Németek, amik, japók meg csak néznek…2023. január és május között Kína autóexportja 86%-kal, míg az elektromos járművek exportja 160%-kal nőtt. Kína több mint 4,2 millió darabot exportál idén – ez szinte biztosan a világ legnagyobb autóexportőre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Németek, amik, japók meg csak néznek…2023. január és május között Kína autóexportja 86%-kal, míg az elektromos járművek exportja 160%-kal nőtt. Kína több mint 4,2 millió darabot exportál idén – ez szinte biztosan a világ legnagyobb autóexportőre.
Hát ha a többi hülye feladta a 140 milliós elég pénzes orosz piacot, akkor nagy duzzogva bementek. Linkentem egy videót ide, ha jól emlékszem kb 18 gyártóból (vagy külföldi gyártóból) 15 körűl van ott a kínai, és egyelőre nem picsognak a minőség miatt és párhuzamosan megoldják a nyugati márkák karbantartását meg szürke importját is.2023. január és május között Kína autóexportja 86%-kal, míg az elektromos járművek exportja 160%-kal nőtt. Kína több mint 4,2 millió darabot exportál idén – ez szinte biztosan a világ legnagyobb autóexportőre.
elsőre mondom milyen kis picik , akkora az egész cucc mint egy mosógép , aztán megláttam az emberként bal oldaltKína egyszerre 41 hírszerző (kém) műholdat állított pályára!
Kategóriában ezek azért a kisebbek közé tartoznak, 20/43kg de így is potens kis dögök. Kb. 0.7-1méteres felbontás, HD videó készítés amit akarsz. Az igazi előnyük a nagy számukra rejlik, aminekem köszönhetően 10perc alatt tudnak felvételt készíteni a Föld bármely pontjáról.elsőre mondom milyen kis picik , akkora az egész cucc mint egy mosógép , aztán megláttam az emberként bal oldalt
Nem csak azt !nyugatra is tudnak eladni autót
Beszarás, én eddig azzal hogy nyugatra is tudnak eladni autót nem csak a harmadik világba, nagyon nem voltam képben. Ebben is jönnek fel, mese nincsen...
Nézd meg az MG ZS-t, utána egy tetszőleges eu-kocsit (Capture, Duster, T-roc, stb.). Simán vennék (szívó 1,6 motor vs. downs.+turbó).Beszarás, én eddig azzal hogy nyugatra is tudnak eladni autót nem csak a harmadik világba, nagyon nem voltam képben. Ebben is jönnek fel, mese nincsen...
Brutál... Azt tudtam hogy megvették a személyautó részét a Volvónak, de én azt gondoltam eddig hogy minden maradt a svédeknél, gyártás, fejlesztés, Kína max a pénzt adja, nyereséget viszi.Volvo már 13 éve kínai, eleinte csak a top modelleket gyártották Kínában, mára a komplett gyártást átvitték...
Máig egyik legmegbízhatóbb márka.
Kína tud sok dologban high-endet; pl. polgári drónokban.Brutál... Azt tudtam hogy megvették a személyautó részét a Volvónak, de én azt gondoltam eddig hogy minden maradt a svédeknél, gyártás, fejlesztés, Kína max a pénzt adja, nyereséget viszi.
Erről tudtam, az autókról ilyen szinten nem!Kína tud sok dologban high-endet; pl. polgári drónokban.
"Globális központunk 1927 – a megalakulásunk – óta szülővárosunkban, a svédországi Göteborgban van. Amerikai központunk a New Jersey állambeli Mahwahban, APAC központunk pedig Sanghajban található." Komplett gyártás Kínában.... Látom mersz nagyot álmodni helyettük is.Volvo már 13 éve kínai, eleinte csak a top modelleket gyártották Kínában, mára a komplett gyártást átvitték...
Máig egyik legmegbízhatóbb márka.
Na valami ilyesmit gondolom eddig én is a Volvoról kb."Globális központunk 1927 – a megalakulásunk – óta szülővárosunkban, a svédországi Göteborgban van. Amerikai központunk a New Jersey állambeli Mahwahban, APAC központunk pedig Sanghajban található." Komplett gyártás Kínában.... Látom mersz nagyot álmodni helyettük is.
The company’s main car production plants are located in Gothenburg (Sweden), Ghent (Belgium), South Carolina (US), Chengdu and Daqing (China).
Viszont most sok mindent letiltottak. Amit az ukrán háborúban használnak megfogó mechanizmus, nem elérhető - 85RMB volt, ami kb. 11EUR. Ennyi pénzből lehetett átalakítani egy drónt gránátdobáló cuccossá.Kína tud sok dologban high-endet; pl. polgári drónokban.