Csak a személyautó gyártást vettéák át a kínaiakVolvo már 13 éve kínai, eleinte csak a top modelleket gyártották Kínában, mára a komplett gyártást átvitték...
Máig egyik legmegbízhatóbb márka.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Csak a személyautó gyártást vettéák át a kínaiakVolvo már 13 éve kínai, eleinte csak a top modelleket gyártották Kínában, mára a komplett gyártást átvitték...
Máig egyik legmegbízhatóbb márka.
Igen, a teherautó részleg ment a Renaulthoz, én pár éve ezt hallottam.Csak a személyautó gyártást vettéák át a kínaiak
FordítvaIgen, a teherautó részleg ment a Renaulthoz, én pár éve ezt hallottam.
7,5-8 misiért volt kirakva szolnokon egy olyan kínai suv ami hasonló nyugatit 12-13 körül kapsz. Gondolom most megy az a szakasz amikor olcsón terjeszkednek, amikor meg már sok lesz belőlük az utakon akkor meg emelnek az árakon pont annyit, hogy jó legyen a nyugatival szemben.Beszarás, én eddig azzal hogy nyugatra is tudnak eladni autót nem csak a harmadik világba, nagyon nem voltam képben. Ebben is jönnek fel, mese nincsen...
Ezt csinálták telefonokkal, elektronikával is úgy nagy általánosságban, jaja. Nem hülyék...7,5-8 misiért volt kirakva szolnokon egy olyan kínai suv ami hasonló nyugatit 12-13 körül kapsz. Gondolom most megy az a szakasz amikor olcsón terjeszkednek, amikor meg már sok lesz belőlük az utakon akkor meg emelnek az árakon pont annyit, hogy jó legyen a nyugatival szemben.
Ezt csinálták a japánok (először), majd a koreaiak (a malájok is, csak nekik nem jött be). A '90-es évek közepén a különleges övezetekbe vonzották a tajvani tőkét és technológiát, és kilőttek a szinte semmiből.Ezt csinálták telefonokkal, elektronikával is úgy nagy általánosságban, jaja. Nem hülyék...
Köszi a rövid összefoglalót! Bár így járna el mindenki, megkímélendő a többséget a felesleges index kattintástól!Értem én, hogy clickbait mindenek felett, de ez a cím azért elég primitív, főleg a tartalomhoz képest:
Így lopta el az akkumulátorgyártás technológiáját Kína
Egy bukott amerikai startupot mentettek ki.index.hu
Hogyan lopta el Kína...
Aztán részletesen leírják, hogy nem lopták, megvásárolták az amerikaiaktól az ott ekkor még érdektelenség miatt becsődölt startupot és persze most megy a találgatás, hogy vajon történt-e így szellemi tulajdon lopás, meg, hogy ez veszélyezteti-e a nemzetbiztonságot.
sőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.
Te Kínában élsz?sőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.
Vagy marad a robot taxi vagy a hagyományos. Röhely, egyszer sem vágtak át, nem volt felesleges utazás. Pudong reptérről a belváros taxival kb. 5000 HUF átszámolva (kb. 60km), csúcsidőben és ez majd 90 perc, vagy metro+MAGLEV és 800HUF meg 40 perc.
Mennyi most egy vonaljegy Pesten?
Yep, szeptember végén lesz egy éve.Te Kínában élsz?
Jól lemaradtálTe Kínában élsz?
Azt hiszem 300 FTsőt, ez már ott tart, hogy ezeket a kocsikat jogsi nélkül kiveheted. Leraksz 10000RMB-t egy biztosítási letétnek és mehetsz. Ha full-automata módban mész, akkor minden ok, ha automata nélkül mennél és nincs jogsi, letilt a kocsi, majd jön a zsaru - a nagyobb városokban ez már működik.
Vagy marad a robot taxi vagy a hagyományos. Röhely, egyszer sem vágtak át, nem volt felesleges utazás. Pudong reptérről a belváros taxival kb. 5000 HUF átszámolva (kb. 60km), csúcsidőben és ez majd 90 perc, vagy metro+MAGLEV és 800HUF meg 40 perc.
Mennyi most egy vonaljegy Pesten?
10-es gyűjtő jegy 300 Ft./dbSokféle jegy van Pesten:
-elővételben a vonaljegy 350,- huf,
- a járművön a sofőrtől 450,- huf.
Egyébként itt nézegetheted, ha van kedved: https://bkk.hu/jegyek-es-berletek/arak/
Az egyéb nagyvárosok árait nem tudom, mindenhol egyéni.