Nézd át a pályázattal kapcsolatos dokumentációt.Ne haragudj, de LÓFASZ nem valósult meg.
Az olimpia gyak. kisebb része a sportlétesítmény.
De árul már el, hogy amikor az átlag hétköznapi forgalmat se kezelő főváros közlekedése mikor lesz olyan állapotban, hogy kezelje ezt?
Ott tartunk, hogy akkora az autóforgalom, hogy hétvégén is képes dugó lenni nem nyári időszakban....
(Azért nem álltak le, mert a haverok építik, ki kell fizetni őket, de a tanárok bérére Brüsszeltől kell tarhálni ugye?)
Ez meg el lett magyarázva. Azon két városra tudták még rátukmálni az olimpiát, akik eleve képesek rá a méretük okán, mert a magyar gazdaságnál önmagukban erősebbek...
Sport
Jó a foci, de ne csak az legyen itt. Ezt párszor megnéztem, de még most se nagyon hiszem el:forum.htka.hu
Hol tartunk, és hogy mi hiányzik még?
Meg még vegyél észre pár dolgot.
- Bús Balázs, aki igen komoly várományosa lenne a Budapestti főpolgi széknek, most került be a NOB tetejébe.
- A Hungest Hotels nem véletlenül került oda, ahova, és nem véletlenül van még mindig ott.
Az a vicces, hogy mivel nem tartozol az autós társadalomhoz, így fogalmad nincs arról, hogy a közlekedésben azt csinálnak az autósokkal, amit akarnak.
Ha holnap azt mondják, hogy a Hungária krt.-on belülre csak külön engedéllyel lehet behajtani, akkor azt meg is lehet csinálni.
Hidd el, hogy a budapesti autós társadalom hatványozottan meg volt sz0patva az elmúlt lvek különböző felújítási programjaival. Az, hogy esetleg befagy 30-60 napra a Hungárián belüli terület forgalma, már meg sem kottyanna senkinek. Mellesleg Karigeri is - akaratlanul is - de pont ezalá dolgozott...