Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

GI83

Well-Known Member
2022. március 13.
1 600
13 422
113
Megtaláltam a bejegyzést.
Hátha neked többet mond:

Basszus, 2005-ös a bejegyzés!
Megöregedtem...

Van ilyenem 3db.. újabb is. Műhekyekben használom. Tripath ta2024 icvel. Kis hagyományos esztergám mellett ilyen csipog egy peerless bookshelf dobozpár mellett.
Tényleg jó cucc amúgy. De ilyenben még a párezer foritnos aliexpresses cumók is tényleg jók :) :)
Arra meg, hogy mondjuk 320ks mp3akat hallgass mondjuk, esetleg rádiot, youtuben.. bőven sok is.
 
M

molnibalage

Guest
Lakást vettünk és szeretnénk (mert kötelező) átíratni a órákat.
1 hét alatt egyik szerv sem reagált semmit, csak automata válasz üzenet jött, hogy:

Köszönjük megkeresését. A kérések, kérdések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik.
Az ügyintézés eredményéről újabb üzenetben értesítjük Önt, addig türelmét kérjük.
vagy semmi. A fenti válasz az MVM-től jött, eleve csak emaiben próbálkoztam hogy maradjon nyoma.
A FŐTÁV-nál a ügyfélkapuval kell, ott is jeleztem, hogy mi a szitu, papírok mellékelve, válasz, semmi.

Innen akkor hogyan tovább?
@Kurfürst

Lehet nekem ebből bajon, hogy két elektronikus ügyintézés kezdeményezése után nem történik semmi?
Mert én innen nem tudom hogyan lehetne előremozdulni. A személyes ügyfélszolgálaton a rezsimizéria óta kb. lehetetlen megjelenni, a telefont full reménytelen. Még hír is lett belőle.


Nekem aztán tökmindegy mikor írják át, csak így a fizetés hogyan lesz, ha pl. az előző tulaj levélben kérte és már lemondta azt?
(Ezt meg kell kérdeznem). Akkor eleve hogyan fizetünk majd?
 

Bleroka

Well-Known Member
2019. március 16.
364
1 065
93
Lakást vettünk és szeretnénk (mert kötelező) átíratni a órákat.
1 hét alatt egyik szerv sem reagált semmit, csak automata válasz üzenet jött, hogy:


vagy semmi. A fenti válasz az MVM-től jött, eleve csak emaiben próbálkoztam hogy maradjon nyoma.
A FŐTÁV-nál a ügyfélkapuval kell, ott is jeleztem, hogy mi a szitu, papírok mellékelve, válasz, semmi.

Innen akkor hogyan tovább?
@Kurfürst

Lehet nekem ebből bajon, hogy két elektronikus ügyintézés kezdeményezése után nem történik semmi?
Mert én innen nem tudom hogyan lehetne előremozdulni. A személyes ügyfélszolgálaton a rezsimizéria óta kb. lehetetlen megjelenni, a telefont full reménytelen. Még hír is lett belőle.


Nekem aztán tökmindegy mikor írják át, csak így a fizetés hogyan lesz, ha pl. az előző tulaj levélben kérte és már lemondta azt?
(Ezt meg kell kérdeznem). Akkor eleve hogyan fizetünk majd?

Szia! Itt próbáld meg elinditani az átirást (ügyfélkapu kell hozzá)

 
M

molnibalage

Guest
Szia! Itt próbáld meg elinditani az átirást (ügyfélkapu kell hozzá)

Csak remélem nem áll attól a rendszer fejre, hogy az MVM-nek írtam már.
Majd személyesen is megpróbálom, kaptam egy tippet a tulajtól, hogy ő tapasztalata szerint hol vannak kevesen.
Na nem megy egyik sem, akkor kezdeményezem ezen.

Sajnos megint nem pozitív a tapasztalatom az ügyintézéssel.
A személyim cseréjét leszámítva kb. semmit nem tudtak nekem eddig gördülékenyen elintézni...
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Csak remélem nem áll attól a rendszer fejre, hogy az MVM-nek írtam már.
Majd személyesen is megpróbálom, kaptam egy tippet a tulajtól, hogy ő tapasztalata szerint hol vannak kevesen.
Na nem megy egyik sem, akkor kezdeményezem ezen.

Sajnos megint nem pozitív a tapasztalatom az ügyintézéssel.
A személyim cseréjét leszámítva kb. semmit nem tudtak nekem eddig gördülékenyen elintézni...
Nekem kettőből kettőt nem tudott az MVM átírni egy év alatt levelezéssel. De amit lehetett, az is elcseszték.
Időpontra kell regisztrálni, különben lutri. Egyszer egy 5 órás sorbanállás után előttem fejezték be a munkát. Az időpont viszont elég pontosan volt tartva.
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 440
17 927
113
Csak remélem nem áll attól a rendszer fejre, hogy az MVM-nek írtam már.
Majd személyesen is megpróbálom, kaptam egy tippet a tulajtól, hogy ő tapasztalata szerint hol vannak kevesen.
Na nem megy egyik sem, akkor kezdeményezem ezen.

Sajnos megint nem pozitív a tapasztalatom az ügyintézéssel.
A személyim cseréjét leszámítva kb. semmit nem tudtak nekem eddig gördülékenyen elintézni...
Én is személyesen intéztem minden átírást. Így is volt azt hiszem pont az MVM-nél több havi kettős számlázás, mert még nem futott át a rendszerükön az átírás.
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Én is személyesen intéztem minden átírást. Így is volt azt hiszem pont az MVM-nél több havi kettős számlázás, mert még nem futott át a rendszerükön az átírás.
Mivel volt szerencsém egyszer egy 5 órát sorban állni az MVM-nél, ezért elég sok ilyet hallottam. Meg két hónapig semmi számla, aztán kijön egy 15 ezres helyett egy 107 ezres; telefonon persze nem lehet elérni őket; lehet befáradni a faluról. Meg ilyenek.
Tök káosz az egész MVM, fél oldalt tudnék írni mérőóra átíratásról és még át se lett írva.

Már legutóbb ott tartott a kirendeltség, hogy két ügyintézőre két biztonsági őr volt. Mert tán még verekedés is volt a sorban állók között :D
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 015
15 993
113
Lakást vettünk és szeretnénk (mert kötelező) átíratni a órákat.
1 hét alatt egyik szerv sem reagált semmit, csak automata válasz üzenet jött, hogy:

Innen akkor hogyan tovább?
@Kurfürst

Bocs csak napközben a fizetős kontent gyártás megy. ;)

Várjál türelemmel, egyébként én is csak az e-bejelentőről tájékoztatom az üffélt (kötelezően, mert rámlőcsölték ezt is).

Régen a mahgánszolgáltató oldalán elektronikusan meg lehetett tenni a bejelentést, általában a birtokbadási (nálam eleve rajtva vanna az óraállások és hogy a még bejegyzett tulaj is hozzájárul az átíráshoz/ adásvétel / ha még nem volt bejegyezve földhivatalnál érkezetett adásvétel telengedő volt benyújtani.

Ciki akkor van ha van főtáv / közös költség tartozás, azok speciális mert a bejegyzett új tulajon is követelhetik, szóval ajánlott a nullás beszerzése (a víz is ilyen de társasháznál csak mellékvízmérőd van, családinál vérciki mert addig nincs víz amig ki nem fizeted a telken lévő tartozást).

8 napon belül kell kezdeményezni kölcsönösen az átírást, ha megvan a birtokbaadási óraállás onnan kezdve fognak majd számlázni, ha a volt tulaj túlfizetésben van majd visszatérítik neki.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
M

molnibalage

Guest
Bocs csak napközben a fizetős kontent gyártás megy. ;)

Várjál türelemmel, egyébként én is csak az e-bejelentőről tájékoztatom az üffélt (kötelezően, mert rámlőcsölték ezt is).

Régen a mahgánszolgáltató oldalán elektronikusan meg lehetett tenni a bejelentést, általában a birtokbadási (nálam eleve rajtva vanna az óraállások és hogy a még bejegyzett tulaj is hozzájárul az átíráshoz/ adásvétel / ha még nem volt bejegyezve földhivatalnál érkezetett adásvétel telengedő volt benyújtani.

Ciki akkor van ha van főtáv / közös költség tartozás, azok speciális mert a bejegyzett új tulajon is követelhetik, szóval ajánlott a nullás beszerzése (a víz is ilyen de társasháznál csak mellékvízmérőd van, családinál vérciki mert addig nincs víz amig ki nem fizeted a telken lévő tartozást).

8 napon belül kell kezdeményezni kölcsönösen az átírást, ha megvan a birtokbaadási óraállás onnan kezdve fognak majd számlázni, ha a volt tulaj túlfizetésben van majd visszatérítik neki.
Tartozás nincs, csak kellemetlenség, hogy tőlük ameddig át nem íródik csoportos beszedéssel emelik le a pénzt, ami majd mi kiegyenlítünk.
Csak más sztorija alapján, ha ez egy évig is ilyen lenne, hát hűha...
 

phaidros

Well-Known Member
2014. augusztus 9.
11 217
30 266
113
Tartozás nincs, csak kellemetlenség, hogy tőlük ameddig át nem íródik csoportos beszedéssel emelik le a pénzt, ami majd mi kiegyenlítünk.
Csak más sztorija alapján, ha ez egy évig is ilyen lenne, hát hűha...
Azért szerintem általánosságban nem szokott ennyire elhúzódni. Máskor gyorsabban ment. Csak mint szélsőség írtam, hogy mi így jártunk, járunk. Szerintem ha nincs semmi bonyodalom, akkor elég hamar el tudjátok intézni.
Csak mi nem személyes ügyintézéssel kezdtük, amit utólag bánok, de akkor ez egyszerűbbnek tűnt; aztán mikor a magunk részéről megtettük amit kértek egyszerűen nem válaszoltak. Az egyik mérőnél több tulajon keresztül nem volt átírva és a mérő tulajdonosa nem volt képes aláírni és visszaküldeni a szerződést, vagy egyáltalán kommunikálni. (Persze a szolgáltató sem tudta megadni a pontos címét elsőre, másodszorra meg meg sem mondhatta.) A másik mérő meg nem volt leolvasható, időpontot adtak, hogy mikor jönnek ki; de az ő rendszerükben elakadt a dolog és az igény nem lett a partnerük felé továbbítva, aztán meg mire megoldottam a leolvasást a szerződéskötés időpontja csúszott ki és újat kell írni, de nem itthon él a tulaj.
És persze belecsúsztam a személyes ügyintézéssel az őszi káoszba és hosszú sorokba, amin nem segít, hogy egy egész járásra van 2 ügyintéző -egy gáz, egy villany- heti két napban, 5-5 órában.
Igazából abból a szempontból nekem nem annyira sürgős, hogy egyik sincs használva, de ha már be van kötve alapon érdekel csak.
 

ZRÍNYI 20!026

Well-Known Member
2017. szeptember 20.
2 117
4 123
113
Mivel volt szerencsém egyszer egy 5 órát sorban állni az MVM-nél, ezért elég sok ilyet hallottam. Meg két hónapig semmi számla, aztán kijön egy 15 ezres helyett egy 107 ezres; telefonon persze nem lehet elérni őket; lehet befáradni a faluról. Meg ilyenek.
Tök káosz az egész MVM, fél oldalt tudnék írni mérőóra átíratásról és még át se lett írva.

Már legutóbb ott tartott a kirendeltség, hogy két ügyintézőre két biztonsági őr volt. Mert tán még verekedés is volt a sorban állók között :D
Nekem a napelemek engedélyezése csúszik, gondolom szintén az MVM miatt. Ismerősöm náluk kisfőnök az irodában, és létszámhiányra panaszkodik.
Haver augusztus elején, én végén adtam be a papírokat, és még semmi visszajelzés.
Pedig nálam minden megvan, ami kell. 3 fázis, elég amper, rendes villanyóra szekrény.
Napelem, inverter is megvannak, és haverék szerelik, szóval rajtuk nem csúszik a dolog.
 
M

molnibalage

Guest
Azért szerintem általánosságban nem szokott ennyire elhúzódni. Máskor gyorsabban ment. Csak mint szélsőség írtam, hogy mi így jártunk, járunk. Szerintem ha nincs semmi bonyodalom, akkor elég hamar el tudjátok intézni.
Csak mi nem személyes ügyintézéssel kezdtük, amit utólag bánok, de akkor ez egyszerűbbnek tűnt; aztán mikor a magunk részéről megtettük amit kértek egyszerűen nem válaszoltak. Az egyik mérőnél több tulajon keresztül nem volt átírva és a mérő tulajdonosa nem volt képes aláírni és visszaküldeni a szerződést, vagy egyáltalán kommunikálni. (Persze a szolgáltató sem tudta megadni a pontos címét elsőre, másodszorra meg meg sem mondhatta.) A másik mérő meg nem volt leolvasható, időpontot adtak, hogy mikor jönnek ki; de az ő rendszerükben elakadt a dolog és az igény nem lett a partnerük felé továbbítva, aztán meg mire megoldottam a leolvasást a szerződéskötés időpontja csúszott ki és újat kell írni, de nem itthon él a tulaj.
És persze belecsúsztam a személyes ügyintézéssel az őszi káoszba és hosszú sorokba, amin nem segít, hogy egy egész járásra van 2 ügyintéző -egy gáz, egy villany- heti két napban, 5-5 órában.
Igazából abból a szempontból nekem nem annyira sürgős, hogy egyik sincs használva, de ha már be van kötve alapon érdekel csak.
Hát, ha záros határidőn belül nem reagálnak, akkor kénytelen leszek időpontot foglalni (ha lehet egyáltalán...) és betrappolni.
Ha meg nem, akkor IJ kártya.
 
T

Törölt tag 1711

Guest
6000 likeig jutott ban előtt, hány ilyen lesz még a 8$-os ikonnak köszönhetően https://twitter.com/LockheedMartini

KPHYVXE.jpg


Lehet itt köpködni a 8$-os módszerre, de a régi se volt jobb, gyakorlatilag vagy reklámoztál twitteren és úgy jutottál hozzá, vagy ideológiailag elég képzett voltál az ingyenes hozzáféréshez:
 

Venom85

Well-Known Member
2020. augusztus 20.
6 599
18 821
113
Tetőtér szigetelésnél a szarufák közé behelyezett 15 cm-es szigetelő ( üveggyapot) kevés? Mennyi az ajánlott?! Ha valaki ért hozzá megköszönöm a választ!
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby