Beszélgető

Miért, az olaszoknál nem a kisemberé az államadósság? Persze én is szivesebben süttetném a hasam az olaszoknál valamelyik migránsmentes helyen (ha még van olyan egyáltalán), mint Szibériában fagyaljam magam, de az egy főre eső orosz államadósság 1314 dollár, az olasz meg 44625, az össz államadósság az olaszoknál meg 14x nagyobb, mint az oroszoknál. A többi meg elég propagandaszagú az írásodból, de a legidegesítőbb akkoris, hogy egyváltozósra leegyszerüsíted az egész helyzetet, pedig nagyon is összetett.

Hallod a dübörgést?
A gazdasdági Nobel-díjat odaítélő bizottság veri a fejét a falba.
 
Hallod a dübörgést?
A gazdasdági Nobel-díjat odaítélő bizottság veri a fejét a falba.
Mióta a békedíjat is mindenféle háborús bűnösnek odaítélik, eléggé megkopott az értéke Nobel bácsi kezdeményezésének, szóval verhetik a felüket vagy a f*szukat is a falba. De veled ellentétben én legalább tudok számolni és gazdasági vonalon képben vagyok, míg te be kell érd azzal, hogy ész nélkül köpködsz másokat egy olyan országból ami csak segélyből tud megélni.
 
oké, értelme van, sokféleképpen használható, de négy darab kevés:
ugusztus 8-án írta ki a közbeszerzést a Terrorelhárítási Központ 4 darab motorkerékpár beszerzésére vonatkozóan - írja az mfor. Ez egy, a közbeszerzési hatóság oldalán közzétett dokumentumból derül ki.

A dokumentumok közé most került fel az összefoglaló tájékoztatás, eszerint november 7-e után megköthetik a szerződést a nyertes és egyedüli pályázóval, a Wallis Motor Pesttel.

A tájékoztatás szerint 4 darab BMW R1200 típusú motorkerékpárt (92kw-os, benzines) fog beszerezni a Terrorelhárítási Központ, ezt a típust a túramotorok etalonjaként emlegetik. A Wallis Motor Pest ezt darabonként nettó 5,946 millió forintért szállítja le, vagyis összesen nettó 23,78 millióért. Az már biztos, hogy motorokat megkülönböztető fény- és hangjelzésekkel is el fogják látni. Ezeket alvállalkozóként a Rózswagen Bt. fogja leszállítani.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
Halkan megjegyzem, az izraeli spec motoros egység is BMW-t használ... igaz ők tesztek után kiválasztották az F800 GS a magyar "vakulj magyar ne láss tót" jellegű" beszerzés árának kevesebb mint kétharmadáért...
1200px-Patrouille_police_Yasam_BMW_F800GS_J%C3%A9rusalem_juillet_2014.jpg
 
Bayerische Motoren Werke, BMW, német. Kb egyet holokusztoztak és máris esett az ár legalább 50%-ot. Ha tengeralattjárót ingyen (segélyből) kapnak majd pont pár szaros túramotrot nem tudnak lealkudni.
 
az az érzésem megint ugrottál egyet védőháló nélékül
A motorok piaci ára átszámítva kb ugyanaz.
és láss csodát, ha rámész egy motorkerékpár szakkereskedés árlapjára, mindjárt látni mennyivel olcsóbb az F80 Gs
nettó 5,946 millió forintért versus
http://www.bmw-motorrad.hu/Modellek/Adventure/F800GS

Alapár: 3 742 000 Ft*
Nem ugyanaz a ket motor! Te a GS 800-rol beszelsz, de a TEK nem olyat vett. (Hasonlo a szinuk vagy mi? :D)
R 1200 GS 5.048.000 huf-rol indul. Az R 1200 RT 5.771.000+.
 
Persze ő csak az árakat nézte. De azt már nem gondolja, hogy esetleg más szempontok is voltak ott. Pl. az izraelieké valószínűleg ideális a sivatagban való motorozáshoz, míg nekünk nem az a fő szempont, hogy sivatagban is használhassuk.
 
Neki az a problémája, hogy ha az izraelieknek jó az olcsóbbik, akkor a TEK miért nem azt vette? :)
Valamibe bele kell kötni.
...
Persze ő csak az árakat nézte. De azt már nem gondolja, hogy esetleg más szempontok is voltak ott. Pl. az izraelieké valószínűleg ideális a sivatagban való motorozáshoz, míg nekünk nem az a fő szempont, hogy sivatagban is használhassuk.
Valoban jo motor az F 800 GS. A brazil favellak kiralya. :)
Szuk utcakon, padkara fel, padkara le, lepcsozni es a rossz utakra. Tok jo lehet az izraeli(?) varosokba is. De nalunk nem veletlenul szerzik be az 1000cc folotti motorokat. Amint ki kell lepni a varosbol egybol latszik az elonyuk. PL.: FJR1300 van a mentoknek. Az ha gyorsan megy is stabil marad. Egy nagy sebessegnel instabil 800-assal 160 folott kerulgetni az autosokat erotartalek nelkul... Ehh! Az nem erre a videkre valo.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Persze ő csak az árakat nézte. De azt már nem gondolja, hogy esetleg más szempontok is voltak ott. Pl. az izraelieké valószínűleg ideális a sivatagban való motorozáshoz, míg nekünk nem az a fő szempont, hogy sivatagban is használhassuk.

Az izraeli spec egység, Jeruzsálemben (nem épp sivatag)és környékén működik