Itt indulnak a problémáim. Amíg ők nem tudtak legyártani valami hasonlót, addig rendeltek az orosztól. Ennyit tudunk. A minőségről semmit.
Megint nincs mögötte semmi. Orosz hajtóművet használni olyan, mint ha a mig 21 RR hajtóművel repült volna. De nyilván nem erről volt szó, ettől még a turmanszkij r-11 nem igazán volt ugyanazon a színten, mint az amerikai analógja. Szóval az, hogy kínai hajtómű megy a saját repülőkbe, az csak annyit mond, hogy már elég megbízható ahhoz, hogy repüljön.
A gyakorlat az, hogy fogalmunk sincs milyen szintet ér el. Mivel annyit se tudunk róluk mint az orosz fejlesztésekről. Ami közvetett bizonyíték lehet, az az orosz ipar harsány neme a kínai meghajtókra az új fregattokon, vagy a kínai dízel besülése az orosz korvetteken. Mert még mindig, és úgy is, hogy írtad SAt és Katart, olyan ország, ahonnan objektív válaszok érkeznének kínai fegyverekkel kapcsolatban még nem vett valódi összetett fegyvert. A katari megrendelés a tüzérségre egyértelműen a mennyiségről szól, és minden tiszteletem mellett, messze nem vadászgép, vagy harckocsi összetettség, Szaud-Arábia meg rakétatechet akar. Azt meg nem kap se nyugatról se az oroszoktól.
Nem igazán látok ilyen fejlesztést, de valószínűleg te sokkal többet tudsz a témáról, így elhiszem, és csak kíváncsiság kérdezi mikkel. Sorozatgyártást látok. De itt megint előjön a kérdés, három homályos paca, meg két képregény alapján nehéz bármit is mondani a valós képességekről.