[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

tomcat1

Well-Known Member
2014. december 30.
2 494
3 004
113
Az sem biztos, hogy nem mi szivárogtattuk ki a videót. Persze nem valószínű.
De mindenkinek ajánlom, hogy a régi idők ilyen "irányú " vagy hasonló ügyeit, amik már nyilvánosak olvassuk, megértsük.

Pl.
Milyen események mentén, milyen gyakorlati megoldásokkal szerzett Izrael atomfegyver technológiai tudást nyugatnémet közben járással. Milyen indokok vezettek hozzá, kik próbálták és hogyan megakadályozni. Stb stb stb..

Én amúgy örülök neki, hogy nem a kicsik homokozójában játszunk ilyen téren. Illetve vannak ambiciók is ezek szerint...
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
Szerintem ezt befejezhetjük.

Az én véleményem szerint ha szivárog az információ, akkor nem megfelelő a biztonság. Szerinted meg ez normális.
Eléggé korlátoltnak kell lenned, ha te a "szivárgás" kategóriába teszed a rendszer szándékos feltörését, és a szerzett anyagok rosszindulatú felhasználását.
Gyengébbek kedvéért a "szivárgás" azt jelenti, hogy egy belsős ember kimásolta a szeku kamerarendszerből az eseményeket, majd kihozta azokat valahogy. Majd ezeket a sajtónak továbbította. Te tényleg el tudod képzelni, hogy valaki a külügyhöz tartozó ilyet tett?
És akkor kezdj el azon gondolkodni, hogy kinek az érdekében állt a brazil (jelenlegi kormány) - magyar viszony megrontása. Remélem rájöttél, hogy akik ezt akarták, azok ellen nincs az a biztonsági rendszer, amit ne tudnának feltörni.
És ezen kellene elgondolkodni, hogy biztosan az-e a hibás, akinek feltörték a rendszerét?
Az előbb még azon aggódtál, hogy szövetségi rendszeren belül senki sem fog bennünk megbízni, mert tőlünk minden kikerül.
OK, csak az a probléma, hogy a legvalószínűbb hackelő szintén szövetségi rendszeren belüli. Akkor hogy van ez?
 

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 620
22 111
113
Én már azt is tudnám értékelni, ha a hírek értékelése nem sántítana.

Bement Bolsonaro a magyar nagykövetségre? És akkor mi van? Fel kellett volna tartóztatni?
Azon lehet rágódni, hogy ott volt 2 napot, mert nem tipikus eset. De azon, hogy bement?

Azért mert a hvg így tálalta muszáj benyalni?
 

Molon Labe

Well-Known Member
2020. július 26.
2 112
11 270
113
Ezt a társadalmasba szántam volna, de mivel zárva..

Betiltanák a kólázást a parlamentben

Támogatandó!
Nem csak a coca-cola & lmbtq összefonódása miatt. A Cola méreg....kirohasztja az ember fejét, kilövi a holdra az ember cukrát stb-stb...semmilyen + érv nem szól mellette.

Témához kapcsolódó sportolói videók közül ez a kedvencem: CR és a cola
 

Rferi66

Well-Known Member
2020. február 14.
2 814
5 897
113
Remélem rájöttél, hogy akik ezt akarták, azok ellen nincs az a biztonsági rendszer, amit ne tudnának feltörni.
Úgy látom a Hollywood-i filmekből szerzed az ismereteidet, ahol mindent 5 másodperc alatt törnek fel. Lehet hogy ez neked ez új de a valóságban ez nem így van. :) Nagyon egyszerű módszerek is hatásosak ez ellen. Például azokat a rendszereket, ahol ez nem szükséges, (biztonsági kamera) nem kötöd össze az internettel, és máris sokkal kisebb az esély hogy feltörjék. Csak hozzáértő emberek kellenek a biztonsági rendszer kiépítéséhez.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
Úgy látom a Hollywood-i filmekből szerzed az ismereteidet, ahol mindent 5 másodperc alatt törnek fel. Lehet hogy ez neked ez új de a valóságban ez nem így van. :) Nagyon egyszerű módszerek is hatásosak ez ellen. Például azokat a rendszereket, ahol ez nem szükséges, (biztonsági kamera) nem kötöd össze az internettel, és máris sokkal kisebb az esély hogy feltörjék. Csak hozzáértő emberek kellenek a biztonsági rendszer kiépítéséhez.
Akkor gondolom te meg azt nem tudod, hogy mit jelen az offsite cold/hot backup!
Meg azt, hogy egy nagykövetség esetében ennek milyen értelme van.
 
  • Tetszik
Reactions: Lucullus and Ursula

megazez

Well-Known Member
2018. július 22.
7 765
26 166
113
Úgy látom a Hollywood-i filmekből szerzed az ismereteidet, ahol mindent 5 másodperc alatt törnek fel. Lehet hogy ez neked ez új de a valóságban ez nem így van. :) Nagyon egyszerű módszerek is hatásosak ez ellen. Például azokat a rendszereket, ahol ez nem szükséges, (biztonsági kamera) nem kötöd össze az internettel, és máris sokkal kisebb az esély hogy feltörjék. Csak hozzáértő emberek kellenek a biztonsági rendszer kiépítéséhez.
Aha szóval te tudod, hogy a belső hálózat az internetre kapcsolódott?
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Nincs lyuk. Gazdasági és/vagy költségkímélési szempontból több kövi egyszerűen plázában, irodaházban van elhelyezve ...

Mellé a diplomáciai képviseleteket mindenhol jobban figyelik. Nincs itt semmi érdekesség, főleg, hogy Bolsonaro mozgását is figyelték. Egyébként twitterre is kiposztolta.

Teljesen jó a kapcsolat a brazilokkal! Nincs itt semmi látnivaló.

Más.
moderálva
 
Last edited by a moderator:

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Nincs lyuk. Gazdasági és/vagy költségkímélési szempontból több kövi egyszerűen plázában, irodaházban van elhelyezve ...

Mellé a diplomáciai képviseleteket mindenhol jobban figyelik. Nincs itt semmi érdekesség, főleg, hogy Bolsonaro mozgását is figyelték. Egyébként twitterre is kiposztolta.

Teljesen jó a kapcsolat a brazilokkal! Nincs itt semmi látnivaló.

Más.
moderálva
Viszont mivel nyomoznak Bolsonaro ellen, a hatóságoknak is több joguk van adatokat kikérni. Az időpont egyébként a karneváli időszak eleje Brazíliában.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 353
96 764
113
Elég rossz érzésem van, emiatt az interjú miatt...


A háború kitörésekor a NATO hozott egy döntést, amelynek számunkra két nagyon fontos eleme volt. Az egyik úgy szólt, a NATO nem részese az ukrajnai háborúnak. A második szerint mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy elkerüljünk egy direkt, közvetlen konfrontációt a NATO és Oroszország között. Ez a gyakorlatban azt jelentette, a tagországok bilaterális alapon fegyvereket küldenek, és pénzt adnak Ukrajnának, adott esetben információkkal segítik. Minden egyes döntést, amelyet a NATO az elmúlt két évben hozott, mi ezen a szemüvegen keresztül vizsgáltuk. Tehát volt két vörös vonal, miszerint a NATO nem részese a konfliktusnak, és el kell kerülni a közvetlen konfrontációt a NATO és Oroszország között. Eddig ezt tiszteletben tartotta mindenki. Ugyanakkor

MOST ELŐSZÖR FORDULT ELŐ OLYAN ESET, HOGY EGY ELŐTERJESZTÉSBEN EZEKET A KORÁBBAN LEFEKTETETT KONSZENZUSOKAT, A MÁR FELRAJZOLT VÖRÖS VONALAKAT GYAKORLATILAG KIRADÍROZZÁK ÉS ÁTLÉPIK.


A mostani előterjesztésnek több fontos eleme van: szeretnék növelni a NATO koordináló szerepét a kiképzésekben és a fegyverszállításokban.
...
Bár hatalmas volt a nyomás, és többen személyesen direkt a magyar álláspontot kérdőjelezték meg, a magyar delegáció közölte: Magyarország már a tervezésben sem hajlandó részt venni. Műveleti részvételt egészen biztosan nem hajtunk végre. Magyarország területén ilyen tevékenységek nem mehetnek végbe, és nem hajlandó egyetlenegy adófizetői forinttal sem hozzájárulni ehhez az akcióhoz. Ugyanis a csomaghoz hozzátettek egy ötéves ciklusú, százmilliárd eurónyi közös költségvetési lábat, amit a NATO-tagországoknak kellene összeadni. Ránk körülbelül ötvenhét milliárd forintnyi teher jutna – ez nonszensz. Már eleve ott van az ötvenmilliárd eurós európai uniós csomag, most azt szeretnék, hogy ehhez a NATO még százmilliárd eurót tegyen hozzá.
..
A döntés a héten úgy szólt, hogy az előterjesztés, a tervezés kezdődik meg. Nem született döntés magáról az úgynevezett misszióról vagy új szerepvállalásról. Na most ez részben jó hír, részben rossz. Jó, hogy még nincs végleges döntés, ám a tervezés megindult. Látva a tagországok álláspontjait, azt hiszem, annak nagyobb az esélye, hogy a tervezés vége a misszió elindításával zárul. A rossz hír, hogy tervezési időszak minden egyes pillanatában óriási nyomás lesz rajtunk, hogy szálljunk be. Azonban a kormány a végsőkig kitart, mindvégig küzdünk, nem adjuk fel a szuverén döntésünket. Nem lépünk be a tervezési fázisba sem, mert ha berántanak minket ebbe a részbe, akkor az már sajnos magával hozza, hogy onnantól kezdve nagyon nehéz kiszállni.
..
Egész pontosan úgy néz ki, hogy a fegyverszállításnál kialakulna egy erős NATO-s koordináció, és egy lengyelországi logisztikai bázisig közös szállítás lenne, onnan Ukrajnába pedig már elvileg nem NATO-s keretekben történne a fegyverek szállítása. Ami a kiképzésre vonatkozik, az ukrán katonákat nem Ukrajna, hanem a NATO-tagországok területén képeznénk ki. A pénzügyi lábbal kapcsolatban kevésbé volt lelkes a több tagország. Volt köztük olyan nagy ország is, amely azt mondta, ezt most egyelőre ne erőltessük. A NATO-ban a politikai döntések konszenzussal születnek. Itt a tervezési folyamat elindításáról volt szó, mivel a tagországok döntő többsége úgy gondolja, ez jó irány, így a tervezés meg tudott indulni.

Ön szerint amerikai nyomásra született az ötlet? Nyomást gyakorolt Washington ebben a kérdésben?

Erre azt tudom mondani, az egészen biztos, hogy a NATO-ban ilyen súlyú döntések az amerikaiak akarata ellenére nem tudnak születni. Egyébként ez pótcselekvés a NATO részéről.

Miért gondolja így?

Jön a washingtoni csúcstalálkozó, akarnak adni valamit az ukránoknak. A legelszántabbak azt gondolják, hogy az ukránokat formálisan meg is kellene hívni. Szeretném itt hangsúlyozni, ha meghívjuk az ukránokat a NATO-ba, az nyilvánvalóan a harmadik világháború kirobbanásának esélyét az egekbe lőné. Ugyanakkor mivel a tagországok döntő többsége a meghívásukat nem osztja, ezért előállt egyfajta hiányérzet többekben. De felvetődött a kérdés, hogy akkor mit adjunk az ukránoknak? És kitaláltak egy ilyen pótcselekvést, hogy legyen egy ilyen misszió, a NATO koordináló szerepét növelő előterjesztés.
..
Az elmúlt két évben számos olyan döntés, lépés született a NATO részéről, amely azt a percepciót erősíti, hogy a NATO eredeti funkciója, mely szerint ez védelmi szövetség, egyre inkább kezd megkopni, és támadó szövetség képe rajzolódik ki. Ez teljes ellentétes a NATO alapító okiratával, az azt megalapítók szándékával. A helyzet az, hogy a NATO nem áll támadás alatt, ahogyan egyetlen tagországa sem. Ehhez képest napjainkban olyan háborús pszichózisban szenved az országok vezetőinek jelentős része, mintha már valamennyien támadás alatt lennénk.

PEDIG OROSZORSZÁG RÉSZÉRŐL ELKÉPESZTŐEN LOGIKÁTLAN LÉPÉS LENNE BÁRMELY NATO-TAGORSZÁG ELLEN TÁMADÁST INDÍTANI.

Abban az esetben minden kétséget kizáróan a NATO alapszerződésének ötödik cikkelyét kellene aktiválni. Teljesen nyilvánvaló, hogy a szövetség teljes katonai kapacitása jóval erőteljesebb, mint az orosz. Tehát semmifajta logikát nem látok abban, hogy Oroszország NATO-tagországot támadna meg. És nagyon remélem, ennek kiprovokálásának sem leszünk a szemtanúi. Nyilvánvaló, egy közvetlen konfrontáció a NATO és Oroszország között már egyenlő a harmadik világháború kirobbanásával. Tehát a magam részéről azt mondom, meg kellene tartani a NATO-t az alapításakor lefektetett szabályok mentén, ami úgy szól, ez védelmi szövetség.

Hogyan látja Emmanuel Macron francia elnök szerepét, aki szerint Európának fel kell pörgetnie a védelmi ipara kapacitását?

Vele kapcsolatban az embernek furcsa érzése van. Miközben a francia elnök arról beszél, hogy nem tudja kizárni a szárazföldi csapatok küldését, addig a héten a franciák védelmi minisztere egyórás telefonos tárgyalást folytatott Oroszország védelmi miniszterével, ami fölött a nemzetközi sajtó kicsit elsiklott, de azt hiszem, egy olyan fejlemény, amely mellett azért érdemes egy ideig elidőzni. A magyar kormány egyébként ezt üdvözli. Szerintünk az helyes, hogyha a NATO-tagországok vezetői és Oroszország vezetői között közvetlen a kapcsolat. Mert ilyen feszült helyzetben, ha van kommunikáció, akkor az segít megelőzni a legnagyobb bajt – sajnos félreértések mindig lehetnek, és feszült helyzetben ezek nagy tragédiákat okozhatnak. Tehát fontos, hogy a kommunikációs csatornák nyitva maradjanak. Másrészt a háborúnak mindenképpen tárgyalásokkal kell véget érnie.

Ha a NATO-tagok nem szállítanak fegyvereket, akkor elképzelhető, hogy nem lehetne megállítani Oroszországot. Ráadásul azzal, hogy Magyarország nem küld fegyvereket, nem segít semmilyen katonai területen, úgy tűnik, az orosz agressziót nem akarjuk megállítani.

A mostani kijelentése akkor lehetne igaz, vagy akkor lenne igazságalapja, ha a többiek fegyverszállításai olyan nagyon megállították volna az orosz offenzívát.

NEM TUDJUK, HA AZ UKRÁNOK NEM KAPTAK VOLNA FEGYVERT, AKKOR MI LENNE.

Lehet, már kialakult volna a béke. Mivel nem ez történt, ezért nem tudjuk. Viszont egy dolgot tudunk: a fegyverszállításokhoz kapcsolt várakozások közel sem igazolódtak be. A fegyvert szállító országok vezetői az elmúlt két évben azt állították, ezekkel a lépésekkel a csatatéren Ukrajna sikereket érhet el, de ez nem így van. A fegyverszállítások nem segítettek abban, hogy Ukrajna a csatatéren pozitív elmozdulást érjen el.

A FEGYVERSZÁLLÍTÁSOK NEM HOZTAK FÖLÉNYT AZ OROSZOKKAL SZEMBEN.

Csak egyszerűen növelték a háborúban részt vevő fegyverek számát, és nagyobbá tették a pusztítást. Ha a nyugati országok és a magyar baloldal csak feleannyi időben, amíg háborúpárti propagandát folytattak, a béke érdekében léptek volna föl, akkor több tízezer ember életét meg lehetett volna menteni. Abból, hogy a tizenhárom szankciós csomag sikertelen volt, nem az következik, hogy meg kell próbálni egy tizennegyediket is. A kormány szerint tárgyalás útján lehet lezárni ezt a konfliktust.
..
másik része a kérdésnek Mark Rutte jelölése. Tehát védelmi szövetségről beszélünk. Olyan szövetségről, ahol nem gazdasági együttműködésről, vámokról, kereskedelmi kérdésekről döntünk, hanem arról, hogy meghalunk-e egymásért. Ilyen védelmi szövetségben százszázalékos bizalmi alapnak kell lennie, mert élet-halál kérdéséről is születhetnek döntések. Nyilvánvaló, százszázalékos bizalmi alapról nem beszélhetünk olyan ember esetében, aki nyíltan térdre akart minket kényszeríteni. Mert ha térdre akart minket kényszeríteni korábbi pozíciójában, mi a biztosíték arra, hogy ez most nem lesz a szándéka? Ilyen döntésnél a százszázalékos bizalom szükséges, ez pedig nincs meg.
 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Elég rossz érzésem van, emiatt az interjú miatt...


A háború kitörésekor a NATO hozott egy döntést, amelynek számunkra két nagyon fontos eleme volt. Az egyik úgy szólt, a NATO nem részese az ukrajnai háborúnak. A második szerint mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy elkerüljünk egy direkt, közvetlen konfrontációt a NATO és Oroszország között. Ez a gyakorlatban azt jelentette, a tagországok bilaterális alapon fegyvereket küldenek, és pénzt adnak Ukrajnának, adott esetben információkkal segítik. Minden egyes döntést, amelyet a NATO az elmúlt két évben hozott, mi ezen a szemüvegen keresztül vizsgáltuk. Tehát volt két vörös vonal, miszerint a NATO nem részese a konfliktusnak, és el kell kerülni a közvetlen konfrontációt a NATO és Oroszország között. Eddig ezt tiszteletben tartotta mindenki. Ugyanakkor

MOST ELŐSZÖR FORDULT ELŐ OLYAN ESET, HOGY EGY ELŐTERJESZTÉSBEN EZEKET A KORÁBBAN LEFEKTETETT KONSZENZUSOKAT, A MÁR FELRAJZOLT VÖRÖS VONALAKAT GYAKORLATILAG KIRADÍROZZÁK ÉS ÁTLÉPIK.


A mostani előterjesztésnek több fontos eleme van: szeretnék növelni a NATO koordináló szerepét a kiképzésekben és a fegyverszállításokban.
...
Bár hatalmas volt a nyomás, és többen személyesen direkt a magyar álláspontot kérdőjelezték meg, a magyar delegáció közölte: Magyarország már a tervezésben sem hajlandó részt venni. Műveleti részvételt egészen biztosan nem hajtunk végre. Magyarország területén ilyen tevékenységek nem mehetnek végbe, és nem hajlandó egyetlenegy adófizetői forinttal sem hozzájárulni ehhez az akcióhoz. Ugyanis a csomaghoz hozzátettek egy ötéves ciklusú, százmilliárd eurónyi közös költségvetési lábat, amit a NATO-tagországoknak kellene összeadni. Ránk körülbelül ötvenhét milliárd forintnyi teher jutna – ez nonszensz. Már eleve ott van az ötvenmilliárd eurós európai uniós csomag, most azt szeretnék, hogy ehhez a NATO még százmilliárd eurót tegyen hozzá.
..
A döntés a héten úgy szólt, hogy az előterjesztés, a tervezés kezdődik meg. Nem született döntés magáról az úgynevezett misszióról vagy új szerepvállalásról. Na most ez részben jó hír, részben rossz. Jó, hogy még nincs végleges döntés, ám a tervezés megindult. Látva a tagországok álláspontjait, azt hiszem, annak nagyobb az esélye, hogy a tervezés vége a misszió elindításával zárul. A rossz hír, hogy tervezési időszak minden egyes pillanatában óriási nyomás lesz rajtunk, hogy szálljunk be. Azonban a kormány a végsőkig kitart, mindvégig küzdünk, nem adjuk fel a szuverén döntésünket. Nem lépünk be a tervezési fázisba sem, mert ha berántanak minket ebbe a részbe, akkor az már sajnos magával hozza, hogy onnantól kezdve nagyon nehéz kiszállni.
..
Egész pontosan úgy néz ki, hogy a fegyverszállításnál kialakulna egy erős NATO-s koordináció, és egy lengyelországi logisztikai bázisig közös szállítás lenne, onnan Ukrajnába pedig már elvileg nem NATO-s keretekben történne a fegyverek szállítása. Ami a kiképzésre vonatkozik, az ukrán katonákat nem Ukrajna, hanem a NATO-tagországok területén képeznénk ki. A pénzügyi lábbal kapcsolatban kevésbé volt lelkes a több tagország. Volt köztük olyan nagy ország is, amely azt mondta, ezt most egyelőre ne erőltessük. A NATO-ban a politikai döntések konszenzussal születnek. Itt a tervezési folyamat elindításáról volt szó, mivel a tagországok döntő többsége úgy gondolja, ez jó irány, így a tervezés meg tudott indulni.

Ön szerint amerikai nyomásra született az ötlet? Nyomást gyakorolt Washington ebben a kérdésben?

Erre azt tudom mondani, az egészen biztos, hogy a NATO-ban ilyen súlyú döntések az amerikaiak akarata ellenére nem tudnak születni. Egyébként ez pótcselekvés a NATO részéről.

Miért gondolja így?

Jön a washingtoni csúcstalálkozó, akarnak adni valamit az ukránoknak. A legelszántabbak azt gondolják, hogy az ukránokat formálisan meg is kellene hívni. Szeretném itt hangsúlyozni, ha meghívjuk az ukránokat a NATO-ba, az nyilvánvalóan a harmadik világháború kirobbanásának esélyét az egekbe lőné. Ugyanakkor mivel a tagországok döntő többsége a meghívásukat nem osztja, ezért előállt egyfajta hiányérzet többekben. De felvetődött a kérdés, hogy akkor mit adjunk az ukránoknak? És kitaláltak egy ilyen pótcselekvést, hogy legyen egy ilyen misszió, a NATO koordináló szerepét növelő előterjesztés.
..
Az elmúlt két évben számos olyan döntés, lépés született a NATO részéről, amely azt a percepciót erősíti, hogy a NATO eredeti funkciója, mely szerint ez védelmi szövetség, egyre inkább kezd megkopni, és támadó szövetség képe rajzolódik ki. Ez teljes ellentétes a NATO alapító okiratával, az azt megalapítók szándékával. A helyzet az, hogy a NATO nem áll támadás alatt, ahogyan egyetlen tagországa sem. Ehhez képest napjainkban olyan háborús pszichózisban szenved az országok vezetőinek jelentős része, mintha már valamennyien támadás alatt lennénk.

PEDIG OROSZORSZÁG RÉSZÉRŐL ELKÉPESZTŐEN LOGIKÁTLAN LÉPÉS LENNE BÁRMELY NATO-TAGORSZÁG ELLEN TÁMADÁST INDÍTANI.

Abban az esetben minden kétséget kizáróan a NATO alapszerződésének ötödik cikkelyét kellene aktiválni. Teljesen nyilvánvaló, hogy a szövetség teljes katonai kapacitása jóval erőteljesebb, mint az orosz. Tehát semmifajta logikát nem látok abban, hogy Oroszország NATO-tagországot támadna meg. És nagyon remélem, ennek kiprovokálásának sem leszünk a szemtanúi. Nyilvánvaló, egy közvetlen konfrontáció a NATO és Oroszország között már egyenlő a harmadik világháború kirobbanásával. Tehát a magam részéről azt mondom, meg kellene tartani a NATO-t az alapításakor lefektetett szabályok mentén, ami úgy szól, ez védelmi szövetség.

Hogyan látja Emmanuel Macron francia elnök szerepét, aki szerint Európának fel kell pörgetnie a védelmi ipara kapacitását?

Vele kapcsolatban az embernek furcsa érzése van. Miközben a francia elnök arról beszél, hogy nem tudja kizárni a szárazföldi csapatok küldését, addig a héten a franciák védelmi minisztere egyórás telefonos tárgyalást folytatott Oroszország védelmi miniszterével, ami fölött a nemzetközi sajtó kicsit elsiklott, de azt hiszem, egy olyan fejlemény, amely mellett azért érdemes egy ideig elidőzni. A magyar kormány egyébként ezt üdvözli. Szerintünk az helyes, hogyha a NATO-tagországok vezetői és Oroszország vezetői között közvetlen a kapcsolat. Mert ilyen feszült helyzetben, ha van kommunikáció, akkor az segít megelőzni a legnagyobb bajt – sajnos félreértések mindig lehetnek, és feszült helyzetben ezek nagy tragédiákat okozhatnak. Tehát fontos, hogy a kommunikációs csatornák nyitva maradjanak. Másrészt a háborúnak mindenképpen tárgyalásokkal kell véget érnie.

Ha a NATO-tagok nem szállítanak fegyvereket, akkor elképzelhető, hogy nem lehetne megállítani Oroszországot. Ráadásul azzal, hogy Magyarország nem küld fegyvereket, nem segít semmilyen katonai területen, úgy tűnik, az orosz agressziót nem akarjuk megállítani.

A mostani kijelentése akkor lehetne igaz, vagy akkor lenne igazságalapja, ha a többiek fegyverszállításai olyan nagyon megállították volna az orosz offenzívát.

NEM TUDJUK, HA AZ UKRÁNOK NEM KAPTAK VOLNA FEGYVERT, AKKOR MI LENNE.

Lehet, már kialakult volna a béke. Mivel nem ez történt, ezért nem tudjuk. Viszont egy dolgot tudunk: a fegyverszállításokhoz kapcsolt várakozások közel sem igazolódtak be. A fegyvert szállító országok vezetői az elmúlt két évben azt állították, ezekkel a lépésekkel a csatatéren Ukrajna sikereket érhet el, de ez nem így van. A fegyverszállítások nem segítettek abban, hogy Ukrajna a csatatéren pozitív elmozdulást érjen el.

A FEGYVERSZÁLLÍTÁSOK NEM HOZTAK FÖLÉNYT AZ OROSZOKKAL SZEMBEN.

Csak egyszerűen növelték a háborúban részt vevő fegyverek számát, és nagyobbá tették a pusztítást. Ha a nyugati országok és a magyar baloldal csak feleannyi időben, amíg háborúpárti propagandát folytattak, a béke érdekében léptek volna föl, akkor több tízezer ember életét meg lehetett volna menteni. Abból, hogy a tizenhárom szankciós csomag sikertelen volt, nem az következik, hogy meg kell próbálni egy tizennegyediket is. A kormány szerint tárgyalás útján lehet lezárni ezt a konfliktust.
..
másik része a kérdésnek Mark Rutte jelölése. Tehát védelmi szövetségről beszélünk. Olyan szövetségről, ahol nem gazdasági együttműködésről, vámokról, kereskedelmi kérdésekről döntünk, hanem arról, hogy meghalunk-e egymásért. Ilyen védelmi szövetségben százszázalékos bizalmi alapnak kell lennie, mert élet-halál kérdéséről is születhetnek döntések. Nyilvánvaló, százszázalékos bizalmi alapról nem beszélhetünk olyan ember esetében, aki nyíltan térdre akart minket kényszeríteni. Mert ha térdre akart minket kényszeríteni korábbi pozíciójában, mi a biztosíték arra, hogy ez most nem lesz a szándéka? Ilyen döntésnél a százszázalékos bizalom szükséges, ez pedig nincs meg.
Tudod mit? Jőjjön, aminek jönnie kell!

Menjen be a NATO bármilyen formában, aztán oktasson ruszkit, ha tud! De megjegyezném, aki eddig Oroszországot az utóbbi 300 évben megtámadta, annak Oroszország gyalogosan ment a fővárosáig ...

Ha az kell, hogy bukjon a brüsszelita elit, a buta szoci-libsi-zöld faxfejek, ám legyen, csináljanak egy háborút! De utána nem ám picsogni, hogy eltűnt 117,5 város/ország mintha ott se lett volna a csúnya oroszok miatt!

Értem, hogy NATO-tagok vagyunk ..., de elegem van ebből az ukrán náci népmeséből ami 2014 óta megy. Jön ami jön, oszt jónapot.
 

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
3 880
13 191
113
Tudod mit? Jőjjön, aminek jönnie kell!

Menjen be a NATO bármilyen formában, aztán oktasson ruszkit, ha tud! De megjegyezném, aki eddig Oroszországot az utóbbi 300 évben megtámadta, annak Oroszország gyalogosan ment a fővárosáig ...

Ha az kell, hogy bukjon a brüsszelita elit, a buta szoci-libsi-zöld faxfejek, ám legyen, csináljanak egy háborút! De utána nem ám picsogni, hogy eltűnt 117,5 város/ország mintha ott se lett volna a csúnya oroszok miatt!

Értem, hogy NATO-tagok vagyunk ..., de elegem van ebből az ukrán náci népmeséből ami 2014 óta megy. Jön ami jön, oszt jónapot.
Hat azért koszonom nincs kedvem háborúzni és azt nezni mikor dobtam egy fogyatékos dronrol gránátot
 

kegyetlen petymeg

Well-Known Member
2020. április 18.
1 434
9 777
113
Nem tudom. De valahogy kiszivárgott a nagykövetség belső video felvétele. Vagy interneten keresztül, vagy valaki kivitte. Mindenképpen lyuk van a biztonsági rendszeren.
Nos, mint azóta kiderült, két brazil alkalmazott juttatta ki a felvételeket a sajtóhoz. Ez volt a biztonsági rés.
Már nem dolgoznak a nagykövetségen.