Ugye ez mind az USA partjai mentén történt és nem a kínai partok közelében, ahova oda ette a fene az amerikai katonai gépeket sok ezer km-re az USA-tól? Ugye ez még csak véletlenül sem a kínaiak célzott provokálásából fakadt, abból a célból, hogy a kínaiakat állítsák be agresszornak a "békés" jenkik? Ugye az USA nem szokta elfogni a saját partjaihoz közelítő idegen katonai gépeket, sőt a nyílt óceán kellős közepén sem azokat, amelyek az anyahajó kötelékeikhez kerülnek száz km-nél közelebb, ideértve a polgári gépeket is? Ugye a nemzetközi légtér azt jelenti, hogy ott az USA katonai gépek szabadon azt tehetnek, amit akartnak, akár Kína közvetlen közelében is, de a kínai harci gépeknek szigorúan tilos ilyenkor a jenki gépek tevékenységét zavarni és ők ki vannak tiltva ugyanabból a nemzetközi légtérből? Ugye a légvédelmi azonosítási zónát csak az USA és szövetségesei tarthatják fenn, nemzetközi jogi felhatalmazás nélkül is, akkora területen, amekkorán csak akarják, de ha Kína teszi ezt, az főben járó bűn? Ugye a dél-kínai-tengeri szigeteken tevékenykedő 6 ország közül csak Kína a szörnyű agresszor? A többiek lakatlan sziget foglalásai és katonai bázisai csak a béke és örök barátság zálogai és az ezen szigetek tekintetében nem érdekelt USA haditengerészet és légierő is teljesen békés célból lebzsel ott állandó jelleggel? Ugye a világ túlnyomó része, így az USA által is Kína részeként elismert Tajvan irányába még csak felszállni sem szabad a kínai harci gépeknek, mert az már önmagában szörnyű agresszió és az önálló államként túlnyomó részben el nem ismert Tajvan nem létező szuverenitását súlyosan sérti, ha a nemzetközi jog által el nem ismert ADIZ-ba a Tajvant is magába foglaló Kína harci gépe belép? Ellenben az ugyanott repkedő jenki gépek tevékenysége teljesen rendben van? Ugye bár eddig egyetlen esetben sem ütközött össze kínai és jenki harci gép sok ezer megközelítés során, de ettől még minden egyes ilyen megközelítés a kínai gép részéről "unsafe", "unprofessional", "dangerous", "risky", "reckless", stb...? Kizárólag a kínai gépek részéről, hiszen odamenni egy másik ország közelébe katonai géppel, majd nem reagálni a légvédelem és a légierő hívásaira, az elfogó vadászok elég egyértelmű jelzéseire, nyilván "safe" és "professional". Ugye egy hívásokra nem ragáló, együtt nem működő katonai gép elfogását úgy kell végrehajtani, hogy az elfogóvadász még teleobjektívvel fényképezhető távolságba se kerüljön és fenyegetőnek még csak véletlenül se lehessen tekintetni az elfogóvadász jelenlétét, mert az már lélekgyógyászati kezelést vált ki a behatoló gép érzékenyebb lelkű személyzeténél?