1 pozitív hozadéka van a lengyel-belorusz konfliktusnak.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem ilyen egyszeru a tortenet. Hatarteruleten meg nincs lovoldozes semmire es senkire, amig van egy csepp magahoz valo esze is mindket oldalnak.
Adott esetben mi van ha veletlenul lelovetsz egy migrans gyereket a hatar masik oldalan? Na meg itt volt tegnap ez a halott lengyel katona is. Szoval jobb ha nincs fegyver, amugy sincs olyan helyzet hogy kene barmire is.
Meg a kinaiak meg az indiaiak is csak asokkal meg betonvasakkal verik egymast, nem lovoldoznek.
Ez mennyiben pozitív?1 pozitív hozadéka van a lengyel-belorusz konfliktusnak.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
Mert nem hívták őket?Mike Turner amerikai kongresszusi képviselő a Fox News-nak beszélt az amerikai katonák Ukrajna területén való jelenlétéről.
„Ukrajnában már ott vannak a a katonáink” – idézi őt a RIA Novosztyi.
Miért nincsenek orosz katonák Mexikóban és Kanadában?
Nem lehetőség. A légitársaság köteles ellenőrizni, hogy az utasnak rendben vannak a dokumentumai. Gyakorlatilag az első ellenőrzés ki van szervezve hozzájuk. Az általam betett szövegben csak az van feltételes módban, hogy a légitársaság mikor végzi az ellenőrzést. A check-in pultnál, vagy beszállás előtt.
Biztos lehetsz benne, hogy bárhol is száll fel a gép, olyan dokumentumokkal rendelkeznek az utasok, amit a célállomáson elfogadnak. A reptéri protokolok hasonlóak minden reptéren. Ahol nem megfelelő a biztonsági ellenőrzés, onnan nem jöhet gép az EU-ba.
Jó érzékkel, a "britek" felirat alá betettek egy lengyel rajt.1 pozitív hozadéka van a lengyel-belorusz konfliktusnak.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
1 pozitív hozadéka van a lengyel-belorusz konfliktusnak.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
Mert nem hívták őket?
Ne beszélj már marhaságot.Látom a tények nem befolyásolják az álláspontodat. A feltett kérdésre pedig nem válaszolsz.
Ha szerinted légi úton szállított illegális bevándorló nem létezik, mert a gépre fel sem juthat, sehol a világon, akkor hogyan jutnak el ezek az emberek Minszkig?
Hogy lehetnek szerinted a fehéroroszok a hibásak, ha szerinted a légitársaság felelőssége és kötelezettsége a beutazási feltételek ellenőrzése még felszállás előtt?
Vagy ha a saját elképzelésed és a valóság közt feszülő ellentmondást úgy kívánod feloldani, hogy szerinted ezeknek az embereknek mégsem kell vízum és jogszerűen utazhatnak be Fehéroroszországba, mert minden papírjuk megvan és minden feltételet teljesítenek, akkor milyen alapon kellene a fehéroroszoknak visszadobni őket?
Tudod miért írják azt, hogy "ellenőrizze a repülőjegy megvásárlásakor elfogadott Utazási feltételeket"? Azért mert a légitársaság mondja meg az utazási feltételekben, hogy mit kér és mit nem. A légitársaság dönti el, hogy mik az ő feltételei. Nem köteles rá, hanem lehetősége van. És ezzel a lehetőséggel vagy él, vagy nem. Kizárólag a hagyományos becsekkolás esetében és kizárólag a menetrend szerinti járatain, amire a repjegyeket árulja.
De tudod mi az a charter gép? Bérlet repülő, ahol a légitársaság csak a gépet és annak személyzetét biztosítja, semmi egyebet nem tesz. Ebben az esetben a megbízó dönti el, hogy kit tesz fel a gépre és mit vizsgál. A légitársaság konkrétan az égvilágon semmit nem néz. Nem az ő dolga és felelőssége. Tovább megyek, igazából joga sincs rá, ha a szerződésben külön nem köt ki ilyesmit. Mivel charter esetén nem a légitársaság és az utas közt jön létre szerződés, hanem a megbízó és az utas közt, valamint a megbízó és a légitársaság közt. A légitársaság nem repjegyet ad el az utasoknak, hanem gépet ad bérbe a megbízónak.
Ha a megbízó az indulás előtt fél órával tesz fel egy ismeretlen személyt az utaslistára, vagy az utasoknak nincsenek papírjaik, az a megbízó lelkén szárad. Majd legfeljebb a célállomáson nem engedik ki a delikvenst a terminálból és megmondják neki, hogy menjen haza. Ez működik is, akkor ha a megbízó egy komoly utazási iroda, amely eleve átvállalja a vízum ügyintézést is, vagy ha valaki egyénileg szerez vízumot, akkor az utazási iroda a saját érdekben ellenőrzi azt. De ha a megbízó eleve csak egyirányú útban gondolkodik és eszébe sincs semmit megkövetelni... Ha a megbízót állatira nem érdekli, hogy ki fogja őt beperelni és miért, mert csak egy stróman kamu cége... Ha a megbízót nem érdekli, hogy mit szólnak a fehéroroszok, mert nem hosszú távú, barátságos együttműködésben gondolkodik... Akkor megkaptad a jelenlegi, tényszerűen fennálló helyzetet.
Magas labda volt, muszáj volt lecsapniKubába hívták, de az nem nagyon tetszett a jenkiknek.
Saját hülyeséguk miatt vannak ott jenki katonák. Novorussia tervet megvalósítani2014 ben és lejátszott meccs lett volna azóta. Azt hiszik hogy az oroszoknak jobb lesz/lett ?Mike Turner amerikai kongresszusi képviselő a Fox News-nak beszélt az amerikai katonák Ukrajna területén való jelenlétéről.
„Ukrajnában már ott vannak a a katonáink” – idézi őt a RIA Novosztyi.
Miért nincsenek orosz katonák Mexikóban és Kanadában?
1 pozitív hozadéka van a lengyel-belorusz konfliktusnak.
London kiáll az összes visegrádi ország mellett.
Szerintem Te nem akarod érteni. A légitársaság nem enged fel olyat a gépre, akit nem fognak beengedni a cél országban. És ez nem a légitársaság döntése, hanem kötelezettsége.Látom a tények nem befolyásolják az álláspontodat. A feltett kérdésre pedig nem válaszolsz.
Ha szerinted légi úton szállított illegális bevándorló nem létezik, mert a gépre fel sem juthat, sehol a világon, akkor hogyan jutnak el ezek az emberek Minszkig?
Hogy lehetnek szerinted a fehéroroszok a hibásak, ha szerinted a légitársaság felelőssége és kötelezettsége a beutazási feltételek ellenőrzése még felszállás előtt?
Vagy ha a saját elképzelésed és a valóság közt feszülő ellentmondást úgy kívánod feloldani, hogy szerinted ezeknek az embereknek mégsem kell vízum és jogszerűen utazhatnak be Fehéroroszországba, mert minden papírjuk megvan és minden feltételet teljesítenek, akkor milyen alapon kellene a fehéroroszoknak visszadobni őket?
Tudod miért írják azt, hogy "ellenőrizze a repülőjegy megvásárlásakor elfogadott Utazási feltételeket"? Azért mert a légitársaság mondja meg az utazási feltételekben, hogy mit kér és mit nem. A légitársaság dönti el, hogy mik az ő feltételei. Nem köteles rá, hanem lehetősége van. És ezzel a lehetőséggel vagy él, vagy nem. Kizárólag a hagyományos becsekkolás esetében és kizárólag a menetrend szerinti járatain, amire a repjegyeket árulja.
De tudod mi az a charter gép? Bérlet repülő, ahol a légitársaság csak a gépet és annak személyzetét biztosítja, semmi egyebet nem tesz. Ebben az esetben a megbízó dönti el, hogy kit tesz fel a gépre és mit vizsgál. A légitársaság konkrétan az égvilágon semmit nem néz. Nem az ő dolga és felelőssége. Tovább megyek, igazából joga sincs rá, ha a szerződésben külön nem köt ki ilyesmit. Mivel charter esetén nem a légitársaság és az utas közt jön létre szerződés, hanem a megbízó és az utas közt, valamint a megbízó és a légitársaság közt. A légitársaság nem repjegyet ad el az utasoknak, hanem gépet ad bérbe a megbízónak.
Ha a megbízó az indulás előtt fél órával tesz fel egy ismeretlen személyt az utaslistára, vagy az utasoknak nincsenek papírjaik, az a megbízó lelkén szárad. Majd legfeljebb a célállomáson nem engedik ki a delikvenst a terminálból és megmondják neki, hogy menjen haza. Ez működik is, akkor ha a megbízó egy komoly utazási iroda, amely eleve átvállalja a vízum ügyintézést is, vagy ha valaki egyénileg szerez vízumot, akkor az utazási iroda a saját érdekben ellenőrzi azt. De ha a megbízó eleve csak egyirányú útban gondolkodik és eszébe sincs semmit megkövetelni... Ha a megbízót állatira nem érdekli, hogy ki fogja őt beperelni és miért, mert csak egy stróman kamu cége... Ha a megbízót nem érdekli, hogy mit szólnak a fehéroroszok, mert nem hosszú távú, barátságos együttműködésben gondolkodik... Akkor megkaptad a jelenlegi, tényszerűen fennálló helyzetet.
Nem erre gondoltam. A brittek támogatják a katonai határvédelmet a migránsok ellen.Ez mennyiben pozitív?
Ezek a seggfej britek még képesek és kirobbantanak egy háborút a oroszokkal.
Az jó lesz nekünk szerinted? Menni akarsz megdögleni az oroszok ellen? Sok szerencsét hozzá!
Mégegyszer a politikai támogatásra gondoltam a V4 mellett, nem a vilaghaborúra.Pozitív hozadéknak tekintesz egy háborút, amibe esetleg minket is berángatnak? Szeretnél atomvillanásnál melegedni?
Erre még otthon is képtelenek, pedig ott a tenger is segít.Nem erre gondoltam. A brittek támogatják a katonai határvédelmet a migránsok ellen.