[BIZTPOL] Amerikai Egyesült Államok, Kanada

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 540
55 955
113
Ne essunk tulzasokba. Mas a stilus, masok a meretek. Az amerikai kocsik nagyok es baromi kenyelmesre vannak tervezve, emiatt aztan olyanok, amilyenek. Nekem sem stilusom a legtobb, de a gagyitol messze vannak, csak lassan mozdulnak, es altalaban tobb lepesben kikiserletezik, mit vesznek a vasarlok.

Nem akarok itt autókkal offolni (van ennek topikja), és azzal sem lehetek tisztában, hogy milyen a teljes autópark odakint.
De amikhez nekem volt itt "szerencsém" amerikai gyártású autók (Hummer H2, Tesla Model S, Mustangok, meg egy Corvet) azok bár jól néztek ki, az összeszerelési minőségük meg az anyagfelhasználásuk egy határ szar volt! (Amúgy szarsági sorrendben soroltam fel őket)
Egyszerűen az Európában gyártott (ez is fontos!) Európai autók jobbak. Ahogyan a Japánba gyártott Japánok is.
Ami probléma, hogy nemrég mutatták be nálunk a BYD modelljeit, és bár hanyatt azért nem estem tőle, de anyag és összeszerelési minőségben pl. simán beérték a volkswagent. Ami az EU-ban a közepes szint. És ez egy nagyon komoly eredmény!
Főleg, hogy fele annyiért árulják ugyan azt.
Hát ha ezt a minőséget viszik az USA-ba, fele annyiért, mint egy amcsi kocsi ára, akkor a villanyos szekciót az USA-ban el is temethetitek ;)
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
Nem akarok itt autókkal offolni (van ennek topikja), és azzal sem lehetek tisztában, hogy milyen a teljes autópark odakint.
De amikhez nekem volt itt "szerencsém" amerikai gyártású autók (Hummer H2, Tesla Model S, Mustangok, meg egy Corvet) azok bár jól néztek ki, az összeszerelési minőségük meg az anyagfelhasználásuk egy határ szar volt! (Amúgy szarsági sorrendben soroltam fel őket)
Ezek kozul egyik sem egy igazi luxuskategorias auto (esetleg a Vette, meg talan a Tesla S, de csak az aruk miatt).
A muscle car kategoria sosem volt technologiailag fejlett, de meg minoseg sem igen szamit, annak a vasarloi kore kizarolag a motorteljesitmenyre meg a kulsore megy. Mondjuk kihalofelben levo kor...

Egyszerűen az Európában gyártott (ez is fontos!) Európai autók jobbak. Ahogyan a Japánba gyártott Japánok is.
Meg1x: ez a draga, felsokategorianal nem igaz.
Nem mellesleg a japanok kozott is rengeteg a szoras, a NY Auto Shown minden evben nezzuk az otvaros hegeszteseket a Hondakon pl az ajtok fuggoleges ele menten, mig a Kia meg a Hyundai hibatlanul nez ki.
Ettol fuggetlenul peldaul a gombok, kezeloszervek, kijelzok meg mindig kaotikusak az azsiaiaknal, mondjuk egy BMW-hez kepest.

Ami probléma, hogy nemrég mutatták be nálunk a BYD modelljeit, és bár hanyatt azért nem estem tőle, de anyag és összeszerelési minőségben pl. simán beérték a volkswagent. Ami az EU-ban a közepes szint. És ez egy nagyon komoly eredmény!
Főleg, hogy fele annyiért árulják ugyan azt.
Hát ha ezt a minőséget viszik az USA-ba, fele annyiért, mint egy amcsi kocsi ára, akkor a villanyos szekciót az USA-ban el is temethetitek ;)
De nem hozzak. Eddig sem jott, most meg plane nem fog, 100% buntetovam mellett ertelmetlen lenne, mert akkor a kormanyzat siman lepasszolna azt a penzt a hazai gyartasu EVkre rebate cimen, es akkor a kinaiak fizetnek a sajat versenytarsaikat. :p
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 391
27 565
113
A kínaiak melyik usa termékre fognak válaszul ekkora vámot kivetni?
Feltehetően processzorok, elektronikai termékek. Erre a legésszerűbb, mert az USA erősíteni akarja állítani a processzorgyártását, úgyhogy ideje bevinni nekik egy gyomrost az exportpiacok beszűkítésével. Már most is szopatják őket, a cél a teljes kiszorításuk és az amerikai gyártók is lázadnak emiatt, nem akarnak szankciókat, mert látják, hogy az amerikai szankciók Kínát erősítik és az USA-t gyengítik. A kínai gyártást fejlesztik ugyanis. A Nyugatnak már nincs semmilyen globális hatalma, ezért amikor szankcionál, akkor saját magát zárja gettóba és nem a szankcionáltakat bünteti. A világ nyugati kisebbsége nem tud dübörögni.

Whats-Traded-Between-US-and-China-300dpi-e3ad.jpg
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
The Office of President


Dear Members of the Harvard Community,

Earlier this morning, the protesters agreed to end the encampment in Harvard Yard. Now that the area is being cleared and in line with the conversation I had with students last week, I will facilitate a meeting with the chair of the Corporation Committee on Shareholder Responsibility and other University officials to address questions about the endowment. And, in keeping with my commitment to ongoing and reasoned dialogue, the dean of the Faculty of Arts and Sciences and I will meet with students to hear their perspectives on academic matters related to longstanding conflicts in the Middle East.

At Harvard, our Schools have responsibility for our involuntary leave and disciplinary processes. With the disruption to the educational environment caused by the encampment now abated, I will ask that the Schools promptly initiate applicable reinstatement proceedings for all individuals who have been placed on involuntary leaves of absence. I will also ask disciplinary boards within each School to evaluate expeditiously, according to their existing practices and precedents, the cases of those who participated in the encampment.

I acknowledge the profound grief that many in our community feel over the tragic effects of the ongoing war. There will continue to be deep disagreements and strongly felt emotions as we experience pain and distress over events in the wider world. Now more than ever, it is crucial to do what we do at our best, creating conditions for true dialogue, modeling ways to build understanding, empathy, and trust, and pursuing constructive change anchored in the rights and responsibilities we share.

Sincerely,
Alan M. Garber
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 391
27 565
113
Esetleg szóba jöhet még a szója is, mert az amerikai termelők tömegeinek fájna, megroppanthatja őket:

21-US-Soybean-Total-Commitments-by-Destination.png
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 389
10 981
113
Tessék választani!
GNdSTlsWcAAV4KZ

Arcba tolta magát a rendőrfőnök New Yorkban paprikasprével:
GNdCbWrW0AAkXXA


Mindeközben:
...van ott baj minden szinten a fejekben...

A legfelső képhez.
A Divine művésznevű előadó legalább fülbemászó számokat nyomott 80-as években.
S ez!?
...mondjuk Divine kinézetére meg egyéb ténykedéseire csak a net elterjedésével döbbentem rá...

Van bennem annyi tisztesség, hogy csak olyan videókat linkelek, amiken annyira nem kell rádöbbeni a kinézetére...

https://www.youtube.com/watch?v=grCIURmMszU
https://www.youtube.com/watch?v=ODvECtv7mkc

Amúgy jól vélem érzékelni, hogy a nagy tömeg és így nagy tehetetlenség ellenére az USA gyorsulva épül le - minden téren?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
Feltehetően processzorok, elektronikai termékek. Erre a legésszerűbb, mert az USA erősíteni akarja állítani a processzorgyártását, úgyhogy ideje bevinni nekik egy gyomrost az exportpiacok beszűkítésével. Már most is szopatják őket, a cél a teljes kiszorításuk és az amerikai gyártók is lázadnak emiatt, nem akarnak szankciókat, mert látják, hogy az amerikai szankciók Kínát erősítik és az USA-t gyengítik. A kínai gyártást fejlesztik ugyanis. A Nyugatnak már nincs semmilyen globális hatalma, ezért amikor szankcionál, akkor saját magát zárja gettóba és nem a szankcionáltakat bünteti. A világ nyugati kisebbsége nem tud dübörögni.

Whats-Traded-Between-US-and-China-300dpi-e3ad.jpg
Kinaiak sehol nincsenek a taiwani-amerikai chip mfring technológiahoz képest. Középkategóriás chipeket képesek dogivel gyártani, de 4-6 evvel legalább mindig el vannak maradva a TSMCtol.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
4 942
15 652
113
Nem mellesleg a japanok kozott is rengeteg a szoras, a NY Auto Shown minden evben nezzuk az otvaros hegeszteseket a Hondakon pl az ajtok fuggoleges ele menten, mig a Kia meg a Hyundai hibatlanul nez ki.

A KIA/Hyundai szerintem Made in Korea, a Hondáknan meg van három saját amerikai gyára is Ohioban (Marysville) és Alabamában, ahol a kasznit összerakják, szóval jó eséllyel amcsi kezek munkáját látod. A motor meg az erőátvitel talán Japán..

Ettol fuggetlenul peldaul a gombok, kezeloszervek, kijelzok meg mindig kaotikusak az azsiaiaknal, mondjuk egy BMW-hez kepest.

A Kia/ Hyundai esetében tényleg, ők kicsit még ott tartanak hogy a marketingesek szerint az emberek fizikai gombokat akarnak, így teleszórják 50-el de különösebb gondolkodás nélkül. A Hyundai ugyanez csak ott meg tabletták szórják tele. A Toyota nekem átláthatatlan volt elsőre de biztos meg lehet szokni azt is. A Mazda - Honda viszont totál rendben van, egyszerű-nagyszerű, jól átgondolt, évtizedek óta ugyanaz a rendszer, pici finomításokkal.

BMW-ben talán 3x ültem semmi különöset nem láttam. Szomszédnak 2 is volt, ha jól emlékszem mind a két motor eldurrant, persze ezek használt, ismeretlen bánásmódú kocsik. A 80-as évekből visszamaradt villanyrezsógomb mondjuk vicces a németeknél. A bajusz kapcsolók elrendezése a japánoknál szerintem sokkal értelmesebb.

Amcsi kocsikból max itteni Mustangot láttam ami valamiért megy itt (gondolom mert egyedül a Ford van a jenki gyártókból). Nagy és roppant primitív benyomást kelt, de ahogy mondod a bőrfotelek jól néznek ki, meg ez egy direkt ilyen bunkócska stíl.

Ettől függetlenül az amcsi kocsikról szerintem sokat elmond hogy a saját hazájukban is kb. a Ford/Ram/Chevy kurvanagy pickupjai rúgnak labdába (de ezek haszonjárművek alapvetően), utána a normál ember kocsijai között lényegében japán koreai márkák tömkelege van az eladási listákon, a Tesla Y kb az egy igazi kakukktojás. Szóval lehet léteznek a belinkelt modellek csak viszonylag ritkák.

 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 391
27 565
113
Kinaiak sehol nincsenek a taiwani-amerikai chip mfring technológiahoz képest. Középkategóriás chipeket képesek dogivel gyártani, de 4-6 evvel legalább mindig el vannak maradva a TSMCtol.
Ha Kína a saját, némiképp még pár évig kisebb teljesítményű chipjeivel adja el a termékeit és ezzel a hazai chipgyártását a világ második legjelentősebb chipgyártásává teszi, akkor a hajukra kenhetik a fejlettebb chipjeiket a tajvaniak. MInt ahogy a hollandok is a gyártástechnológiát, ha nem adják el Kínának és ezzel rákényszerítik Kínát, hogy kifejlessze a saját gyártástecnológiát, amit aztán majd olcsóbban elad mindenkinek a világon beleértve az oroszokat is.

Kína tudja szankcionálni a Nyugatot, de a Nyugat nem tudja Kínát. Ugyanez a helyzet az oroszokkal is. Azt kellene megérteni, hogy az utolós pár részterületen, ahol még van nyugati technológiai fölény, azt éppen most nyírják ki a Kína elleni szankciókkal, amik és amiknek a következményei csak a Nyugatot fogják súlytani és még mélyebbre taszítani. Például a nyugati chipgyártók ezt világosan látják és eszeveszetten tiltakoznak minden Kínát érintő szankció ellen.

Ahogy az amerikai autógyártás se fog feltámadni csak azért, mert a már most fejlettebb és jobb minőségű kínai elektromos autókra büntetővámot vetnek ki.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
Ha Kína a saját, némiképp még pár évig kisebb teljesítményű chipjeivel adja el a termékeit és ezzel a hazai chipgyártását a világ második legjelentősebb chipgyártásává teszi, akkor a hajukra kenhetik a fejlettebb chipjeiket a tajvaniak. MInt ahogy a hollandok is a gyártástechnológiát,

Ez nem igy megy. Mennyiseg nem valtja ki a minoseget chipgyartasban. Ha te csak 5-10 evvel (2 generacioval!) korabbi csikszelessegen vagy kepes csak gyartani, akkor labdaba sem rugsz a csucstechnologiak szintjen.
Az ASML nem gyartastechnologiaban nagy, hanem az ahhoz szukseges litografiaban. Es nem, soha nem adnak el.

ha nem adják el Kínának és ezzel rákényszerítik Kínát, hogy kifejlessze a saját gyártástecnológiát, amit aztán majd olcsóbban elad mindenkinek a világon beleértve az oroszokat is.

Kína tudja szankcionálni a Nyugatot, de a Nyugat nem tudja Kínát. Ugyanez a helyzet az oroszokkal is. Azt kellene megérteni, hogy az utolós pár részterületen, ahol még van nyugati technológiai fölény, azt éppen most nyírják ki a Kína elleni szankciókkal, amik és amiknek a következményei csak a Nyugatot fogják súlytani és még mélyebbre taszítani. Például a nyugati chipgyártók ezt világosan látják és eszeveszetten tiltakoznak minden Kínát érintő szankció ellen.

Ahogy az amerikai autógyártás se fog feltámadni csak azért, mert a már most fejlettebb és jobb minőségű kínai elektromos autókra büntetővámot vetnek ki.

Sokszor leirtam mar, leirom akkor ujra...
Kina 100-200 milliard dollarnal es 20+ evnel tart, es tovabbra sem sikerul behoznia a lemaradasat. Ertsd meg, az alapkutatasok es a gogyi/know-how nelkul ez egy nagyon-nagyon nehez sztori, sereghajtobol az elre torni – nem tudom, lehetseges-e egyaltalan. Iszonyat tudas van itt amerikai-taiwani-europai kezben, es minden titkosszolgalat ott ul a cegeknel, lehetetlen kilopni, maguktol meg nem hiszem, hogy kepesek felzarkozni, max a lemaradasukat minimalizalni egy 4-5 evnyi (1 gen) tavolsagra...?
Az oroszoknak meg eselyuk sincs, mert meg kolteni sem tudnak ra (es itt mar az alapkutatasok is dragak, hat meg a latest-greatest mfring tech a legmodernebb gyarakba; a kinaiak sem fognak semmit atadni nekik, max legyartani).
 
  • Tetszik
Reactions: Flamand

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 391
27 565
113
Ez nem igy megy. Mennyiseg nem valtja ki a minoseget chipgyartasban. Ha te csak 5-10 evvel (2 generacioval!) korabbi csikszelessegen vagy kepes csak gyartani, akkor labdaba sem rugsz a csucstechnologiak szintjen.
Nincs lényegi elmaradás, ami bármilyen problémát okozna a kínai gyártóknak. Van egy ilyen teljesen értelmetlen versengés az egyre fejlettebb chip-ekért, ami azt jelenti, hogy öt-tíz éves távlatban érzékelhető előrelépés történik teljesítmény ügyében, de Kína elmaradása bőven ezen belül van, pár éves lemaradása van csak. Teljesen lényegtelen, hogy a csúcschip-et vagy a saját egy kissé még rosszabb chip-jét rakja e bele a saját termékébe. Akár már holnap kitilthatná a piacáról az összes tajvani gyártású chip-et, ha fel lenne készülve a saját termékei ilyen volumenű tömeggyártására.
Az ASML nem gyartastechnologiaban nagy, hanem az ahhoz szukseges litografiaban. Es nem, soha nem adnak el.
Nem is kell, a kínaiak majd párhuzamosan kifejlesztik maguknak. Ez a baj az embargóval: egy nagyhatalmat nem lehet embargózni, mert minden lehetősége megvan rá, hogy a tudományos kutatás-fejleszési kapacitásai révén saját útját jára. Enélkül nincs is nagyhatalmiság, csak békeidőben mindenki elkényelmesedik és sok nagyhatalom hajlamos felhasználóvá butulni számos külföldről könnyen beszerezhető technológia miatt, vagy elhanyagolni a saját analóg technológia kifejlesztését a globális piaci verseny keretei közötti szükségtelensége miatt.

Hát most szükség van rá és Kína megcsinálja. És akkor a világ vezető chipgyártója Tajvanon elveszti a piacai döntő többségét, mert gyanítom a Kína durva árversenyt is fog csinálni az új csúcschipjeivel majd. Megéri? Nem. De a Nyugatot agyalágyultak vezetik.
Sokszor leirtam mar, leirom akkor ujra...
Kina 100-200 milliard dollarnal es 20+ evnel tart, es tovabbra sem sikerul behoznia a lemaradasat.
Eszelős hülyeséget írsz. Kína szinte minden téren ledolgozta a hátrányát, csak pár olyan részterület van, ahol inkább lustaságból és költséghatékonyságból nem tette ezt a globalizmus békeévtizedeiben.
 

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 247
20 413
113
Ha te csak 5-10 evvel (2 generacioval!) korabbi csikszelessegen vagy kepes csak gyartani, akkor labdaba sem rugsz a csucstechnologiak szintjen.
Javaslom, hogy olvasgass kicsit vissza a Kína topikban. Az elmaradásuk nemigen több 5 évnél, a GYÁRTÁSTECHNOLÓGIÁBAN.
Ennél érdekesebbek a kiviteli verziók, főleg persze a katonai. Ott viszont legfeljebb kísérleti fázisban fordulnak elő az 5 évnél ifjabb termékek.
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
Nincs lényegi elmaradás, ami bármilyen problémát okozna a kínai gyártóknak. Van egy ilyen teljesen értelmetlen versengés az egyre fejlettebb chip-ekért, ami azt jelenti, hogy öt-tíz éves távlatban érzékelhető előrelépés történik teljesítmény ügyében, de Kína elmaradása bőven ezen belül van, pár éves lemaradása van csak. Teljesen lényegtelen, hogy a csúcschip-et vagy a saját egy kissé még rosszabb chip-jét rakja e bele a saját termékébe. Akár már holnap kitilthatná a piacáról az összes tajvani gyártású chip-et, ha fel lenne készülve a saját termékei ilyen volumenű tömeggyártására.

Nem is kell, a kínaiak majd párhuzamosan kifejlesztik maguknak. Ez a baj az embargóval: egy nagyhatalmat nem lehet embargózni, mert minden lehetősége megvan rá, hogy a tudományos kutatás-fejleszési kapacitásai révén saját útját jára. Enélkül nincs is nagyhatalmiság, csak békeidőben mindenki elkényelmesedik és sok nagyhatalom hajlamos felhasználóvá butulni számos külföldről könnyen beszerezhető technológia miatt, vagy elhanyagolni a saját analóg technológia kifejlesztését a globális piaci verseny keretei közötti szükségtelensége miatt.

Hát most szükség van rá és Kína megcsinálja. És akkor a világ vezető chipgyártója Tajvanon elveszti a piacai döntő többségét, mert gyanítom a Kína durva árversenyt is fog csinálni az új csúcschipjeivel majd. Megéri? Nem. De a Nyugatot agyalágyultak vezetik.

Eszelős hülyeséget írsz. Kína szinte minden téren ledolgozta a hátrányát, csak pár olyan részterület van, ahol inkább lustaságból és költséghatékonyságból nem tette ezt a globalizmus békeévtizedeiben.
Masszoval lovesed nincs a témáról. Fogadjunk, egy basic XOR logikát nem tudnal megtervezni..

Mea culpa, én vagyok a hülye, hogy leallok neked barmit elmagyarázni.
 

perceptron

Well-Known Member
2023. június 15.
3 923
6 892
113
Javaslom, hogy olvasgass kicsit vissza a Kína topikban. Az elmaradásuk nemigen több 5 évnél, a GYÁRTÁSTECHNOLÓGIÁBAN.
Ennél érdekesebbek a kiviteli verziók, főleg persze a katonai. Ott viszont legfeljebb kísérleti fázisban fordulnak elő az 5 évnél ifjabb termékek.
Nekem nem kell visszaolvasnom itt sehol, mert konkrétan követem a témát 20+ éve, es nemcsak az EE Timesbol (ti. befektetek ezen a területen).
 

ornagy

Well-Known Member
2014. október 24.
2 929
11 519
113
Ezek kozul egyik sem egy igazi luxuskategorias auto (esetleg a Vette, meg talan a Tesla S, de csak az aruk miatt).
A muscle car kategoria sosem volt technologiailag fejlett, de meg minoseg sem igen szamit, annak a vasarloi kore kizarolag a motorteljesitmenyre meg a kulsore megy. Mondjuk kihalofelben levo kor...


Meg1x: ez a draga, felsokategorianal nem igaz.
Nem mellesleg a japanok kozott is rengeteg a szoras, a NY Auto Shown minden evben nezzuk az otvaros hegeszteseket a Hondakon pl az ajtok fuggoleges ele menten, mig a Kia meg a Hyundai hibatlanul nez ki.
Ettol fuggetlenul peldaul a gombok, kezeloszervek, kijelzok meg mindig kaotikusak az azsiaiaknal, mondjuk egy BMW-hez kepest.


De nem hozzak. Eddig sem jott, most meg plane nem fog, 100% buntetovam mellett ertelmetlen lenne, mert akkor a kormanyzat siman lepasszolna azt a penzt a hazai gyartasu EVkre rebate cimen, es akkor a kinaiak fizetnek a sajat versenytarsaikat. :p
Na, volt szerencsem egy VW Golf 7 GTI performance-hoz, szereny velemenyem szerint kenterbe veri a Mustang-ot, igaz kinezetre a Mustang dögösebb és van az a vásárlói réteg akinek ez számít, nem a teljesítmény.

Szerintem egyik kicsit arányt tévesztettél, mivel a kínai autók nagyja nem az általad iderakott luxi kategóriába kíván betörni, és nyilván a alsó-középkategóriás amcsi autókra sem jellemző az a minőség, mint az ide berakottakra felső kategóriás járművekre.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator and fip7

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 290
84 391
113
Még szeptember 11. előtt, szeptember 10-én láthatjuk a showt Biden és Trump között.


Ha abból indulok ki, hogy ma Biden egy 15 másodperces! picurka valami alatt 5 vágást szenvedett el, és még így is marha szar lett a végtermék, szerintem mindenki sok vízzel jöjjön, meg ne fulladjunk majd a röhögéstől! :D

"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" legyen veletek! :D
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 290
84 391
113
Óh, alakul ez! :D