Továbbra is YT: hosszan beszéltem a kiadónkkal, aki megnyugtatott, hogy ő minden fillért kicsavar a YT--ból a zenekarnak, azaz van claim meg minden. (Ez amúgy közös érdek, hiszen a kiadó pénze áll a hangfelvételekben.) Az arányok nagyon jellemzőek: a YT átlagosan kb. a huszadrészét fizeti a Spotifyhoz képest, miközben a Spotifyt érő leggyakoribb kritika, hogy még ők is nagyon szarul fizetnek. (Volt is vmi sztárlázadás, amikor egy csomóan visszavonták onnan a zenéjüket.) Szóval claim ide vagy oda, a YT-tól tisztességes üzleti modellt várni naivitás. Ezért is törölnek inkább automatikusan minden problémásnak tűnő anyagot, mintsem, hogy tisztes alkut kössenek. De ez jó, mert jönnek az új szolgáltatók. A fentebb linkelt Nebula csatornáit böngészve már előre látható, hogy a befutott, komoly videókészítők is keresik azt a videosite-ot, amivel jobb üzletet tudnak kötni, mint a YT-bal. Ugyanezért csinálta meg Jack Conte a Patreont: még tehetős amerikai zenészként sem éri meg a YT-bal üzletelni.