Egy vadonatúj; garis autóra hogy mehet rá a gatyája? Milyen probléma kell hozzá?
Nekem olasz autóm van, 11 éves, napi használatban, eddig egy hűtőcsövet cseréltem rajta 2 éve, mert láthatólag túl volt húzva gyárilag a az egyik bilincs...jobb a nyugalom. Ennyi.
Bár a mintavételi mélység kicsi, statisztikailag értelmezhetetlen, de 7 VW tulajból (Ezek mind munkatársak) 5-nek problémái vannak/voltak.
11 éves 1.4-es Polo. Új korától (tényleg) zajosan járó motor. Képviselet készségesen elismerte; garanciaidőben háromszor szedték szét kosárra, a hiba okát nem találták, új motort nem kapott: "Fogadd el, ez ilyen"
10 éves Crafter: Külföldre áruszállítás pályázva. A részecskeszűrő miatt rendszeresen random letilt a motorvezérlés, aztán lehet csorogni "gyökkettővel": "Nem kéne ennyit városban tötymörögni"
10 éves Fabia 1.2 TSI:Random működő elektromos ablakok, elektromos kormányszervo csere többször.
7 éves Touran 1.6 TSI: Kábelkorbács rövidzárlatok /Ő már eladta, Hyundait vett/.
6 éves Superb: Három év alatt kettő, az 5. ajtóba átmenő kábel cseréje. (Egy 9 milliós autón...)
Munkahelyi Jetta 1.6 7 éves. Eddig három Miskolc - Bp. utat fejezet be tréleren...
Szóval a VW konszern már nem az a minőség
szerintem, amit akárcsak a 15 éve gyártottak képviseltek.
Az új autódhoz jó egészséget és balesetmentes közlekedést kívánok!