[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

ssgtzlan

Well-Known Member
2020. május 10.
1 200
5 141
113
Nem magyRázkodásként: Azt azért ne felejtsük el, hogy Bécsben a vasútvonal, amire az uj főállomást épitették, már megvolt. A főállomás pedig ritkán gagyi, elvisz a huzat, ver az eső, hó a peronon. Még a megközelités is szar, mert nincs saját földalatti csatlakozása sem. Mellékesen a végszámla (kb 1 mrd eur) az eredeti költségvetés duplája lett.

Illetve néhány másik apróság:

A meglévő két vágányon a tengelyterhelés 210 kilonewtonról az európai standardnek számító 225 kilonewtonra növelése, a pályasebesség részlegesen 80-ról 100 kilométer/órára emelkedése közben.

A biztosítóberendezés bővítése.

Két új állomás építése, az egyik Nádorkert a XI. kerületben, a másik a Közvágóhíd a IX. kerületben.

Hat, közút felett átvezető vasúti híd bontása és helyette újak építése, továbbá a Rákóczi híd felhajtója feletti vasúti híd kiszélesítése és egy új vasúti híd építése Nádorkert megállónál.


Azt se felejtsük el hogy nincs hely, nem lehet depózni mert a város közepén van tehát mindent időre kell odavinni úgy hogy a budapesti közlekedést és a vasúti közlekedést is fent kell tartani.
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 279
68 292
113
Nem semmi, kesz maffia a baloldal.
 

ladagrant

Well-Known Member
2019. január 30.
2 467
4 632
113
Hát igen , dolgoztunk annó mávnak de soha többé , az egy katasztrófa , de igazából ez inkább a máv vezetés és belső rendszere mint sem a kormány , kormány csak pénzt ad a mávnak ami aztán szét korruptkodnaknak a mávosok . A kormány meg nem nagyon megy bele a dologba hogy amugy mizu
Ha a kormány tudna róla, biztos nem engedné.
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
20 027
38 382
113
A PPP autópálya kapcsán azért az ökölbe szorult kéz szintén megvolt? Mert lehet itt tiborczmészárosozni, de előtte a Strabag és barátai mindent vittek ki, és csak a szart építették meg, mint pl. az M0s hárosi hídja ...
A Strabag meg a többi úgyanúgy épít tovább mint eddig csak most föléjük került a Mészáros-féle lenyúló gép.
Konkrét helyi példa: épp most épül itt csatorna a környéken. Mészáros a fővállalkozó, de az ő emberei konkrétan egy kapavágást nem csinálnak, hanem egy ismert nemzetközi építő cég, aki effektíve a munkát végzi. Mészáros csak lehúzza maga 30%-át az államról - semmi "nemzeti" nincs az ország megkárosításában. Lőzung az egész, amit millióan kajálnak...
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 506
93 737
113
A Strabag meg a többi úgyanúgy épít tovább mint eddig csak most föléjük került a Mészáros-féle lenyúló gép.
Konkrét helyi példa: épp most épül itt csatorna a környéken. Mészáros a fővállalkozó, de az ő emberei konkrétan egy kapavágást nem csinálnak, hanem egy ismert nemzetközi építő cég, aki effektíve a munkát végzi. Mészáros csak lehúzza maga 30%-át az államról - semmi "nemzeti" nincs az ország megkárosításában. Lőzung az egész, amit millióan kajálnak...
Osztrák Strabag melósok építkeznek??? :D
A Strabag kevesebbet épít és egyenrangú parnerként magyar cégeket is bevesznek maguk mellé. 2010 előtt voltak nagy külföldi fővállalkozók, aki külföldre utalták a nagy építkezések hasznát a magyar alvállalkozókat meg vagy kifizették vagy nem.

Mészáros totális nyomulása visszatetsző, de ő legalább minden alvállakozót kifizet, a fekete meló is nagyon visszaszorult legalább az állami épitkezéseken. Anno ez nem így volt.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 109
82 826
113

szuvorov

Well-Known Member
2014. május 16.
7 446
23 612
113
Érdekesen hangzik kettőezer milliárd vasúti kocsik cseréjére, abból az összes lecserélhető lenne. Kellene is mert nincsennek vagonok, az az vannak de ebek harmincadján:


Mondjuk a hazai fejlesztésű IC+ speciel pont problémásan kezdte a pályafutását:


Nekem csak a következő problémák tüntek fel utazásaim során:
  • az ajtó problémás
  • a WC néha foglaltat jelez és a jegyvizsgálló sem tudja kinyitni
-a digitális kijelző fals infókat jelez
-a Wifi működik csak ép internetkapcsolat nincs
-a vagon egy faraday-kalitka és nincs térerő

De a legnagyobb probléma hogy egy IC négy óra alatt ér fel Záhonyból Budapestre!
Most jöttem az egyik IC+ kocsival, úgy rázkódott a digitális kijelző a kocsiban, hogy azt hittem leszakad :confused:
Ne, tűnt XXI. századinak
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: zeal and Nemerson
K

kamm

Guest

"Valójában az építkezés már jóval korábban elindult, s Angela Merkel színre lépése volt az igazi fordulópont.
Ez derül ki a 2005 és 2010 között készült Magyar külpolitikai évkönyvekből. Akkor Gyurcsány Ferenc, illetve 2009-től Bajnai Gordon vezették Magyarországot, a beszámolók szerint azonban Merkel megválasztásától kiemelt figyelmet szentelt az akkor az ellenzéket vezető Orbán Viktornak.
Míg ugyanis Gyurcsány Ferenccel és Bajnai Gordonnal 2005 és 2010 között Merkel összesen háromszor folytatott kétoldalú találkozót, kancellárként Orbán Viktorral ötször tárgyalt négyszemközt.
A baloldali kormány kénytelen volt lenyelni a békát, annak ellenére, hogy 2009-ben például Merkel már a jövőt tervezgette a Fidesz vezetőjével."

"Fontosabb szempont lehetett azonban a Fidesz mély beágyazottsága a német kereszténydemokrata közösségben.
Több közismert magyar konzervatív politikus, mint Balog Zoltán, Prőhle Gergely, Gulyás Gergely is erős német kapcsolatokkal rendelkezik. nem beszélve a hazai diplomácia Fidesszel barátkozó területfelelőseiről, például Nógrádi Györgyről vagy a hírszerzés korábban vezető czukor józsefről.
De kiemelt figyelmet szentelt a berlini kapcsolatoknak Orbán Viktor is. A kormányfő az FDP egykori elnökével, Otto Graf Lambsdorff gróffal és a CDU-s Helmut Kohllal egyaránt jóban volt.


A stabil kapcsolatokat azonban leginkább annak felismerése teremtette meg, hogy a Fidesznek nem szövetségi, hanem tartományi szinten kell erősítenie. Erről Németh Zsolt kormánypárti képviselő, korábbi külügyi államtitkár értekezett 2006 novemberében, a Direkt36 portál cikke szerint azonban a koncepció már jóval korábban megszületett. Az első Orbán-kormánynak ugyanis nehézségeket okozott együttműködnie Gerhard Schröder szociáldemokrata kancellárral, ezért mindenekelőtt a német jobboldal hátországára, Baden-Württemberg tartományra és Bajorországra kezdtek összpontosítani."

"Ezek a vállalatok azonban nem csak beruházást hoztak, de komoly támogatásokat vittek is.
A G7 hírportál összeállítása szerint az egyedi kormánydöntések alapján szétosztott támogatások 34 százalékát kapták német cégek 2004 óta, megelőzve a teljes összeg 19 százalékát megkapó magyarokat."

"Fontos ugyanakkor leszögezni, hogy a kapcsolatok mélyrepüléséért nem csak a Fidesz a felelős, Angela Merkel és a német kereszténydemokraták is eltávolodtak korábbi értékrendjüktől. A most zajló németországi választások egyik fő témája, hogy a CDU/CSU szociáldemokrata irányba ment el, ami a párt népszerűtlenségéért is felelős."
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 506
93 737
113
Ajajj, mi lesz a lazacokkal??

 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 990
87 632
113
Osztrák Strabag melósok építkeznek??? :D
A Strabag kevesebbet épít és egyenrangú parnerként magyar cégeket is bevesznek maguk mellé. 2010 előtt voltak nagy külföldi fővállalkozók, aki külföldre utalták a nagy építkezések hasznát a magyar alvállalkozókat meg vagy kifizették vagy nem.

Mészáros totális nyomulása visszatetsző, de ő legalább minden alvállakozót kifizet, a fekete meló is nagyon visszaszorult legalább az állami épitkezéseken. Anno ez nem így volt.
Nálunk Strabag még csak bénázott a körforgalommal és a híddal, amikor Mészárosék végeztek a vasúttal, a vasúti átjáróval. Hogy mennyire gáz volt az egész, ami átjárót Mészárosék építették, az későbbről indulva is előbb lett készen, mint Stabagéké, tehát, hogy Mészárosék egy kapavágást nem csinálnának, az kurva nagy hazugság. Naponta szoptam Strabagék miatt, az M0s hidat már nem is említve lassan három éve minden nyáron ...
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 990
87 632
113
Illetve néhány másik apróság:

A meglévő két vágányon a tengelyterhelés 210 kilonewtonról az európai standardnek számító 225 kilonewtonra növelése, a pályasebesség részlegesen 80-ról 100 kilométer/órára emelkedése közben.

A biztosítóberendezés bővítése.

Két új állomás építése, az egyik Nádorkert a XI. kerületben, a másik a Közvágóhíd a IX. kerületben.

Hat, közút felett átvezető vasúti híd bontása és helyette újak építése, továbbá a Rákóczi híd felhajtója feletti vasúti híd kiszélesítése és egy új vasúti híd építése Nádorkert megállónál.


Azt se felejtsük el hogy nincs hely, nem lehet depózni mert a város közepén van tehát mindent időre kell odavinni úgy hogy a budapesti közlekedést és a vasúti közlekedést is fent kell tartani.
Pontosan. Lehet Béccset mutogatni, de itt nem egy üres placcon fognak felépíteni valamit sok pénzért, hanem a város közepén egymás után több helyen, hidakkal, töltésekkel, síncsere stb.!
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 990
87 632
113
A Strabag meg a többi úgyanúgy épít tovább mint eddig csak most föléjük került a Mészáros-féle lenyúló gép.
Konkrét helyi példa: épp most épül itt csatorna a környéken. Mészáros a fővállalkozó, de az ő emberei konkrétan egy kapavágást nem csinálnak, hanem egy ismert nemzetközi építő cég, aki effektíve a munkát végzi. Mészáros csak lehúzza maga 30%-át az államról - semmi "nemzeti" nincs az ország megkárosításában. Lőzung az egész, amit millióan kajálnak...
Nincs 30%os lehúzás. Elromlik a zárad. Kijön a záras, ráb.sz kettő a zárra, és 10k már ugrott is a pénztárcádból. És még a hasonló lehúzásokat noname emberkéktől tudnám sorolni. Nálunk van két cég aki tud ilyet építeni. A Strabag a Lölőék gépparkját használja az alvállalkozók révén, így Lölö mindig kap manit minden hazaiból. Ha egyedül nyer, akkor meg folyamatosan azonos árakkal dolgozik. Nincs különbség. Max. a projekt mérete más. Mellé jön hogy haza adózik mindennel. Emellett időre és minőségileg megfelelő módon készül el mindennel.

A legjobb példa a Puskás tetőszerkezetes cége, ahová betették a lábukat a - mindenhez IS értő - libsevik oligarchák: a cég csődbe ment, pedig itthon ők tudták azt amit egyedül ...

De jó péda a Lánchíd és a Tüttő-féle A-Híd! Ugyanazt, szarabbul, drágábban, mint amit korábban elutasítottak, olyan előlegekkel, ami ment is a libsevik moslékos kampányba. Szóval ennyit a blosikról és a külföldi kiszolgálóiról.

Más.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
25 990
87 632
113

Mike Pence mellett Németh Sándor is felkerült az Izrael keresztény barátait tartalmazó toplistára​

A Hobbistában volt pár napja Németh. Érdemes megnézni!
 
Status
Not open for further replies.