• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

megazez

Well-Known Member
2018. július 22.
7 793
26 342
113
Beszarás, én eddig azzal hogy nyugatra is tudnak eladni autót nem csak a harmadik világba, nagyon nem voltam képben. Ebben is jönnek fel, mese nincsen...
7,5-8 misiért volt kirakva szolnokon egy olyan kínai suv ami hasonló nyugatit 12-13 körül kapsz. Gondolom most megy az a szakasz amikor olcsón terjeszkednek, amikor meg már sok lesz belőlük az utakon akkor meg emelnek az árakon pont annyit, hogy jó legyen a nyugatival szemben.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 356
51 807
113
7,5-8 misiért volt kirakva szolnokon egy olyan kínai suv ami hasonló nyugatit 12-13 körül kapsz. Gondolom most megy az a szakasz amikor olcsón terjeszkednek, amikor meg már sok lesz belőlük az utakon akkor meg emelnek az árakon pont annyit, hogy jó legyen a nyugatival szemben.
Ezt csinálták telefonokkal, elektronikával is úgy nagy általánosságban, jaja. Nem hülyék...
 

Masztiff

Well-Known Member
2018. július 4.
4 353
8 465
113
Ezt csinálták telefonokkal, elektronikával is úgy nagy általánosságban, jaja. Nem hülyék...
Ezt csinálták a japánok (először), majd a koreaiak (a malájok is, csak nekik nem jött be). A '90-es évek közepén a különleges övezetekbe vonzották a tajvani tőkét és technológiát, és kilőttek a szinte semmiből.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 817
67 113
113
Értem én, hogy clickbait mindenek felett, de ez a cím azért elég primitív, főleg a tartalomhoz képest:


Hogyan lopta el Kína...
Aztán részletesen leírják, hogy nem lopták, megvásárolták az amerikaiaktól az ott ekkor még érdektelenség miatt becsődölt startupot és persze most megy a találgatás, hogy vajon történt-e így szellemi tulajdon lopás, meg, hogy ez veszélyezteti-e a nemzetbiztonságot.
 

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 660
17 119
113
Értem én, hogy clickbait mindenek felett, de ez a cím azért elég primitív, főleg a tartalomhoz képest:


Hogyan lopta el Kína...
Aztán részletesen leírják, hogy nem lopták, megvásárolták az amerikaiaktól az ott ekkor még érdektelenség miatt becsődölt startupot és persze most megy a találgatás, hogy vajon történt-e így szellemi tulajdon lopás, meg, hogy ez veszélyezteti-e a nemzetbiztonságot.
Köszi a rövid összefoglalót! Bár így járna el mindenki, megkímélendő a többséget a felesleges index kattintástól!
 

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 779
18 033
113
sőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.

Vagy marad a robot taxi vagy a hagyományos. Röhely, egyszer sem vágtak át, nem volt felesleges utazás. Pudong reptérről a belváros taxival kb. 5000 HUF átszámolva (kb. 60km), csúcsidőben és ez majd 90 perc, vagy metro+MAGLEV és 800HUF meg 40 perc.

Mennyi most egy vonaljegy Pesten?
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
sőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.

Vagy marad a robot taxi vagy a hagyományos. Röhely, egyszer sem vágtak át, nem volt felesleges utazás. Pudong reptérről a belváros taxival kb. 5000 HUF átszámolva (kb. 60km), csúcsidőben és ez majd 90 perc, vagy metro+MAGLEV és 800HUF meg 40 perc.

Mennyi most egy vonaljegy Pesten?
Te Kínában élsz?
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113



Közben


„Elengedhetjük a kockázatot, de nem függetleníthetjük” Kínától – mondja a Raytheon vezetője
„Gondoljunk csak arra az 500 milliárd dolláros kereskedelemre, amely évente Kínából az Egyesült Államokba megy. A ritkaföldfémek és -fémek több mint 95 százaléka Kínából származik, vagy ott dolgozzák fel. Nincs alternatíva” – mondta Hayes.
A Raytheon azonban jelentős kereskedelmi repülőgépipari üzletággal rendelkezik az országban a Pratt & Whitney nevű hajtóműves leányvállalatán, valamint a repülési rendszerekre és utastér-felszerelésekre specializálódott Collins Aerospace-en keresztül. Körülbelül 2000 közvetlen alkalmazottja van Kínában.
106799055-16057286802020-11-18t194305z_1894754532_rc2v5k9xg980_rtrmadp_0_usa-china-raytheon-engineer.jpeg
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

Flamand

Well-Known Member
2021. augusztus 26.
4 474
21 501
113
sőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.

Vagy marad a robot taxi vagy a hagyományos. Röhely, egyszer sem vágtak át, nem volt felesleges utazás. Pudong reptérről a belváros taxival kb. 5000 HUF átszámolva (kb. 60km), csúcsidőben és ez majd 90 perc, vagy metro+MAGLEV és 800HUF meg 40 perc.

Mennyi most egy vonaljegy Pesten?
Azt hiszem 300 FT
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby