Amúgy ez a szám a tényleges megtekintést mutatja vagy hogy ennyi fióknak/embernek lett kiajánlva? Mert nálam pl a Leopard videót 1,4 milliónak ajánlotta ki a YT és abból lett 80,7 ezer megtekintés
Ugyan az, amit a látogató view nek lát az valójában az impression szám, szóval ha csak megjelenik a folyamodban és áttekersz felette tehát "látod" már számolja a számláló, de a részletes adatokat a feltöltő látja a videó/post nézettségi adatairól, az én esetemben ez általában a negyede az impressionnak, viszont egy 1-2 perces videót átlagban csak 5-10% néz végig, minél hosszabb annál kevesebben. Szóval jól néz ki ez a dolog, és Musk okkal változtatta meg mert régen fordítva volt, de nem, nem nézi meg ennyi ember a videót, és főleg nem végig. Marketingtrükk de nagyon hatékony, mert az emberek elhiszik és ezért még több tartalomgyártó használja a platformot aztán ha már elkezdi ott marad, és így valóban nő a felhasználói szám és márka érték.
YT-n úgy tudom akkor számít megtekintésnek, ha legalább fél percet megnéztek belőle.
Ezzel csalt a a facebook, mivel náluk az ha elindult a videó már megtekintésnek minősült, így felfújták a nézettségi számokat (főleg mivel alapértelmezetten automatikusan elindítja a videót a kliens ha fölé görgetnek), ezt megnövelték 15 mp-re miután kipukkant a balhé.
Mondjuk én nem nevezném ezt csalásnak, mert ki dönti el hogy mi a szabály?
A fb kinyírta saját magát de nem az ilyenekkel hanem azzal hogy 10% releváns tartalmat tolt be 90% reklám közé, ezzel szemben a twitter 90% ban releváns tartalmat mutat és 10% reklám, nem olyan fejőstehén de növekedni tud, ráadásul aki ebből pénzt csinál annak megéri megvenni nagyon a prémiumot.
Amúgy az interjú szempontjából nem is lényeges, már most óriási körülötte a hírverés és az ellen oldal is nyomja neki a marketinget, szóval ha az interjút nem is de a rövid összefoglaló leiratot rengetegen fogják látni több helyen is.