Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Status
Not open for further replies.

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 043
10 097
113
Nekem az a szubjektív tapasztalatom, hogy mára több a nagypapás totjázó, indokolatlanul lassan hajtó, vag még rosszabb, hogy változó sebességgel és indokolatlan fékezgetésekkel, bizonytalan vezető az utakon; mint a "cikázó" kifejezetten gyorsan hajtó.
Az egyik helyi úton az utóbbi pár évben megnőtt a balesetek száma, na, majd minden nap ki is van vezényelve a trafipax. Az érdekes csak az, hogy a legtöbb baleset nem a gyorshajtásból eredt.
Ma vagy 2 km-en keresztül nem tudtam megelőzni egy türingiai rendszámú furgont, ami alacsony forgalomban, senki nem volt előtte 30-40-el közlekedett és teljesen bizonytalanul vezetett, össze-vissza sebességgel. Én ezt sem értem, hogy ez mire jó.
2km 35km/h - 3,5perc
2km 90km/h - 1,5 perc
Nagyjából két percet vesztettél, szerintem belefér.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 043
10 097
113
Nyilván ha több az autó akkor több a baleset. De azért ott inkább a szankciók és az ellenőrzés hiánya a probléma, meg hogy sok az alkalmatlan sofőr (öregek akik más sajnos teljesen süsük, agresszív barmok). Minden sarokra sebességmérő, autópályán átlagsebesség mérésre alkalmasak a telepített matrica figyelő kamerák, hajrá, kapcsoljuk be azt a funkciót . És, igen, 110 az autópályán.
Persze a fővonalakon már rég 160-al kellene mennie a vonatoknak és hirtelen alternatíva lenne az is, szánalmas ami ott is történik.
(És amikor valaki direkt balesetet okoz, mint a büntető fékezés, miért nem öt évre veszik el a jogsit. Ha valaki kikerüli a vasúti sorompót hogy vezethet mégegyszer autót? Ha valaki elvett jogosítvánnyal vezet miért nem köt ki a dutyiban automatikusan? Ittas vezetőknek évekre elvenni egyből.)
800-as benzint talán nem lehet egyből bevezetni, de lehetne havonta közelíteni az árat a valósághoz, és igen, akkor csökkenne a forgalom. Én 800-as benzin mellett is pont annyit mennék, mint most szerintem.
Kicsit csapongó lett, meleg van. :)
Csak azt hagytam ki:
már valóban baromi olcsó lett a benzin, a szokottnál sokkal többet autózunk:

https://www.datawrapper.de/_/QvQ5R/
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 366
30 870
113
2km 35km/h - 3,5perc
2km 90km/h - 1,5 perc
Nagyjából két percet vesztettél, szerintem belefér.
Nem feltétlen a sebességen, hanem az ingadozó sebességen és a bizonytalanságon volt a hangsúly. Egyébként 25-50 viszonylatban volt.
Meg azon, hogy nem igaz, hogy 50-et sem lehet tartani úgy, hogy senki nincs előtte. Akkor milyen magabiztos vezetésről beszélünk? Nem kapok agyfaszt ha kicsit lassabban megy, de azt tegye egyenletesen.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 366
30 870
113
Nekem anno azt tanította az oktató, hogy ne tartsam fel a forgalmat lassabb haladással, mert az a legveszélyesebb; mindenki meg akar majd előzni, és az a legkockázatosabb manőver.
Én is szoktam lassabban menni, mert élvezem az utat, szép a táj, jó a zene, szépek a fények stb; szóval ha olyanom van, de nem úgy, hogy azzal mást feltartsak, hanem ha nem jön mögöttem senki, vagy ha jön, kényelmesen meg tud előzni. Ha meg nem tud, akkor gyorsítok a forgalom ritmusára. De szerencsére még ha nőtt is a forgalom, felénk még elég nyugis és nem olyan sűrű.
 

gergo55

Well-Known Member
2014. július 16.
4 082
10 243
113
A saját és a kocsim kora miatt is inkább a nagypapás stílust követem. Sokat utánfutózok, ahol lehet engedem, segítem, hogy előzzenek a nagyon sietők, még néha az is előfordul, hogy megköszönik. :)
A bizonytalankodó,bámész-tétova-aztsetudjamitakar tipusú "vezetőket" és sem bírom, főleg, ha kalapban vezetnek. Azonnal menekülök onnan....
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Igen, mert nevetséges 480 Ft van a nem autózók által is összedobva.
Lássuk csak:

Bp- Szeged kb. 150 km.
Bp-Keszthely kb. 200 km.
De az oda-vissza út az x2...

155 km/h 7,5-8 literes fogyasztás.
130 km/h 6,3 literes fogyasztás
115 km/h 5,5 literes fogyasztás

Kb. ezek a közép értékek vannak

Na, akkor megéri az, hogy "nyerjenek" legfeljebb kétszer fél órát, vagy összesen fél órát össze vissza gyorsítás, sávváltás, előzés úgy, hogy ennek költsége akkor felfelé a 115 -ös tempótól 2000-5000 Ft? És csak ez egy út. Ha mindenhova ilyen agyatlanul mennek, akkor ez mennyi?

Városban is látom a sok ostobát, hogy lámpától lámáig gáz, fék, majd gyorsít.
Ha valaki ilyen pazarlóan és ostobán vezet, akkor miért is adjuk neki olcsón a benzint? Hm...?
Azt még megértem, hogy a fuvarozó és a céges kapja olcsón, mert az tényleg inflációt valamennyire megfogja,
De hogy az átlagjóska hétvégéi nyaralását a közösből fizessük?

Kösz. Nem.
Ez nem ez rendszer.
Döntsük már el, hogy komcsi rendszer van, vagy piacgazdaság.



Jah, az óccó benzin miatt sok autózó = insta baleset és fél nap alatt sem érsz le.
Múlt héten is kertek alatt mentünk ki a városból, mert baleset volt az 5-ösön...
Ugyanazon héten a 7-esen is.
Persze 800-as benzin mellett lehet, hogy nem lenne akkora tömeg...
Szerintem az azért nagy probléma, hogy 100-150 km viszonylatban simán olcsóbban megyek egyedül odavissza 1 napon belül, mint hogy bármilyen szállást béreljek (nem beszélve arról, hogy rövidtávon gyakorlatilag nem tudsz szállást bérelni általában). Gyakorlatilag ez még sok esetben a 480 forintos ársapka nélkül is igaz lenne. Akkor meg inkább autózik az ember, meg siet. Annyi a hátrány, hogy x idő elmegy az utazással..

Nekem az a megszokott, hogy egyik irányban sietek (140-145ös tempó), másik irányban meg 120-125. Általában úgy jön ki, hogy visszafele nem kell sietni, és akkor már adott esetben picit fáradtabban nem is kell annyira figyelni.

Mondjuk tulajdonképpen a 140-et nem is nevezném sietésnek. Kb. ez kell, hogy a waze által 130-as tempóval számolt időtervet be tudd tartani.
 

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
1 098
3 045
113
Szerintem az azért nagy probléma, hogy 100-150 km viszonylatban simán olcsóbban megyek egyedül odavissza 1 napon belül, mint hogy bármilyen szállást béreljek (nem beszélve arról, hogy rövidtávon gyakorlatilag nem tudsz szállást bérelni általában). Gyakorlatilag ez még sok esetben a 480 forintos ársapka nélkül is igaz lenne. Akkor meg inkább autózik az ember, meg siet. Annyi a hátrány, hogy x idő elmegy az utazással..

Nekem az a megszokott, hogy egyik irányban sietek (140-145ös tempó), másik irányban meg 120-125. Általában úgy jön ki, hogy visszafele nem kell sietni, és akkor már adott esetben picit fáradtabban nem is kell annyira figyelni.

Mondjuk tulajdonképpen a 140-et nem is nevezném sietésnek. Kb. ez kell, hogy a waze által 130-as tempóval számolt időtervet be tudd tartani.
Ez pontosan így van…….én 145-re tempomat….ha sietek nagyon 160-170….de nem dúrok le senkit …Aki siet SOHA nem tartom fel …SOHA nem powerkodok….Apám megtanította nem vagy rendőr fiam és sose tudod hova és miért rohan.
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Ez pontosan így van…….én 145-re tempomat….ha sietek nagyon 160-170….de nem dúrok le senkit …Aki siet SOHA nem tartom fel …SOHA nem powerkodok….Apám megtanította nem vagy rendőr fiam és sose tudod hova és miért rohan.
Így van, alapvető probléma, hogy 130 al nem lehet itthon közlekedni, mert vagy letolnak, vagy beragadsz. Egyszerűen a 130 kilóg az emberek túlnyomó többségének a sebességtartományából, viszont nem elég gyors, hogy átjuss a lassabbakon, és nem elég lassú, hogy ne tartson fel a többség.

Maximálisan egyetértek egyébként azokkal, akik nem engednek el amikor csak +10 km/h-val érem őket utól.. mert utána beragadnának. Akin látom, hogy nagyon siet, azt én is el szoktam engedni amint lehet, de semmiképpen se annak árán, hogy én beragadjak egy kamion mögé.

Németországból sokkal jobb tapasztalataim vannak. Ott valahogy sokkal együttműködőbbek az emberek, bár ott nagyon sok helyen alapból 3 sávos a pálya ami rengeteget segít. Illetve ott nem láttam közel sem annyi kamiont előzni mint itthon..
 
  • Tetszik
Reactions: deze75

ogretankHU

Well-Known Member
2019. december 21.
7 613
26 010
113
De azt, hogy hogyan menk interjúra és ne balfasz igényeid legyenek, azt nem az egyetemen kell tanítani.
Na kapisgálod már ! Ezekre a dolgokra nem az iskola hanem az élet fog megtanítani , mondjuk ha van olyan aki használható jótanácsot tud adni azért az sokat segít ! Saját magadat jól eladni a valóvilág piacán az egyik legfontosabb dolog az életben !
 

ogretankHU

Well-Known Member
2019. december 21.
7 613
26 010
113
Annak semmi köze ahhoz, hogy interjút tanítottak vagy sem.
Egyszerűen basztak fizetni és a cégből sanszosan a sok nagy ember lapátolta ki a pénzt.
Elmentem máshova és a megszerzett tudásomért fizettek rendesen ennyi.
Rendesen felkészítettek, nem tűnik fel a cikkeimet? A Légvédelmisnél a statisztikai részt szerinted hol tanultam? Mire alapoztam?
A repteljesímény és a dinamika értelmezése szerinted honnan van?
Kiváló elméleti alapokat kaptam.
Tehát elméleti alapon világbajnok úszó vagy a valóságban meg te vagy Erik az angolna !

Ha biztos vagy magadban és a tudásodban akkor be is kell tudnod magad árazni és el is kell magadat adni ! Mert hiába a tudás ha üveggyöngyökért tudod csak eladni akkor szar életed van/lesz ! De ezért nem a rendszer a felelős hanem csakis TE MAGAD !

Ha elmentél máshova ahol megfizettek akkor minek jöttél vissza ? Ha úgy érzed , hogy megfizetnek rendesen de nem tudsz belőle megélni akkor nem érzed , hogy a tudásod nem piacképes ! Hiába beszélnél latinul és akarnál megélni a tolmácsolásból ha senki se fizet érte mert nincs rá szükség !

De ha jelenleg nem fizetnek meg akkor miért nem tanulsz egy piacképes szakmát amit meg is fizetnek még fiatal vagy ?
 
  • Tetszik
Reactions: Flamand

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 043
10 097
113
Szerintem az azért nagy probléma, hogy 100-150 km viszonylatban simán olcsóbban megyek egyedül odavissza 1 napon belül, mint hogy bármilyen szállást béreljek (nem beszélve arról, hogy rövidtávon gyakorlatilag nem tudsz szállást bérelni általában). Gyakorlatilag ez még sok esetben a 480 forintos ársapka nélkül is igaz lenne. Akkor meg inkább autózik az ember, meg siet. Annyi a hátrány, hogy x idő elmegy az utazással..

Nekem az a megszokott, hogy egyik irányban sietek (140-145ös tempó), másik irányban meg 120-125. Általában úgy jön ki, hogy visszafele nem kell sietni, és akkor már adott esetben picit fáradtabban nem is kell annyira figyelni.

Mondjuk tulajdonképpen a 140-et nem is nevezném sietésnek. Kb. ez kell, hogy a waze által 130-as tempóval számolt időtervet be tudd tartani.
Ez pontosan így van…….én 145-re tempomat….ha sietek nagyon 160-170….de nem dúrok le senkit …Aki siet SOHA nem tartom fel …SOHA nem powerkodok….Apám megtanította nem vagy rendőr fiam és sose tudod hova és miért rohan.
Így van, alapvető probléma, hogy 130 al nem lehet itthon közlekedni, mert vagy letolnak, vagy beragadsz. Egyszerűen a 130 kilóg az emberek túlnyomó többségének a sebességtartományából, viszont nem elég gyors, hogy átjuss a lassabbakon, és nem elég lassú, hogy ne tartson fel a többség.

Maximálisan egyetértek egyébként azokkal, akik nem engednek el amikor csak +10 km/h-val érem őket utól.. mert utána beragadnának. Akin látom, hogy nagyon siet, azt én is el szoktam engedni amint lehet, de semmiképpen se annak árán, hogy én beragadjak egy kamion mögé.

Németországból sokkal jobb tapasztalataim vannak. Ott valahogy sokkal együttműködőbbek az emberek, bár ott nagyon sok helyen alapból 3 sávos a pálya ami rengeteget segít. Illetve ott nem láttam közel sem annyi kamiont előzni mint itthon..
Látjátok, nektek pont kell a minden sarokra mérés+átlagsebesség minden matricafigyelő kamerával.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby and enzo

ogretankHU

Well-Known Member
2019. december 21.
7 613
26 010
113
Igen, mert nevetséges 480 Ft van a nem autózók által is összedobva.
Lássuk csak:

Bp- Szeged kb. 150 km.
Bp-Keszthely kb. 200 km.
De az oda-vissza út az x2...

155 km/h 7,5-8 literes fogyasztás.
130 km/h 6,3 literes fogyasztás
115 km/h 5,5 literes fogyasztás

Kb. ezek a közép értékek vannak

Na, akkor megéri az, hogy "nyerjenek" legfeljebb kétszer fél órát, vagy összesen fél órát össze vissza gyorsítás, sávváltás, előzés úgy, hogy ennek költsége akkor felfelé a 115 -ös tempótól 2000-5000 Ft? És csak ez egy út. Ha mindenhova ilyen agyatlanul mennek, akkor ez mennyi?

Városban is látom a sok ostobát, hogy lámpától lámáig gáz, fék, majd gyorsít.
Ha valaki ilyen pazarlóan és ostobán vezet, akkor miért is adjuk neki olcsón a benzint? Hm...?
Azt még megértem, hogy a fuvarozó és a céges kapja olcsón, mert az tényleg inflációt valamennyire megfogja,
De hogy az átlagjóska hétvégéi nyaralását a közösből fizessük?

Kösz. Nem.
Ez nem ez rendszer.
Döntsük már el, hogy komcsi rendszer van, vagy piacgazdaság.



Jah, az óccó benzin miatt sok autózó = insta baleset és fél nap alatt sem érsz le.
Múlt héten is kertek alatt mentünk ki a városból, mert baleset volt az 5-ösön...
Ugyanazon héten a 7-esen is.
Persze 800-as benzin mellett lehet, hogy nem lenne akkora tömeg...
Már esment olyan dologban próbálsz okos lenni amiben ZERO tapasztalatod van ! A motorizáció bővülése nyilván a nagy számok törvénye alapján baleset növekedést fog okozni ! Az se titok , hogy a mai sofőrök kb 50%-nak max a családi vitát lenne szabad vezetni de nem autót . Példának vegyünk az én helyzetemet heti 3-4 teletank az 1800-2400 km az havi 8-10 000 km havonta . Annyival tolom amennyivel a büntetési határon belül a közlekedési helyzet megengedi . Autópálya 150 tempomat ez GPS szerint 143 km/h az alap ha kell lassítok ha kell gyorsítok , de normál esetben így közlekedek . Szeretek vezetni de utálok minden munkaügyben autóban töltött időt , mert kidobottnak tartom , ezért nem fogok 130 al egerészni és plusz félórát elbaxni az életemből ! Eddig baleset mentesen túl a 2 millió km-en , remélem így is marad !
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Látjátok, nektek pont kell a minden sarokra mérés+átlagsebesség minden matricafigyelő kamerával.
Csodálatos, hogy ezt így látatlanban meg tudod ítélni. Talán 1x mentem itthon 150-nél többel. Amíg az elfogadott, hogy 140-145el soha semmi nem büntet addig annyival fogok menni, ha arra van szükség. Nem attól vezet veszéleyesen valaki, hogy 130 helyett 140. Hanem attól, ha ész nélkül össze vissza sávot vált meg jobbról előz.

130-al nincs értelme közlekedni. Azzal csak felbosszantod magad de semmivel sem leszel gyorsabb. Akkor inkább nyugodtan lehet menni 110/120-al, beülni valaki mögé és szarni az egészbe.
 
M

molnibalage

Guest
Anno az Autóklub csinált ilyen összehasonlításokat, hogy Osztapenko-Siófok között ment autó szépen szabályosan, nagypapásan, és ment egy mindenkit előzve, repesztve. Kb. 7-10 perccel ért oda hamarabb, több üzemanyagot, féket, gumit, használva, vészhelyzetet okozva...értelmetlenül.
Szoktam mondogatni az engem előzgetőknek: nyomjad csak, a mentő úgyis utolér....
Csak közben vétleneket is megölnek a hülyék.
Ugye tudod, hogy nem lehet kivágni a gyereket sem az óráról és szinte az iskolából se. Sok helyen még buktatni sem nagyon. A 'hogyan lehetne' és a 'hogyan lehet' között nem csak két betű eltérés van.
Ezért nem is megyek tanárnak.
De kb. ez lenne az alap.
Az adóból "ingyenes" közoktatás lehetőség.
Nem élsz vele, OK. De akkor más lehetőségeit nem kúrd el.
A saját életed őgy baszod el, ahogy akarod, de nem engem, hogy másét tönkretedd.
A fizika órán a tanár nálunk kb. azzal a 7-8 fővel foglalkozott, aki érettségizett, a többi csendben azt csinált, amit akart.
És ez egy gimi volt 20 éve, ami jobbak közé tartozott...
Elképzelem mi mehet ma.

Nekem a haver mikor a cégtől BMW-t kapott akkor mondta hogy most BMW-s lesz.
Budafok-DunaPláza reggel be-délután haza
Megcsinálta a maxparaszt-mindenkit megelőz és nyomja neki módon is 10 napon át, majd nagypapásan megint, az átlag különbség pár perc lett.
És ezt nem érti meg az emberek többsége. Ennyire segghülyék. De tonnás halálos fegyver van a seggük alatt.

Az államnak az a dolga, hogy a beszedett pénzt újra szétossza. Bármire költ, azt a közösből teszi, és mindig van aki jobban el tudná költeni azt a pénzt.
Szvsz. a 480-as üzemanyag jó döntés volt. Nem mondom, hogy nem lehet szükség korrekcióra, de eddig rendben van.
Kurvára nem értek egyet. Az érv az volt, hogy fékezi az inflációt.
Aha. Persze. Azt még értem, hogy a szállítmányozásnak legyen, de hogy mindenkinek az nevetséges.
Mert mindenki eszik, iszik és él. De hogy azok pénzéből furikáznak mások, akikek autója sincs. Kösz, kurvára elegem van, hogy minden felelőtleg, életszínvonalát finanszírozni embert adóból mentsenek ki.
Csak azt hagytam ki:
már valóban baromi olcsó lett a benzin, a szokottnál sokkal többet autózunk:

https://www.datawrapper.de/_/QvQ5R/
Erről beszélek folyamatosan, de hát egyeseknek nem esik le.
Mások kb. szórakozását fizetik adóból. Dühítő.
 

Laci1970

Well-Known Member
2016. július 23.
1 781
3 235
113
Igen, mert nevetséges 480 Ft van a nem autózók által is összedobva.
Lássuk csak:

Bp- Szeged kb. 150 km.
Bp-Keszthely kb. 200 km.
De az oda-vissza út az x2...

155 km/h 7,5-8 literes fogyasztás.
130 km/h 6,3 literes fogyasztás
115 km/h 5,5 literes fogyasztás

Kb. ezek a közép értékek vannak

Na, akkor megéri az, hogy "nyerjenek" legfeljebb kétszer fél órát, vagy összesen fél órát össze vissza gyorsítás, sávváltás, előzés úgy, hogy ennek költsége akkor felfelé a 115 -ös tempótól 2000-5000 Ft? És csak ez egy út. Ha mindenhova ilyen agyatlanul mennek, akkor ez mennyi?

Városban is látom a sok ostobát, hogy lámpától lámáig gáz, fék, majd gyorsít.
Ha valaki ilyen pazarlóan és ostobán vezet, akkor miért is adjuk neki olcsón a benzint? Hm...?
Azt még megértem, hogy a fuvarozó és a céges kapja olcsón, mert az tényleg inflációt valamennyire megfogja,
De hogy az átlagjóska hétvégéi nyaralását a közösből fizessük?

Kösz. Nem.
Ez nem ez rendszer.
Döntsük már el, hogy komcsi rendszer van, vagy piacgazdaság.



Jah, az óccó benzin miatt sok autózó = insta baleset és fél nap alatt sem érsz le.
Múlt héten is kertek alatt mentünk ki a városból, mert baleset volt az 5-ösön...
Ugyanazon héten a 7-esen is.
Persze 800-as benzin mellett lehet, hogy nem lenne akkora tömeg...
Szerencsére nem te döntöd el. Ezt sem. Nézem, hallgatom a videókat. Nagyon értelmes ember vagy. Nem értem miért szólsz bele olyan dologba amihez nem értesz vagy csak fröcsögni tudsz.
A közösből ne finanszírozzuk a tömegközlekedest vagy a kerékpárutak epitesét mert én ezeket nem használom. Ugye?
Hülye vagy. Már megint!
 
M

molnibalage

Guest
Szerencsére nem te döntöd el. Ezt sem. Nézem, hallgatom a videókat. Nagyon értelmes ember vagy. Nem értem miért szólsz bele olyan dologba amihez nem értesz vagy csak fröcsögni tudsz.
A közösből ne finanszírozzuk a tömegközlekedest vagy a kerékpárutak epitesét mert én ezeket nem használom. Ugye?
Hülye vagy. Már megint!
A közösségi közlekedés nélkül senki nem tudna autózni. A fővárosban élők 65-70%-a nem autózik.
A közösségi közlekedés finanszírozása össztársadalmi haszon.
Abban mi az össztársadalmi haszon, hogy mindenki úgy veszi a benzint, mintha mi sem történt volna és éli ugyanazon pazarló életét.

Ja, és megint csak személyeskedni sikerült.
 

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
1 098
3 045
113
Szerencsére nem te döntöd el. Ezt sem. Nézem, hallgatom a videókat. Nagyon értelmes ember vagy. Nem értem miért szólsz bele olyan dologba amihez nem értesz vagy csak fröcsögni tudsz.
A közösből ne finanszírozzuk a tömegközlekedest vagy a kerékpárutak epitesét mert én ezeket nem használom. Ugye?
Hülye vagy. Már megint!
Így van az állam kassza nem arról szól ,hogy nekem mi éri meg....10000 verzió 1000 család.....kb 100-szor annyit fizetek be az állam kasszába,mint (egy átlag ember én cégem én építettem fel nulla hitellel) akkor nekem 100-szor annyi jogom van ?...Dehogy ...Sajnos sokan nem látnak túl a saját életükön(nem baj csak ne akarjanak beleszólni a nagyfiúk buliába)...ha akarnak akkor pedig hajrá fiúk :D :D :D :D
 
Status
Not open for further replies.