Sajna nem találom. Az első nagy gyakorlat volt 2020 körül amikor először 14 került bevetésre a Bakonyban.
Nem tudom de talán az orosz technika minősége a kulcs. Nem a félig fekvő pozíció.
Èn csak btr-t vezettem párszor.
A váltója katasztrófa volt.
Volt aminek beesett a kuplung pedál a lábam alatt. Pedig szethajtva nem voltak. A haver amikor szóltam neki iszonyat nyugalommal csak annyit mondott, "jól van húzd ki". Menet közben. Meg jó, hogy gyaktèren 15tel mentünk.
Amikor ugyanez a lövész sofőr barátom vezetett piranjat/sisut azt mondta egy álom.
A nyugatiak jobban odafigyeltek az ergonómiára.
Persze azok újabb gépek. Egy Bumeráng nem tudom hogy áll ebben.
De nem akarom a ruszkik az szapulni.
A bmp vezetését minden sofőr ismerősöm dicsérte/szerette.
Hát de amint írtam, a BMPT az újgyártású, ott a kettő frontális, sofőr melletti üa tartály repül, a kapszula miatt.
Ez nem Objekt 787 Gadjuka-féle teszkós BMPT utánzat.