BMP -1, -2, -3

Mi volt a második robbanás,mégegy akna,vagy az üzemanyag?
A gá lőszerek nem pukkannak ekkorát,vagy tévedek?


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mi volt a második robbanás,mégegy akna,vagy az üzemanyag?
A gá lőszerek nem pukkannak ekkorát,vagy tévedek?


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szerintem az üzemanyag az ajtóban.
 
Mi volt a második robbanás,mégegy akna,vagy az üzemanyag?
A gá lőszerek nem pukkannak ekkorát,vagy tévedek?


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hátul van az üzemanyag. Részben azon ülnek a lövészek, részben az ajtóban van. Ott van még az akkumulátor is, hogy minden jó legyen.
Ez tervezésileg nem rossz megoldás addig amíg nem tolatva mész rá egy aknamezőre....
Ha mégis a videón látszik a végeredmény :(

dfd3f6cd3e8becc3d4debe93a35ca261.jpg
 
Tervezésileg nem rossz megoldás üzemabyagra ültetni a deszantot.... Hogy lehet ekkora marhaságot leírni?
 
  • Tetszik
Reactions: Törppapa
Tervezésileg nem rossz megoldás üzemabyagra ültetni a deszantot.... Hogy lehet ekkora marhaságot leírni?
Nem az ülés alatt van az üzemanyag, hanem az ülés mögött. Középen van a tartály, a két oldalán meg a lövészek. Meg az ajtóban. Bár azt állítólag csak arra találták ki, hogy ne kelljen kìvülről hordót tenni a gépre.
 
Nem az ülés alatt van az üzemanyag, hanem az ülés mögött. Középen van a tartály, a két oldalán meg a lövészek. Meg az ajtóban. Bár azt állítólag csak arra találták ki, hogy ne kelljen kìvülről hordót tenni a gépre.
A lényeg az, hogy a küzdőtérben van, nem az, hogy a támlában vagy az üles alatt.
 
  • Tetszik
Reactions: Rferi66
Új ukrán harci modul:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
+1 érdekesség:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and enzo
Egyiptom bemutatja a helyben gyártott Sena 200 IFV-t az EDEX 2023 kiállításon
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Vojennaja Prijomka ma reggeli adása

Hajtómü a BMP-hez

Teljesítmény - 500LE, főtengely - edzett, forgattyúház - alumínium, üzemanyag - bármilyen, legyen az dízel, legyen az kerozin, legyen az alkohol - nem sport szuperautóról beszélünk, hanem gyalogsági harcjárműről. Pontosabban a motorjáról - UTD-29. Ez a belső égésű motor a mérnöki tudomány csúcsa. A több mint 20 tonnás jármű BMP-3-at képes rekord 70 kilométeres óránkénti sebességre felgyorsítani, és magabiztosan működik olyan körülmények között is, amikor sérült és szivárog az olaj. A „Military Acceptance” forgatócsoportja Barnaulba megy, egy üzembe, ahol gyalogsági harcjárművekhez gyártanak motorokat. A műsor házigazdája, Alekszej Egorov bemutatja, hogyan kovácsolják és edzik az acél főtengelyt, hogyan olvasztják az alumínium motorházat, és azt is elmagyarázza, hogy pontosan mitől is egyedi ez a motor. Kategóriájában ez a motor nagyon kicsinek és könnyűnek számít.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Vojennaja Prijomka ma reggeli adása

Hajtómü a BMP-hez

Teljesítmény - 500LE, főtengely - edzett, forgattyúház - alumínium, üzemanyag - bármilyen, legyen az dízel, legyen az kerozin, legyen az alkohol - nem sport szuperautóról beszélünk, hanem gyalogsági harcjárműről. Pontosabban a motorjáról - UTD-29. Ez a belső égésű motor a mérnöki tudomány csúcsa. A több mint 20 tonnás jármű BMP-3-at képes rekord 70 kilométeres óránkénti sebességre felgyorsítani, és magabiztosan működik olyan körülmények között is, amikor sérült és szivárog az olaj. A „Military Acceptance” forgatócsoportja Barnaulba megy, egy üzembe, ahol gyalogsági harcjárművekhez gyártanak motorokat. A műsor házigazdája, Alekszej Egorov bemutatja, hogyan kovácsolják és edzik az acél főtengelyt, hogyan olvasztják az alumínium motorházat, és azt is elmagyarázza, hogy pontosan mitől is egyedi ez a motor. Kategóriájában ez a motor nagyon kicsinek és könnyűnek számít.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez a motor egyidős a BMP-3-al. Mikori mérnöki tudomány csúcsa egy 36 éves motor? Mert az tuti, hogy nem a 2023-as mérnöki tudomány csúcsa még Oroszországban sem.
 
Teljesítmény - 500LE, főtengely - edzett, forgattyúház - alumínium, üzemanyag - bármilyen, legyen az dízel, legyen az kerozin, legyen az alkohol - nem sport szuperautóról beszélünk, hanem gyalogsági harcjárműről. Pontosabban a motorjáról - UTD-29.

Akkor a BMP-3M UTD32-es 660LE-s motorját nem gyártják a jelenlegi BMP-3-hoz?
Csak ezért kérdezem, mert a legutóbbi BMP-2/3 gyártós/felújítós adásban a BMP-3M kapcsán az erősebb motorról beszéltek. Az meg ugye az UTD32-es. Nem tudom, hogy erről tudunk-e valamit pluszban?

Amúgy a BMP-3 ára 2019-ben 85,944,658 rubel volt.
Ez mostani árfolyamon 932,666 USA dollár.
Ha volt is egy kis infláció, akkor kb. 1 misi nekik egy BMP-3-as.
Innen érdemes nézni azt, hogy a wunderwaffe Pumának több, mint 2 millió euró csak a motorja....
És ha jól emlékszem több, mint 20 millió euró egy Puma.
:cool:
 
Akkor a BMP-3M UTD32-es 660LE-s motorját nem gyártják a jelenlegi BMP-3-hoz?
Csak ezért kérdezem, mert a legutóbbi BMP-2/3 gyártós/felújítós adásban a BMP-3M kapcsán az erősebb motorról beszéltek. Az meg ugye az UTD32-es. Nem tudom, hogy erről tudunk-e valamit pluszban?

Amúgy a BMP-3 ára 2019-ben 85,944,658 rubel volt.
Ez mostani árfolyamon 932,666 USA dollár.
Ha volt is egy kis infláció, akkor kb. 1 misi nekik egy BMP-3-as.
Innen érdemes nézni azt, hogy a wunderwaffe Pumának több, mint 2 millió euró csak a motorja....
És ha jól emlékszem több, mint 20 millió euró egy Puma.
:cool:
Az új fejlesztések mint a BMP "Manul" már eleve az új UTD-32T motort kapják. A BMP-3 -hoz is már bejelentette a Rostec, hogy megkapják az UTD-32T-t -hamarosan. Tehát először át kell állni az új hajtómü szériagyártására. Egyébként a videóban szó van róla, hogy bővíteni fogják a gyártást-látható egy üres üzemcsarnok ahová majd új szerszámgépek kerülnek.

Manul.jpg
 
Ez a motor egyidős a BMP-3-al. Mikori mérnöki tudomány csúcsa egy 36 éves motor? Mert az tuti, hogy nem a 2023-as mérnöki tudomány csúcsa még Oroszországban sem.
A videóhoz lévő leírást fordítottam le, hogy legalább fogalmatok legyen valamiről , hogy miről szól a videó és ne járjatok úgy mint a tyúk az abc-vel. :) Nyilván arra az évre vonatkozik, amikor a motort kifejlesztették.