Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem az üzemanyag az ajtóban.Mi volt a második robbanás,mégegy akna,vagy az üzemanyag?
A gá lőszerek nem pukkannak ekkorát,vagy tévedek?
Mi volt a második robbanás,mégegy akna,vagy az üzemanyag?
A gá lőszerek nem pukkannak ekkorát,vagy tévedek?
Nem az ülés alatt van az üzemanyag, hanem az ülés mögött. Középen van a tartály, a két oldalán meg a lövészek. Meg az ajtóban. Bár azt állítólag csak arra találták ki, hogy ne kelljen kìvülről hordót tenni a gépre.Tervezésileg nem rossz megoldás üzemabyagra ültetni a deszantot.... Hogy lehet ekkora marhaságot leírni?
A lényeg az, hogy a küzdőtérben van, nem az, hogy a támlában vagy az üles alatt.Nem az ülés alatt van az üzemanyag, hanem az ülés mögött. Középen van a tartály, a két oldalán meg a lövészek. Meg az ajtóban. Bár azt állítólag csak arra találták ki, hogy ne kelljen kìvülről hordót tenni a gépre.
Ez akkoriban nem csak az oroszok csinálták. Szerintem a Marder-ban is ott van. Legalábbis ugyanolyan az elrendezése, mint a BMP-nek.A lényeg az, hogy a küzdőtérben van, nem az, hogy a támlában vagy az üles alatt.
Ez a motor egyidős a BMP-3-al. Mikori mérnöki tudomány csúcsa egy 36 éves motor? Mert az tuti, hogy nem a 2023-as mérnöki tudomány csúcsa még Oroszországban sem.Vojennaja Prijomka ma reggeli adása
Hajtómü a BMP-hez
Teljesítmény - 500LE, főtengely - edzett, forgattyúház - alumínium, üzemanyag - bármilyen, legyen az dízel, legyen az kerozin, legyen az alkohol - nem sport szuperautóról beszélünk, hanem gyalogsági harcjárműről. Pontosabban a motorjáról - UTD-29. Ez a belső égésű motor a mérnöki tudomány csúcsa. A több mint 20 tonnás jármű BMP-3-at képes rekord 70 kilométeres óránkénti sebességre felgyorsítani, és magabiztosan működik olyan körülmények között is, amikor sérült és szivárog az olaj. A „Military Acceptance” forgatócsoportja Barnaulba megy, egy üzembe, ahol gyalogsági harcjárművekhez gyártanak motorokat. A műsor házigazdája, Alekszej Egorov bemutatja, hogyan kovácsolják és edzik az acél főtengelyt, hogyan olvasztják az alumínium motorházat, és azt is elmagyarázza, hogy pontosan mitől is egyedi ez a motor. Kategóriájában ez a motor nagyon kicsinek és könnyűnek számít.
Teljesítmény - 500LE, főtengely - edzett, forgattyúház - alumínium, üzemanyag - bármilyen, legyen az dízel, legyen az kerozin, legyen az alkohol - nem sport szuperautóról beszélünk, hanem gyalogsági harcjárműről. Pontosabban a motorjáról - UTD-29.
Az új fejlesztések mint a BMP "Manul" már eleve az új UTD-32T motort kapják. A BMP-3 -hoz is már bejelentette a Rostec, hogy megkapják az UTD-32T-t -hamarosan. Tehát először át kell állni az új hajtómü szériagyártására. Egyébként a videóban szó van róla, hogy bővíteni fogják a gyártást-látható egy üres üzemcsarnok ahová majd új szerszámgépek kerülnek.Akkor a BMP-3M UTD32-es 660LE-s motorját nem gyártják a jelenlegi BMP-3-hoz?
Csak ezért kérdezem, mert a legutóbbi BMP-2/3 gyártós/felújítós adásban a BMP-3M kapcsán az erősebb motorról beszéltek. Az meg ugye az UTD32-es. Nem tudom, hogy erről tudunk-e valamit pluszban?
Amúgy a BMP-3 ára 2019-ben 85,944,658 rubel volt.
Ez mostani árfolyamon 932,666 USA dollár.
Ha volt is egy kis infláció, akkor kb. 1 misi nekik egy BMP-3-as.
Innen érdemes nézni azt, hogy a wunderwaffe Pumának több, mint 2 millió euró csak a motorja....
És ha jól emlékszem több, mint 20 millió euró egy Puma.
A videóhoz lévő leírást fordítottam le, hogy legalább fogalmatok legyen valamiről , hogy miről szól a videó és ne járjatok úgy mint a tyúk az abc-vel. Nyilván arra az évre vonatkozik, amikor a motort kifejlesztették.Ez a motor egyidős a BMP-3-al. Mikori mérnöki tudomány csúcsa egy 36 éves motor? Mert az tuti, hogy nem a 2023-as mérnöki tudomány csúcsa még Oroszországban sem.