Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Majd a szakik megmondják a tuttit. ...Ezek az öreg Fekete tengeri bárkák honnét vannak? Mert utóbbi időben többet is látni, mind olyan tipikus formák és állapotúak, ha kihajtják belőlük a "kilómétereket" kicsit felpöröghet az új hajó gyártás. Szerintem.
Majd a szakik megmondják a tuttit. ...
Számomra nagyon meglepő, hogy ennyire bírják.
Ha, végig lehetne követni, hogy ezek a "partra szállító" hajók hányszor megfordultak utánpótlás ügyileg az elmúlt 2 évben, biztos érdekes számok lennének. Többször beillesztettem erre a Fórumra ezzel kapcsolatos képeket.
Nagyon komoly műszaki háttérnek kell lenni, amellett valószínűleg bírják is a gyűrődést.
Helyi taxi.
Inkább olvass mielőtt írsz.
Ha jól értem, most az egy darab, néhanapján felbukkanó Il-22-esről beszélsz. Illetve volt egy kósza Tu-142 is. Vagy van más is?Van EW gép Szíriában
A fékezőkábel az nem a hajó része? A kitérő leszállást balfaszkodó repirányítók az nem a hajó része?ezen kívül a Kuznyecovval nem volt baj(maga a hajó nem hibásodott mehg rendben működött).
Akkor véleményed szerint a személyzet sem a hajó része. Érdekes meglátás, de én inkább arra hajlok, hogy bizony az, mert nélkül még a murmanszki kikötőt se hagyta volna el.Az nem a kábel hibája ha nem cserélik ki időben + hagyják kifogyni a kerozint a gépből ami emiatt lezuhan.
Ajaj, most aztán jól megkaptam. Egy újabb vérig sértett szektatag, aki agresszív kismalac módjára feddi meg a másként gondolkodókat. Erre posztomra gondolom majd az lesz a válasz hogy biztos nem is tudok olvasni, csak írni.
Ha jól értem, most az egy darab, néhanapján felbukkanó Il-22-esről beszélsz. Illetve volt egy kósza Tu-142 is. Vagy van más is?
De tudod mit, itt egy lista egy másik részvevő fél és csatlósai térségben állomásozó EW-gépeiről (és akkor a szintén többnyire az ISIS kommunikációs hálózatának felderítésére használt tengerészeti járőrgépeket, UAV-okat és AWACS-eket még ki is hagytam):
Bahrein, Isa:
EP-3E
Ciprus, Akrotiri:
RC-135W
Sentirel R1
Iraq, Bashur:
U-28A
Jordánia, Prince Hasan:
Atlantique 2
Kuwait, Al Jaber:
EC-27J
Kuwait, Al Salem:
RC-12X
EC-130H
EC-130J
Katar, Al Udeid:
RC-135
E-8
Törökország, Incirlik:
EA-6B
Emirátusok, Al Dhafra:
EQ-4B
MQ-4C
RQ-4
Végül a térségben minimum egy hordozó:
EA-18G
Persze értem én, hogy az oroszoknak ott van a helyszínen a szír sereg, ha felderítés kell, de akkor is.
Ha küldesz egy hasonló listát az orosz EW gépekről, akkor lesz mit olvasnom Mester, hogy aztán írhassak.
A fékezőkábel az nem a hajó része? A kitérő leszállást balfaszkodó repirányítók az nem a hajó része?
Akkor véleményed szerint a személyzet sem a hajó része. Érdekes meglátás, de én inkább arra hajlok, hogy bizony az, mert nélkül még a murmanszki kikötőt se hagyta volna el.
A hajót külön vizsgálni egyébként sincs értelme, csapásmérésre a hajó+repwing+személyzet együttese képes, a hajó önmagában nem értelmezhető fegyverrendszer.
A fékező kábel mindenhol szakad,ha nem az szakadna el akkor a gépből szakadna ki a fékhorog...A személyzet az nem a hajó része.Ha te összetöröd az autód mert nem tudsz vezetni az nem az autó hibája.
A felkelők ellen ugyan milyen EW gép kellene?Semmi!Amikor ott van az orosz EW gép akkor okkal van ott és az okot nem a felkelők szolgáltatják mint ahogy a nyugati országok EW gépei sem a szír kormányerők ellen repked arrafelé.
Tulajdonképpen nem értem mi a bajod.Írtál egy több sebből vérző hsz.-t.Aminek egyik mondatában az szerepel ,hogy : "nincs se utántöltőjük se EW gépük se a térségben,". Ez nem igaz. Erre felhívták a figyelmed mire hisztérikus személyeskedő vádaskodásba kezdtél a másként gondolkodás rossz dumájával.Ajaj, most aztán jól megkaptam. Egy újabb vérig sértett szektatag, aki agresszív kismalac módjára feddi meg a másként gondolkodókat. Erre posztomra gondolom majd az lesz a válasz hogy biztos nem is tudok olvasni, csak írni.
Ha jól értem, most az egy darab, néhanapján felbukkanó Il-22-esről beszélsz. Illetve volt egy kósza Tu-142 is. Vagy van más is?
De tudod mit, itt egy lista egy másik részvevő fél és csatlósai térségben állomásozó EW-gépeiről (és akkor a szintén többnyire az ISIS kommunikációs hálózatának felderítésére használt tengerészeti járőrgépeket, UAV-okat és AWACS-eket még ki is hagytam):
Bahrein, Isa:
EP-3E
Ciprus, Akrotiri:
RC-135W
Sentirel R1
Iraq, Bashur:
U-28A
Jordánia, Prince Hasan:
Atlantique 2
Kuwait, Al Jaber:
EC-27J
Kuwait, Al Salem:
RC-12X
EC-130H
EC-130J
Katar, Al Udeid:
RC-135
E-8
Törökország, Incirlik:
EA-6B
Emirátusok, Al Dhafra:
EQ-4B
MQ-4C
RQ-4
Végül a térségben minimum egy hordozó:
EA-18G
Persze értem én, hogy az oroszoknak ott van a helyszínen a szír sereg, ha felderítés kell, de akkor is.
Ha küldesz egy hasonló listát az orosz EW gépekről, akkor lesz mit olvasnom Mester, hogy aztán írhassak.
A fékezőkábel az nem a hajó része? A kitérő leszállást balfaszkodó repirányítók az nem a hajó része?
Akkor véleményed szerint a személyzet sem a hajó része. Érdekes meglátás, de én inkább arra hajlok, hogy bizony az, mert nélkül még a murmanszki kikötőt se hagyta volna el.
A hajót külön vizsgálni egyébként sincs értelme, csapásmérésre a hajó+repwing+személyzet együttese képes, a hajó önmagában nem értelmezhető fegyverrendszer.