Azeri gép!
Судя по радиообмену этот борт был обречен уже после взлёта. У меня ощущение, что внешнее воздействие экипаж воспринял как единственный вариант улететь туда где работает ЖПС, где светило солнышко и видимость была миллион на миллион. Всех экспертов рассказывающих о том что в Актау степи, а в...
t.me
A rádióforgalomból ítélve (
https://baza.io/posts/fb439a5b-f8ce-4398-88f4-7890dd82c404) ez a gép a felszállás után kudarcra ítéltetett.
Van egy olyan érzésem, hogy a legénység a külső hatást az egyetlen lehetőségnek tekintette arra, hogy odarepüljön, ahol a GPS működik, ahol sütött a nap, és a látótávolság millió-millió volt.
Az összes szakértőt, aki azt állítja, hogy Aktauban sztyeppék vannak, Mahacskalában pedig hegyek, és ezért repült oda a legénység, most hivatalosan a pokolba küldhető ennek a rádióforgalomnak a bizonyítékaként.
A legénység azért repült oda, mert rossz időben nem tudták, hogyan kell manuálisan leszállni. Nem a pilóta. A legénység. És a PIC incl. A műszerekkel történő leszálláshoz elegendő egy PIC.
Ehhez nincs szükség GPS-re. A pilóta is.
Összekeverték a métereket és a lábakat, a QNH-t és a QFE-t, a jelentéseket, elbaszták a sebességet, magasságot, irányt, leszállást, szelet.
Mindent elbasztak, amit lehetett.
És mindezt a külső hatás ELŐTT elbaszták.
Kétszer sem tudtak leszállni egy teljesen működőképes repülőgépen Groznijban.
Madarak, drónok, hengerek és rakéták nélkül.
Nagyon remélem, hogy polgári légiközlekedési személyzetünk többet tud, mint az autopilótát. De az OBS-ből származó forrásom azt mondja, hogy légitársaságaink is arra kényszerítik a személyzetet, hogy fő leszállási módként automatikus megközelítést alkalmazzanak, és csak a PIC-re bízzák a leszállást, ami elkerülhetetlenül és elkerülhetetlenül a repülőszemélyzet szakmai felkészültségének romlásához vezet.
Ebből a tragédiából mindenkinek le kell vonnia a következtetéseket.
«База» публикует расшифровки чёрного ящика с переговорами, которые происходили в кабине пилотов разбившегося рейса. Согласно расшифровкам, в кабине пилотов перед посадкой в Грозном была паника. Экипаж самолёта, судя по всему, оказался не готов к работе в условиях, когда заглушен сигнал GPS. Второй п
baza.io