Mindenkinek el kéne olvasni a diktátorok kézikönyvét.És megszivlelni Torda a táltos mondásának értelmét.Ősi jognál fontosabb az ősi érdekPontosan így van.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mindenkinek el kéne olvasni a diktátorok kézikönyvét.És megszivlelni Torda a táltos mondásának értelmét.Ősi jognál fontosabb az ősi érdekPontosan így van.
Na akkor gyere el, oszt' nézd meg mennyien használják, meg mennyire sikerült mentesíteni Andornaktályát!Ugye ez a megyei jogú városokat elérő 4sávos gyorsforgalmi utakról szól. Hát csak sajnálni tudlak, ha ez szerinted rossz döntés!
Sajnos így van, és erről meg (többek között) a BME tehet, ahol a közlekkar a legalja. A Magyar Közút meg szimplán sóhivatal, főleg a forgalmászok!
Azért azt még megvárnám, míg elkészül.Na akkor gyere el, oszt' nézd meg mennyien használják, meg mennyire sikerült mentesíteni Andornaktályát!
Az északi rész kész, és az sem hozza amit ígértek.Azért azt még megvárnám, míg elkészül.
Mármint hol?Én ide sorolnám a gépészmérnöket is. Nevetséges pontszámok, mindenkit felveszünk, hordó aljából kapart kategória mindkettő.
Jaj, ne már, bakker. Egyrészt az igazán hülyék a statika/matematika tárgyakon kiesnek, ezért nagy ott a bukások/el nem végzések aránya. (hülyék persze kis százalékban mindenhol tudnak végezni, akár az orvosin is)Én ide sorolnám a gépészmérnöket is. Nevetséges pontszámok, mindenkit felveszünk, hordó aljából kapart kategória mindkettő.
A tisztiorvosi hálózatot nem ismerem, a Magyar Közúthoz volt szerencsém. Nem kell bemutatni. Sóhivatal.Matróz Kommandó said: ↑
Sajnos így van, és erről meg (többek között) a BME tehet, ahol a közlekkar a legalja. A Magyar Közút meg szimplán sóhivatal, főleg a forgalmászok!
Jaj, ne már, bakker. Egyrészt az igazán hülyék a statika/matematika tárgyakon kiesnek, ezért nagy ott a bukások/el nem végzések aránya. (hülyék persze kis százalékban mindenhol tudnak végezni, akár az orvosin is)
A Magyar Közút néha kiálthatatlan, néha idióta de vannak ott azért kurva jó szakemberek is, csak nem érzed hogy mekkora munkát végeznek a mindennapokban. Én rengeteget veszekedtem már velük, de soha nem éreztem őket sóhivatalnak. Olyan mintha a tisztiorvosi hálózatot látnád faszságnak, mert hülye szabályokat hoznak..
Amúgy ti ketten már bizonyítjátok is miért jó innen elmenni, amiket Molni fent emlegetett: a műszaki értelmiségnél mindenki okosabb itt!
Mintha a Colosseum hiányzó részét kipótolnák vasbetonnal? Úgy már nem műemlék.Nincs értelme fával pótolni. Alumínium vagy acélszerkezet lenne az ideális.
Én nem vagyok műszaki értelmiségi azt hiszem, azok a nálam képzettebb és okosabb emberek.A tisztiorvosi hálózatot nem ismerem, a Magyar Közúthoz volt szerencsém. Nem kell bemutatni. Sóhivatal.
Miből gondolod, hogy csak te vagy műszaki értelmiségi?
Kurva sok helyen elég is lenne egy ÉRTELMES gépkezelő, feleselgessen terveztetnek, de azért nem árt az a terv, ha jó...Ne aggódjatok a tök mérnökök miatt, amíg lesznek kotrósok/egyéb gépkezelők az útépítéseken,nem lehet baj...
Te vagy közgazdász vagy, vagy jogász.Én ide sorolnám a gépészmérnöket is. Nevetséges pontszámok, mindenkit felveszünk, hordó aljából kapart kategória mindkettő.
A terv soha nem felesleges, hanem szükséges. Csak mindig a méretnek megfelelően: egy bekötőutat milliárdokért terveztetni pénzkidobás (lopás).Kurva sok helyen elég is lenne egy ÉRTELMES gépkezelő, feleselgessen terveztetnek, de azért nem árt az a terv, ha jó...
Nincs többé eredeti faszerkezet. Innentől kezdve technológiai kérdés.Mintha a Colosseum hiányzó részét kipótolnák vasbetonnal? Úgy már nem műemlék.
Laposteto, napelemmel?Nincs többé eredeti faszerkezet. Innentől kezdve technológiai kérdés.
Laposteto, napelemmel?
Elmondták százszor hogy a lehető legpontosabban akarják helyreállítani. Tehát fa szerkezet lesz.Nincs többé eredeti faszerkezet. Innentől kezdve technológiai kérdés.
Ő bajuk. A gótika szellemisége e téren a tűzvédelmi szempontokról is szólt. Ezért cserélték a fa mennyezeteket kő boltozatokra, csak a tetőszerkezettel nem tudtak mit csinálni, mert csak fájuk volt hozzá. Az eredeti gótikus mesterek örömtől repesve szabadulnának a fától a mai technológiákat látva!Elmondták százszor hogy a lehető legpontosabban akarják helyreállítani. Tehát fa szerkezet lesz.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..