A gázt minden degenerált idióta tudja nyomni. Ha a 10 éves gyerekemet odaültetem a kormány elé, ő is. Viszont okosan vezetni, na az már nem megy. 170el max öt-tíz kib.szott percet lehet nyerni 200 kilométeren is. Autópályán a forgalom miatt lehet értelmes keretek között tolni 130 helyett mondjuk ha folyamatosan akarsz haladni 140el, de 170 teljesen felesleges. Magát és a többieket teszi ki az ember felesleges kockázatnak. 4es úton pedig, ahol bármikor lehet úthiba, ekkora ökörséget elkövetni. Nemrég volt a kiscsávó, a kamionos fia, aki 180al csapódott az oszlopnak a bömbivel 20 évesen. Minek? Értelmetlen halál. Az is baromság, hogy Buzukival tolja a barom 90 helyett 140el, aztán ha elkapják, több a bünti, mint amennyit az a szar ért. Normálisak?
Németországban néha én se bírok magammal és néhanapján nyomom autópályán 200+al, de csak jól felkészített autóval és ott is csak bizonyos autópályán, ahol alig vagy egyáltalán nincs forgalom. De még így is csak akkor, ha nappal van, jó látási viszonyok és egyedül utazom.
Itthon meg a majmok az M1esen, M7esen tolják ameddig merik, pedig egymás seggében vannak az autók. Meg a sok szlovák-ukrán bunkó az M3ason 190el viszonylag jó autókkal. Elég egy hiba, és máris M6os Puntó baleset lesz a vége. Minek? Értelmetlen. Olyan követési távolsággal amit egyesek megengednek maguknak még egy jó autóban sincs esélyük. Akkor minek? Menőzés? Butaság? Nem ismerik a fizikát? Értelmetlen.
Figyeltem az M1esen a sok barmot a 60as táblánál a többkilométeres felújítások során. 60 helyett belsőben, pár centire a szembeforgalomtól, sötétben: 130-140el ... Normálisak? Persze törökök, bevándorló hátterűek, akik mögött már hosszú út van, de lófasz ez a 19-25 km, nem ezen fog múlni, viszont sokat veszíthetnek, ha balesetet szenvednek. Értelmetlen.
Az M0 dél-budai/pesti szakaszát már nem is írom. Ott is ez megy.