<blockquote rel="honved">....
A multinacionális vállalatok betelepítése, egyenlőre alapvető nemzetgazdasági érdek jelenleg.
MULTIK HAZA!
MULTIK HAZA!
MULTIK HAZA!
Nem is érdemes ezt magyarázni hogy miért.
</blockquote>
Nem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<blockquote rel="honved">....
A multinacionális vállalatok betelepítése, egyenlőre alapvető nemzetgazdasági érdek jelenleg.
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="kalapacs"><blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
<blockquote rel="honved">....
A multinacionális vállalatok betelepítése, egyenlőre alapvető nemzetgazdasági érdek jelenleg.
<blockquote rel="thomashewitt">WTI, BRENT esik mint az állat, ezt a laikusok is tudják, mellette, a surranópályán, a Mister Economic réz, meg a vasérc sem kell a kutyának sem.
Ha így marad, akkor bukni fognak:
Oroszország, Brazília, Dél-Afrika
Szerényebben élnek majd:
Norvégia, Kanada, Ausztrália
Érezni fogjuk, de fájni nem fog...A bukásról csak annyit , ez a gazdaság megtorpanását jelzi minden médiahír ellenére, új gazdasági világválság kezdetét vizionálhatjuk. Az nekünk is fájni fog.
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="kalapacs"><blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Daewoo, Hyundai csebolok, több lábon állnak. Amúgy ha tank hajó nem kell, az olcsó üzemanyag miatt, majd kell konténerszállító, mert akkor olcsó a szállítás.<blockquote rel="tomcat1"><blockquote rel="ozymandias"><blockquote rel="Fennek"><blockquote rel="ozymandias">
- A hajógyártás mélyponton (Hyundai, Daewoo, stb..) a vállalati kötvényeknek ez nem jelent jót, másrészt a munkanélküliségi rátának sem
- Samsung profitwarn
Sikerült feltenned a tízezer milliárd dolláros kérdést..
Ott egy éve a csúcson vetették meg a néppel a xart. Ez fáj, mellette a világpiacot megnyerik (acélipar, mobilpiac). Keverik a kártyát szerintem.
Esztelen bosszúvágy vezérli Orbán Viktort, amikor módszeresen számolja fel Magyarország jövőjének alapjait. Ennek érdekében kihívóan kollaborál olyanokkal, akiket mesés vagyonokhoz juttat a neki tett szolgálatok fejében. Ezzel magyaráztam előző, Tarlós sem érti Orbánt című posztomban azt a hovatovább irracionális folyamatot, amelynek következményeit szenvedi az ország döntő hányada a cinikusan nemzeti együttműködés rendszerének nevezett kormányzás miatt.
Persze nem csak egy ember hatalmi tébolyával lehet magyarázni az önsorsrontó ámokfutást. Ha például a washingtoni adminisztráció szemszögéből nézzük, nem is olyan káros a magyarországi miniszterelnök ügyködése. Ezzel még csak véletlenül sem akarom azt a látszatot kelteni, hogy ördögien tudatos terv következtében történnek a dolgok. Viszont azt a kijelentést megkockáztatom, hogy időről időre összhangba kerül Orbán Viktor kormányfői tevékenysége az amerikai multinacionális cégek érdekeit képviselő Fehér Ház európai törekvéseivel.
Az USA malmára hajtja a vizet
Az utóbbi időben hovatovább evidenciaként fogalmazza meg sok szakértő, hogy az Amerikai Egyesült Államok, illetve az Európai Unió gazdasági érdekei ütköznek egymással. Washington enyhén szólva bizalmatlanul kezeli azt a lehetőséget, hogy az EU vezető állama, Németország összefoghat Oroszországgal, s ketten együtt a világgazdaságot meghatározó tényezővé válhatnak. Ezzel kapcsolatban nemrégiben, itt a Bekiáltás blogon is ismertettem egy amerikai elemzőnek, George Friedmannek az USA geopolitikai szerepéről elhangzott szavait. Ugyanitt a minap Henry Kissinger egykori amerikai külügyminisztert idéztem, aki az utóbbi két évben többször is nemtetszését fejezte ki az a jelenlegi washingtoni adminisztráció Oroszország-politikája miatt.
Ha ebben a konstellációban vizsgáljuk Orbán Viktor szerepét, akkor tetszik, nem tetszik, arra a következtetésre kell jutnunk: azzal, hogy úgymond nemzeti érdekek miatt belülről lazítja fel az EU-tagországok közötti kötelékeket, akarva, akaratlanul az USA malmára hajtja a vizet. Teszi ezt akkor, amikor az Egyesült Államok és az Európai Unió között szabadkereskedelmi tárgyalások zajlanak. Ezek egyik célja, hogy az amerikai vállalatok gyakorlatilag akadálytalanul hatolhassanak be az Unió piacára, s ott előnyöket élvezzenek, saját érdekeiket követve felléphessenek a tagállamok kormányaival szemben.
http://bekialtas.blog.hu/2016/01/16/tevutakon_vezet_bennunket_orban
<blockquote rel="gergo55"><blockquote rel="honved">....
A multinacionális vállalatok betelepítése, egyenlőre alapvető nemzetgazdasági érdek jelenleg.
Az EU és az Egyesült Államok feloldotta az Irán elleni szankcióikat
http://index.hu/kulfold/2016/01/16/az_eu_es_az_egyesult_allamok_feloldotta_az_iran_elleni_szankcioikat/
Nagy üzlet van születőben.