Mi 7 éve jártunk úgy, hogy beépíthető mosogatógépet rendeltünk. Kihozták, átvettük, nem bontottuk ki. Kívülről semmi nyoma nem volt sérülésnek, csomagolás teljesen ép volt. Az asztalos egy hónappal később lett kész. Addig nem bontottuk ki, ne sérüljön, ne porolódjon stb. Kibontáskor derült ki, hogy az oldala be van nyomva. Lehet, hogy lengyel felebarátaink a gyárban "figyeltek oda". Jeleztük a kereskedő cégnek, de azt mondták annyi idő telt el, hogy ők ezzel nem tudnak mit kezdeni. Ami valamennyire érthető is. Használatkor nem is gond, be van építve, nem látszik. Inkább akkor lenne, ha el akarnánk adni.
De ettől kezdve igyekszünk a legtöbb, főleg sérülékeny dolgot kibontani. A futárok legnagyobb örömére, mert, hogy azt mondják, hogy őket nem érdekli, nekik nincs idejük stb. Ami megint csak érthető.
De a kettő közt nem látom, hogy akkor hol a felelős egy esetleges sérülésért. Mert ha átvettem, bárki mondhatja, hogy a futárnál ép volt, én csesztem el. Ez a kereskedő, vagy a futár cég etikusságán múlik, hogy kicsicseréli-e, vagy valami megoldást ajánl. Hogy van akkor ez
@fip7 ?
De volt már pozitív is. Posta alvállalkozója hozta a kerámiatestes kéményt raklapon. Jelezte, hogy van benne sérült, nézzem át, vegyünk jegyzőkönyvet róla. Jeleztem a cégnek (megérdemli kiírni: Bakonytherm) is, hogy több a sérült, mint amennyi az építéshez szükséges. Úgy, hogy eleve több elemet adtak, mint az építéshez kell, kb. két napon belül küldtek a sérültek helyett újakat. A posta meg kifizette a kárt.