Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<blockquote rel="ecso">Montezuma!
Az oktatás legnagyobb rákfenéjének, illetve a gyors színvonalcsökkenésnek szerintem a tanulók és pedagógusok színvonalcsökkenése az oka.
Egy jó tanár magára csukja a tanterem ajtaját és azt tanít és úgy, ahogy jónak gondolja.
Én már az 1989-es fordulat után 8-10 évvel láttam, hogyan változik meg a tanulók képessége, motiváltsága, szociális összetétele. Mégpedig negatív irányba. Ugyanez igaz a pedagógusállományra.
Mondjuk az oktatás témájához azt még hozzá tenném, hogy a magyar közoktatás legnagyobb hibája az, hogy full individualista.
<i>Az egyetemen az volt a jó, hogy voltak egyéni és csoportos feladatok is.</i> Megtanultunk egyedül dolgozni és megtanultunk társakkal is dolgozni.
Viszont közép és alap szinten lényegében TILOS az iskolában együttműködni. 1-est adnak érte.
<i>(Ne súgj, ne less, ne beszéljetek stb...)</i>
Szerintem ebből fakad az is, hogy hazánkban nem tudunk közösségként funkcionálni.
<b>A másik gond pedig az, hogy a közoktatásunk 1 nézőpontú. Van egy nézőpont és kész. Pont.
Ha valaki mást mond , akkor az 1-es.</b> Ez is hatalmas probléma. Kreativitás gyilkos.
<i>(Mire gondolt a költő?
XY tanuló: Erre, és erre.
Tanár: Nem jó, nem ez van a könyvbe írva. Ezt gondolta, mert ez van ide írva. Pont. Aki mást mond az hülye és 1-es.
Sarkítva írtam, de tényleg ez megy az iskolákban.)</i>
Python: Szuper a linkelt Nógrádi-video.