https://forum.htka.hu/threads/biztpol-amerikai-egyesült-Államok-kanada.484/page-352#post-581908
@neptun892
@Ooorky
@leplezo
Ez volt a kiscsajos.
https://www.msn.com/en-us/news/crim...ck-by-train-escapes-serious-injury/ar-AABv7dz
Tehát jól értem, egyesek szerint akkor minden vasúti sín mellé a sínek teljes hosszában olyan magas falat vagy kerítést kéne felhúzni és karbantartani, amit az ilyen Darwin-díj jelöltek nem tudnak fel és átmászni...? Mert ide vezet ki a nevetséges indoklás. Aha. És a vadállomány mozgásával mi lesz? Nem elég baj nekik már tengernyi út is?
A precedens jogot meg a világ egyik legnagyobb ökörségének tartom. Egy vagy néhány esetet ráhúzni későbbi esetekre az vicc. Ez kb. olyan, mintha ugyanúgy terveznél meg egy 20 méteres függőhidat gyalogosok számára itthon, mint egy 2 km-eset Japánban a vasút és közúti forgalom számára. Az alapok ugyanazon, de azért itt ki is merül a hasonlóság. Vagy akkor kérném
@Kurfürst kollégát, hogy tágítsa horizontomat, hogy ez mit is jelent és meddig alkalmazható ez az fajta megközelítés.
Valahol egészen elképesztőnek találom, hogy ennyire kretén indoklással lehet perelni és még nyerni is. Mert ebből az a baromság is levezethető, hogy akkor minden utca, autópályától a kertvárosig is végig kerítéssel legyen védve és csak a zebrán lehessen átkelni. Mert még a végén az ilyen szerencsétleneket nem csak vonat, de más is elütheti. Látja ennek realitását bárki? Nettó kreténekre nem lehet méretezni a világot, mert
- pénzügyi képtelenség
- műszaki képtelenség, gyakorlatban nem alkalmazható műszaki megoldás lesz a vége
Surmó koromban megtanították a szüleim, hogy vonatsínek
mellett soha nem megyünk és át rajta is csak indokolt esetben és nézz körül fiam. Meg nem árt, ha nem süketen bedugva a füledet jársz-kelsz. (Erre még lehetőségem sem volt, mert itthon akkor még a walkman is luxus volt) Lehet, hogy a XXI. század komplex világában ilyen egyszerű dolgok túl nagy elvárást támasztanak a jövendő generáció egy szűk (?) szelete felé? Mert, ha ennyit nem képesek 17-18 évesen megcsinálni, akkor szerintem az élet elég nagy kihívás lett volna enélkül a baleset nélkül is.
A srácról szóló cikk meg aztán tényleg megalol. Hogy miért nem fékezett a vonat előbb. Ja, hogy ezek szerint még láttad is te hülye, csak majd gondolod, hogy a vasutas gondolatolvasó és a fizikta törvényeit áthágva megáll, mert te azt hiszed?
Ja értem. Legközelebb mi lesz? Majd fékezzen be egy repülő, ha egy idióta hülyeségében a leszállópályára téved? (Itthon volt, hogy egy részeg bringás valahogy bejutott Ferihegyre éjszaka emlékeim szerint.)
A srácot perelném vissza a társaság nevében, hogy a balfaszságával micsoda traumát okozott a vonat vezetőjének, amivel most akkor a társaságnak kell kezdenie valamit. Ez nem vicc, még itthon, ebben a vadkeleti országban is gázolás után a mozdonyvezetőknek megpróbálnak pszichés segítséget nyújtani.
8:20-tól. Akkor gondolom ott is. Az ottani orvosi kezelések ára ismert.
Szívtelen köcsög vagyok? Lehet. Csak kicsit dühít, amikor az emberek saját ostobaságuk és kreténségük miatt még nekiállnak perelgetni, ahelyett, hogy kussolna vagy annyit mondana, hogy "más ne legyen ennyire buta". Aki ennyire hülye, az inkább ki ne mozduljon a házból, bár lehet, hogy ott is sikeresen kinyírnák saját magukat valami banális hétköznapi tevékenységgel.
Elnézést, de az ilyen barmok nagyon felnyomják a vérnyomásom.