Ezek kozul egyik sem egy igazi luxuskategorias auto (esetleg a Vette, meg talan a Tesla S, de csak az aruk miatt).
A muscle car kategoria sosem volt technologiailag fejlett, de meg minoseg sem igen szamit, annak a vasarloi kore kizarolag a motorteljesitmenyre meg a kulsore megy. Mondjuk kihalofelben levo kor...
Meg1x: ez a draga, felsokategorianal nem igaz.
Nem mellesleg a japanok kozott is rengeteg a szoras, a NY Auto Shown minden evben nezzuk az otvaros hegeszteseket a Hondakon pl az ajtok fuggoleges ele menten, mig a Kia meg a Hyundai hibatlanul nez ki.
Ettol fuggetlenul peldaul a gombok, kezeloszervek, kijelzok meg mindig kaotikusak az azsiaiaknal, mondjuk egy BMW-hez kepest.
De nem hozzak. Eddig sem jott, most meg plane nem fog, 100% buntetovam mellett ertelmetlen lenne, mert akkor a kormanyzat siman lepasszolna azt a penzt a hazai gyartasu EVkre rebate cimen, es akkor a kinaiak fizetnek a sajat versenytarsaikat.