT) investigates several parts, possibly originating from a Buk surface-air-missilesystem. These parts have been secured during a previous recovery-mission in Eastern-Ukraine and are in possession of the criminal investigation team MH17 and the Dutch Safety Board.

The parts are of particular interest to the criminal investigation as they can possibly provide more information about who was involved in the crash of MH17. For that reason the JIT further investigates the origin of these parts. The JIT will internationally enlist the help of experts, among others forensic specialists and weapon-experts.

<b>At present the conclusion cannot be drawn that there is a causal connection between the discovered parts and the crash of flight MH17.</b>

The JIT conducts the criminal investigation and the DSB the investigation into the cause of the crash. Both investigations are conducted separately but JIT and DSB occasionally share material. In its final report the Dutch Safety Board will report on the discovered parts.
http://www.onderzoeksraad.nl/en/onderzoek/2049/investigation-crash-mh17-17-july-2014/onderzoek/1650/investigation-into-possible-buk-missile-parts#fasen

(nos, ennyit a különféle médiák objektív cikkeiről)
 
T

Törölt tag 1526

Guest
<blockquote rel="ulippo">Már az is haladás lesz ha végre az bebizonyosodik, hogy BUK volt a fegyver. Ennyivel is előrébb jut az ügy, mert legalább kiesnek a Szu-25, Szu-27, Python, R60, belső bomba, és egyéb verziók, amikkel az orosz média egy éven át masszívan dezinformált.

ANme az orosz, hanem csak a média, nemzetiségtől függetlenül! Mert a dezinfóban minden állami és/vagy "független" média érintett lehet, ha nyugati, ha keleti. És a média hitelessége, nos, azt már ismerjük... De tényleg jó lenne, ha az bebizonyosodna kétséget kizáróan, hogy valóban rakéta szedte le a gépet, mert akkor 3 félre lehetne szűkíteni a gyanúsítottak listáját. És a háromból csakis egy fél szedhette le szándékosan a gépet, úgy, hogy tudta, az egy polgári gép.</blockquote>

Nem lehet 3 félre szűkíteni a gyanúsítottak listáját, mert mindig is 3 fél volt, az ukránokon, szakadár oroszokon, és föderációs oroszokon kívül soha nem merült fel másik komoly gyanúsított. Ha bebizonyosodik, hogy BUK volt akkor is marad ez a 3 gyanúsított és szükséges a további részletek felderítése, hogy valamelyik félre lehessen bizonyítani.

Attól viszont nem lehet nagyvonalúan eltekinteni, hogy az orosz állami média igenis masszívan dezinformált az ügyben a különböző dezinfo verziókkal Volosin kapitánytól Agapov szerelőig, Szu-25-től Szu-27-ig, R60-tól Pythonig, belső bombától lézerfegyverig.

És ezt nem lehet annyival elütni, hogy "mer' a médiát ismerjük, hogy milyen". A kereskedelmi médiumokat és a magán fórumokat figyelmen kívül lehet hagyni, de a TASS, a Sputnik, a Voice of Russia, a Rossiya1 orosz állami médiumok, ami azokban megjelenik az a Kreml jóváhagyásával jelenik meg és a dezinfo verziók ezekben a médiumokban is megjelentek.

Az orosz állami média masszívan és tudatosan dezinformált a különböző álverziók bedobásával. Ez tény. Ez már az egész történetnek a része. Bizonyára a nyomozásnak is része ami tartalmazza majd az álverziók cáfolatát is.

Ettől nem lehet eltekinteni, a teljes történetnek része az, hogy az orosz állami média sorozatosan álverziókat gyártott, mert ez igenis beszédes körülmény.
 

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
Ulippo

Jó lenne, - mivel az orosz médiákat felsoroltad - ha a nyugati orgánumokkal is megtennéd ugyan ezt. Csakis az elfogulatlanság és páratlanság jegyébe.

Ugyanis a "demokratikus" médiák a kezdetektől tele vannak azzal a kikezdhetetlen információval, hogy a szakadárok melyik ütege volt a tettes. Ami később mégsem bizonyult igaznak.

Az <i>egyedüli</i> hiteles információ az, amit a DSB kiad. Pont.
 
T

Törölt tag 1526

Guest
jumbo

Sorold fel te ha tudod, hogy a nyugati állami médiumok milyen dezinfo verziókkal árasztották el a közvéleményt.

Igen, a nyugati sajtóban kezdettől fogva a BUK verzió volt a mainstream, és valóban a BUK a legvalószerűbb verzió. A legtöbb média csupán ennyit állított és azt, hogy a két fél egymást vádolja.

Mutass olyat amit nyugati állami média állított és bizonyíthatóan dezinfo volt. Merthogy az orosz állami média bizonyíthatóan dezinformált a Volosin-Agapov-Su25-Su27-R60-Pyhon-belsőbomba-lézerfegyver hazugság komplexummal.

És igen, voltak olyan médiumok, akik szerint a BUK orosz volt, és voltak olyanok is akik szerint ukrán, mindenkinek lehet erről véleménye ami vélemény marad amíg bizonyítani nem tudja. De olyan tudatos és sorozatos manipulatív álhír gyártás mint amilyet az orosz állami média produkált más állami médiákban én nem láttam, ha te igen akkor ne habozz belinkelni.

Egyes nyugati médiumokban a kezdettől fogva jelen volt az orosz BUK verzió és ez mit sem változott, több később felszínre került körülmény is igazolni látszott ezt. Ez továbbra is az egyik legitim verzió ami noha nincs még teljes körűen bizonyítva, de cáfolva sincs, ezt le lehet írni mint lehetőséget és ez nem tudatos dezinformáció.

Az orosz állami médiában viszont bizony megjelentek azok a már megcáfolt álverziók amik tudatos dezinfonak tekinthetők.
 

ecso

Active Member
2014. szeptember 15.
1 201
0
36
Szerintem ezzel semmit nem lehet bizonyítani. Honnan tudjuk, hogy a megtalált darab BUK rakéta része volt?. Honnan tudjuk, hogy ki lőtte ki, hiszen arrafelé minden félnek van? Honnan tudjuk, honnan gyűjtötték be ezt a darabot?
Minden kérdésnél ott a bizonytalanság, a ferdítés lehetősége.
Egyébként a szóhasználat is folytonosan az összemosás eszközével él.
Én legkevesebb valószínűségét az Oroszország vétkességének látom. Az orosz egységek jól felszereltek és képzettek. Nem tévesztenék össze a katonai és polgári repülőgépet. Valaki hozzáértő írta, hogy az ukrán katonai gépek és a polgári repülőgép nem egy magasságban repül. Ez is olyan gyanús körülmény.
Két eshetőség vehető komolyan. Az ukránok, bár ez is szándékosnak tűnik, hiszen a rakétát kezelők - gondolom én, ott is képzettek. Nekik érdekükben áll rossz színben feltüntetni a szakadárokat, illetve az oroszokat. A szakadárok is lehettek, őnekik, ahogy olvastam, nem állt rendelkezésre a teljes rendszer, és kevésbé képzettek a rakétatechnika terén, mint az ukránok, illetve oroszok. Ebben az esetben, nyilván, tévedésből lőhették le a gépet.
Ami zavaró: a tények objektív ismertetése helyett ez a benyálazó stílusú (-ható, -hető) médiacirkusz. Ez a szándékos besározás. De úgy, hogy ne lehessen számon kérni.
Egyébként azóta mennyi polgári személy halt meg bombázásokban, terrorban stb.? Hány menekült fulladt meg a Földközi-tengerben? Hány polgári személy halt meg Ukrajnában?
Őértük nem szól a harang?
 

Python

Well-Known Member
2010. augusztus 8.
26 684
7 996
113
MH17: orosz rakéta darabjait találták meg a helyszínen
https://www.youtube.com/watch?v=tLskycN0-34
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
jumbo


Egyes nyugati médiumokban a kezdettől fogva jelen volt az orosz BUK verzió és ez mit sem változott, több később felszínre került körülmény is igazolni látszott ezt. Ez továbbra is az egyik legitim verzió ami noha nincs még teljes körűen bizonyítva, de cáfolva sincs, ezt le lehet írni mint lehetőséget és ez nem tudatos dezinformáció.

Jó lenne ha tudomásul vennéd, hogy jelenleg NINCS LEGITIM VERZIÓ, legfeljebb legitim kihasználása a szólásszabadságnak. Bizonyított hír az lehet, amit majd a vizsgálóbizottság nyilvánosságra hoz a jelentésében. Mindaddig egyetlen legitim/bizonyított hír van: lezuhant a repülőgép, túlélő nincs. Minden más csak feltételezés, találgatás, hírverés, pletyka, dezinformáció, rágalmazás, akár nyugaton, akár keleten, akár középen jelent is meg, egykutya. Én is elmondtam a magamét itt is, máshol is az esetről, de ez is csak egy vélemény a sok közül, legfeljebb szakmámból következően kicsit hozzáértőbben kezelhettem a nyilvánosságra került információkat. Viszont közel sem rendelkezem azzal az információ-mennyiséggel és vizsgálati lehetőséggel, mint a vizsgálóbizottság. Tehát várjuk meg, ők mire jutottak.
 
T

Törölt tag 1526

Guest
<blockquote rel="ulippo">jumbo


Egyes nyugati médiumokban a kezdettől fogva jelen volt az orosz BUK verzió és ez mit sem változott, több később felszínre került körülmény is igazolni látszott ezt. Ez továbbra is az egyik legitim verzió ami noha nincs még teljes körűen bizonyítva, de cáfolva sincs, ezt le lehet írni mint lehetőséget és ez nem tudatos dezinformáció.

Jó lenne ha tudomásul vennéd, hogy jelenleg NINCS LEGITIM VERZIÓ, legfeljebb legitim kihasználása a szólásszabadságnak. Bizonyított hír az lehet, amit majd a vizsgálóbizottság nyilvánosságra hoz a jelentésében. Mindaddig egyetlen legitim/bizonyított hír van: lezuhant a repülőgép, túlélő nincs. Minden más csak feltételezés, találgatás, hírverés, pletyka, dezinformáció, rágalmazás, akár nyugaton, akár keleten, akár középen jelent is meg, egykutya. Én is elmondtam a magamét itt is, máshol is az esetről, de ez is csak egy vélemény a sok közül, legfeljebb szakmámból következően kicsit hozzáértőbben kezelhettem a nyilvánosságra került információkat. Viszont közel sem rendelkezem azzal az információ-mennyiséggel és vizsgálati lehetőséggel, mint a vizsgálóbizottság. Tehát várjuk meg, ők mire jutottak.</blockquote>

Az már elég biztosnak látszik, hogy BUK volt a ludas, megerősítette maga a gyártó cég, úgyhogy erről nyugodtan lehet beszélni. Az "orosz BUK" és az "ukrán BUK" is legitim verzió, egyik sincsen kétséget kizáróan bizonyítva, mint lehetőségről szabad róluk beszélni, az embereknek a saját értesüléseik alapján lehet véleményük és akár le is írhatják, ez még nem dezinformáció csupán vélemény.

A dezinformáció az a tudatos félrevezetés. Volosin kapitány, a hamis műholdkép, a pythonos Szu-25, a belső bomba sztori és társaik, na azok tényleg dezinformációk voltak, és tudjuk hogy ki terjesztette.

Ukrán és nyugati részről nem volt ilyen álverziós hadjárat, egy verzió volt végig amit ma is állítanak: oroszok voltak BUK-kal.

Miért volt szüksége az orosz állami médiának, hogy hamis álverziók tömkelegével árassza el a sajtót? A legésszerűbb magyarázat, hogy azért mert azokkal a kamusztorikkal akarták elleplezni az igazságot, ami számukra kínos.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="ulippo">jumbo


Egyes nyugati médiumokban a kezdettől fogva jelen volt az orosz BUK verzió és ez mit sem változott, több később felszínre került körülmény is igazolni látszott ezt. Ez továbbra is az egyik legitim verzió ami noha nincs még teljes körűen bizonyítva, de cáfolva sincs, ezt le lehet írni mint lehetőséget és ez nem tudatos dezinformáció.

Jó lenne ha tudomásul vennéd, hogy jelenleg NINCS LEGITIM VERZIÓ, legfeljebb legitim kihasználása a szólásszabadságnak. Bizonyított hír az lehet, amit majd a vizsgálóbizottság nyilvánosságra hoz a jelentésében. Mindaddig egyetlen legitim/bizonyított hír van: lezuhant a repülőgép, túlélő nincs. Minden más csak feltételezés, találgatás, hírverés, pletyka, dezinformáció, rágalmazás, akár nyugaton, akár keleten, akár középen jelent is meg, egykutya. Én is elmondtam a magamét itt is, máshol is az esetről, de ez is csak egy vélemény a sok közül, legfeljebb szakmámból következően kicsit hozzáértőbben kezelhettem a nyilvánosságra került információkat. Viszont közel sem rendelkezem azzal az információ-mennyiséggel és vizsgálati lehetőséggel, mint a vizsgálóbizottság. Tehát várjuk meg, ők mire jutottak.</blockquote>

Az már elég biztosnak látszik, hogy BUK volt a ludas, megerősítette maga a gyártó cég, úgyhogy erről nyugodtan lehet beszélni. Az "orosz BUK" és az "ukrán BUK" is legitim verzió, egyik sincsen kétséget kizáróan bizonyítva, mint lehetőségről szabad róluk beszélni, az embereknek a saját értesüléseik alapján lehet véleményük és akár le is írhatják, ez még nem dezinformáció csupán vélemény.

A dezinformáció az a tudatos félrevezetés. Volosin kapitány, a hamis műholdkép, a pythonos Szu-25, a belső bomba sztori és társaik, na azok tényleg dezinformációk voltak, és tudjuk hogy ki terjesztette.

Ukrán és nyugati részről nem volt ilyen álverziós hadjárat, egy verzió volt végig amit ma is állítanak: oroszok voltak BUK-kal.

Miért volt szüksége az orosz állami médiának, hogy hamis álverziók tömkelegével árassza el a sajtót? A legésszerűbb magyarázat, hogy azért mert azokkal a kamusztorikkal akarták elleplezni az igazságot, ami számukra kínos.</blockquote>

Na mi ez a lavírozás? "BUK.. megerősítette a gyártó cég is". Nem tudom, te mit olvastál, de ahol én ugyanezt olvastam, ott az is ki volt elemezve, le volt írva, hogy a rakéta ukrán ellenőrzésű területről jött. Ezt miért nem hangsúlyozod olyan elszántan, mi ez a kettős mérce már megint a híren átvételében/hivatkozásban?
És mitől legitim verzió az "orosz BUK", "ukrán BUK", hol marad a "szakadár BUK", ha ráadásul egyik sincs bizonyítva? Ez így mitől nem dezinformáció??! És tudjuk, ki terjesztette...
Ukrán és nyugati részről "nem volt álverziós hadjárat"??!! Micsoda?? Csak ez: "oroszok voltak BUK-kal" - bizonyíték nélkül ugyanolyan álverzió (és mitől legitim?), mint a többi!! Ezt ki terjesztette??
Hol marad a KIKERÜLHETETLEN UKRÁN FELELŐSSÉG, hogy egyáltalán miért engedtek olyan harci övezet fölé polgári gépet, ahol nem egy, nem két gépet (kicsit és nagyot, helikoptert, csatagépet, szállítógépet válogatás nélkül) korábban már lelőttek a szakadárok? Saját példájukból nagyon jól tudhatták, hogy milyen könnyű tévedésből lelőni egy polgári gépet, hiszen ők maguk is megtették már ezt, ráadásul nem háborús, hanem békeidőben, hadgyakorlaton (Sz-200 Vega-val orosz Tu-154 a Fekete-tenger fölött, túlélő ott sem volt, arról miért nem szólt ugyanez a felháborodás?! Nem olvastam tőled egy rossz betűt sem a Hormuzi-szoros fölött lelőtt iráni Airbus-300 ügyében sem. Ja, már megint kettős mérce...???). Szóval az ukránok ugyanúgy felelősek, mint az aki az indítógombot felelőtlenül, azonosítás nélkül megnyomta, mert minden ország felel a saját légterében/irányítása alatt repülő polgári gépek biztonságáért. Ha egyes területeken nem tudja garantálni a biztonságot (márpedig ez adott légtérben már hetek óta nem tudták!!), akkor át kellett volna irányítani a légiforgalmat pár-tíz kilométerrel arrébb, biztonságos légtérbe.
Hát csak ennyit a bizonyítékok nélküli "legitim csámcsogás"-ról....
 
T

Törölt tag 1526

Guest
Utólag mindig könnyebb okosnak lenni. 9-11 után szigorúan elzárták a repülők pilótafülkéjét, de az a tornyokat már nem hozza vissza, az MH-17 után lezárták a teljes donbasszi légteret, de az a gépet már nem hozza vissza.

Előtte is volt légtérzár 10 km-ig, ha az ukrán légtér ellenőrzés engedélyezte az utazási tervet afölött akkor nem követtek el szabálytalanságot. A maláj gép előtt utasszállítók tucatjai repültek el magasan a konfliktusövezet fölött és nem lőtték le őket. Ahhoz ugyanis professzionális eszköz kell, professzionális eszközt meg professzionális személyzet szokott kezelni, senki nem gondolta volna hogy profi légvédelmi eszközzel rálőnek egy utasszállítóra. Utólag persze könnyű okosnak lenni.

A bizonyítékok hiányáról meg annyit hogy:
- Sztrelkov vkontakt jelentése
- a hanganyag a szakadár vezető és helyszínen lévő katona beszélgetéséről
- a riport amiben a szakadár vezető elismeri a hanganyag hitelességét
- a videó amiben a meghökkent szakadárok a roncsot kutatják
- a videó a hiányzó rakétájú BUK-ról Luhanszknál
- a képek a szakadár területen lévő BUK-ról és az azt szállító kamionról
- a leleplezett és megcáfolt orosz álverziók tömkelege, az orosz állami média dezinformációs tevékenysége
- az orosz vétó a bíróság felállítása ellen

Vannak bizonyítékok, csak vannak akik nem akarják látni. Ők állandóan bizonyítékot akarnak, ha kapnak akkor meg nem hiszik el mert CIA meg FBI. Az ilyeneknek a vizsgálóbizottság is mutathat majd ezer bizonyítékot is, akkor is abban fognak hinni amiben hinni akarnak.
 

ecso

Active Member
2014. szeptember 15.
1 201
0
36
Ulippo!

Előre valóban nehezebb okosnak lenni, de az előrelátás nem olyan megvalósíthatatlan.
Pontosan írjál: a szereplőket egyértelműen jelöld már, azaz oroszok, szakadárok, ukránok. Így tudható, hogy mit állítasz vagy vélsz!
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 705
28 765
113
Ulippo homokozó. A mindent tudó és látó szem. Mint egy papagáj. Már derótom van, hogy oldalakon keresztül csak mindig ugyanazt a "betanult" baromságokat kell olvasnom tőle.
 

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
Töröm a fejem és nem jutok dűlőre.
Segítséget kérek:

Magyarázza meg nekem valaki, hogy az alulról (földről) érkező légelhárító rakéta repesze hogyan szakíthatta át felülről a pilótafülke padlólemezét? (kép a DSB oldalán a Preliminary Report-ban)
 

czulu

Well-Known Member
2014. február 1.
2 242
95
48
Töröm a fejem és nem jutok dűlőre.
Segítséget kérek:

Magyarázza meg nekem valaki, hogy az alulról (földről) érkező légelhárító rakéta repesze hogyan szakíthatta át felülről a pilótafülke padlólemezét? (kép a DSB oldalán a Preliminary Report-ban)

Berakom a képet, hátha valaki lusta megkeresni:

aWuGHVM.jpg


Remélem erre gondoltál.
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Nem lehet 3 félre szűkíteni a gyanúsítottak listáját, mert mindig is 3 fél volt, az ukránokon, szakadár oroszokon, és föderációs oroszokon kívül soha nem merült fel másik komoly gyanúsított. Ha bebizonyosodik, hogy BUK volt akkor is marad ez a 3 gyanúsított és szükséges a további részletek felderítése, hogy valamelyik félre lehessen bizonyítani.

Attól viszont nem lehet nagyvonalúan eltekinteni, hogy az orosz állami média igenis masszívan dezinformált az ügyben a különböző dezinfo verziókkal Volosin kapitánytól Agapov szerelőig, Szu-25-től Szu-27-ig, R60-tól Pythonig, belső bombától lézerfegyverig.


Azért én a "belső bombát" sem zárnám ki teljesen... Minimális ugyan az esélye a roncsokról készült képek alapján, de ki tudja. Én nem vagyok szakértő, meg nem is én gyűjtöttem be és vizsgáltam testközelből azt, ami maradt a gépből.



És ezt nem lehet annyival elütni, hogy "mer' a médiát ismerjük, hogy milyen". A kereskedelmi médiumokat és a magán fórumokat figyelmen kívül lehet hagyni, de a TASS, a Sputnik, a Voice of Russia, a Rossiya1 orosz állami médiumok, ami azokban megjelenik az a Kreml jóváhagyásával jelenik meg és a dezinfo verziók ezekben a médiumokban is megjelentek.

Az orosz állami média masszívan és tudatosan dezinformált a különböző álverziók bedobásával. Ez tény. Ez már az egész történetnek a része. Bizonyára a nyomozásnak is része ami tartalmazza majd az álverziók cáfolatát is.

Ettől nem lehet eltekinteni, a teljes történetnek része az, hogy az orosz állami média sorozatosan álverziókat gyártott, mert ez igenis beszédes körülmény.


Tehát az orosz média akkora kontroll alatt áll, hogy ott semmilyen hülyeség nem jelenhet meg? Még akár bizonyos "illetékes" által jóváhagyottan, de messze nem valódi hivatalos álláspontként sem? Csakis az orosz kormány hivatalos álláspontja, mindig? Na ne viccelj már! Oroszország azért nem Észak-Korea!



Töröm a fejem és nem jutok dűlőre.
Segítséget kérek:

Magyarázza meg nekem valaki, hogy az alulról (földről) érkező légelhárító rakéta repesze hogyan szakíthatta át felülről a pilótafülke padlólemezét? (kép a DSB oldalán a Preliminary Report-ban)


Az alulról érkező rakéta is simán kerülhet olyan pozícióba a megközelítés során, hogy a fülke mellé-felé kerül és ott robban.

https://medium.com/@ReggaeMortis1/russian-aviation-expert-debunks-leaked-mh17-report-b08b00d365a6

http://www.theguardian.com/world/2015/jun/02/russian-missile-firm-offers-recreate-mh17-crash

http://www.janes.com/article/52019/mh17-shot-down-by-ukrainian-sam-claims-almaz-antey
 

jumbo

Member
2015. július 31.
69
0
6
wolfram

Köszönöm a linkeket.

Mindenesetre a rakéta (illetve a repeszek forrása) volt annyira inteligens, hogy pont a pilótafülkét intézte el. A repeszek ugyanis azonnal elintézték a repülőgép teljes elektromos hálózatát, elvágva ezzel a hang és adatrögzítés lehetőségét, megszüntetve a kommunikációt.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
https://propagandaschau.wordpress.com/2015/08/16/mh17-die-ungestellten-und-die-unbeantworteten-fragen/
 
Status
Not open for further replies.